is al netjes dan! je hebt het wel erg laten oplopen lijkt me? of blessures gehad misschien?
blessures...weet ook bijna wel zeker als ik weer paar weken train dat ik gewoon weer een heel end strakker ben wat ook weer lager BF inhoudt.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
is al netjes dan! je hebt het wel erg laten oplopen lijkt me? of blessures gehad misschien?
Misschien toch te veel vrouwen in je log

stoere praat, linke
QUOTE] ghehehe
Beetje lastig met traplopen misschien maar wel heerlijk die spierpijn van jou. Heb je dus goed je best gedaandenk dat ik vandaag een langzame dood ga sterven van de spierpijnMn rechterpols begint nu echt op te knappen
kwam moeilijk mn auto in en uit vandaag..Tof dat je pols beter begint te voelen, werkse vandaag
![]()
thnx! jij was vrij he?ghehehe
Beetje lastig met traplopen misschien maar wel heerlijk die spierpijn van jou. Heb je dus goed je best gedaanTof dat je pols beter begint te voelen, werkse vandaag
![]()
JAAA
straks ff naar pieterburen (zeehondjes kijken) en dan naar sneekweek
gezellie!JAAAstraks ff naar pieterburen (zeehondjes kijken) en dan naar sneekweek
gezellie!

Wat een leven heeft die meid....wij maar beulen op het werk he Rooky
Fijn dat het wat beter is met je pols!
begin rechts weer steeds meer te belasten.thnx J...zo is het maar net.
moet alleen oppassen dat mn linker nu niet gaat beginnenbegin rechts weer steeds meer te belasten.
, voorzichtig aan, eenzijdige belasting sucks...
maar thnx beest.Doe je toch best netjes!
'hielden het goed'= pijnvrij?
hielden het goed= nog wel wat voelen maar niet echt pijn te noemen.
Klinkt alsof het goed gaat!
Vet% nog steeds aan het dalen? (volgens de spiegel?)