XXL Nutrition

Rooke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.301

ja misschien wel :P maar ik ben er nog...net wezen trainen.

Back squat(full) :
2x10x40
1x7x50
1x6x50

Leg extensions :
3x12x40

Leg press:
3x12x60

Ham curl, liggend :
3x12x35

Calve raise :

3x12x60

Lekkere training..helemaal nat shirt en strompelend mn auto ingestapt.

---------- Toegevoegd om 21:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:57 ----------

Vanaf nu trouwens enkel nog 2x per week een benen training totdat mn polsen weer in orde zijn

Jeeeh weer 'n training! Maar die blessure gaat langzaam of nie?

• #3.303
Jeeeh weer 'n training! Maar die blessure gaat langzaam of nie?

blijkbaar... Hoewel ik gister heel blij riep dat ik rechts helemaal geen last meer had:cool: kan ik mn had niet goed om de barbell houden met het squaten...dus die hangen er maar een beetje als een halve tamme overheen :rolleyes:

In mn dagelijkse bezigheden ervaar ik helemaal geen pijntje meer.

nouja, in ieder geval ga je vooruit, geen terugslag toch?

• #3.305
in mn blessure niet nee :) Fysiek begint ook langzaam zichtbaar droger te worden...het is enkel de kracht die het compleet af laat weten.

ja misschien wel :P maar ik ben er nog...net wezen trainen.

Back squat(full) :
2x10x40
1x7x50
1x6x50

Leg extensions :
3x12x40

Leg press:
3x12x60

Ham curl, liggend :
3x12x35

Calve raise :

3x12x60

Lekkere training..helemaal nat shirt en strompelend mn auto ingestapt.

---------- Toegevoegd om 21:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:57 ----------

Vanaf nu trouwens enkel nog 2x per week een benen training totdat mn polsen weer in orde zijn

in mn blessure niet nee :) Fysiek begint ook langzaam zichtbaar droger te worden...het is enkel de kracht die het compleet af laat weten.

Als ik al zwaarder pak dan jij (op de vette onderdelen) dan wordt het gauw tijd dat jij je kracht terug krijgt!
Verder wel netjes natuurlijk: strompelend de gym uit - zo hoort het!
(ik kwam door de spierpijn al strompelend de gym IN!)

• #3.307
ja geef die kracht nu maar weer terug :roflol: is nu wel leuk geweest.

Was het maar zo makkelijk:P

ja geef die kracht nu maar weer terug :roflol: is nu wel leuk geweest.

Was het maar zo makkelijk:P

Ik leef met je mee hoor. Al moet je begrijpen dat de complimentjes op de gewichten die ik pak té lekker zijn :D
Begin zelfs respect te krijgen van de buffels in m'n gym - wie had dat gedacht?!

• #3.309
geniet er van ! maar ik weet dat ik op minimaal 1/3 van normaak zit ;) Wanneer mn cut en blessure mag je weer plaatsnemen in mn schaduw :D

geniet er van ! maar ik weet dat ik op minimaal 1/3 van normaak zit ;) Wanneer mn cut en blessure mag je weer plaatsnemen in mn schaduw :D

Met liefde en plezier! :kiss:

Morgen trouwens even wat foto's plaatsen van m'n gym - voor de impressie zullen we maar zeggen...

• #3.311
benen zijn compleet vernietigd :D dus heb het cardio gedeelte maar uitgesteld tot vanaaf..

benen zijn compleet vernietigd :D dus heb het cardio gedeelte maar uitgesteld tot vanaaf..

...dat wordt vanavond niet veel beter ;)
Mijn spierpijn van maandag (beentraining) begint nu net een beetje af te nemen...

hmpf... usb-kabeltje vergeten, nou kan ik nog die foto's niet posten van m'n gym! Vanavond dan maar...

Goed bezig! Weer lekker spierpijn Rooky?:devil:

• #3.314
Vandaag een vrije dag, dus eens mooi tijd om mn VS te optimaliseren. Ook omdat ik elke keer echt super honger had nadat ik een meal had genuttigd.

Ik zal m ff als excel erop zetten want copy&paste is niets.

Mn stats atm :

Rooke
Man
187cm
~95kg
17,3%

Ik cardio 5x in de week en train daarnaast 2x benen.

Nu staat er in dat sheet dat ik 3k nodig heb voor een cut maar kvind het iet wat veel.En daarnaast kom ik gewoon niet verder met redelijke gevarieerd voedsel dan onderstaand.

Bijlagen

• #3.315
let overigens niet op de tijden die in het sheet staan

• #3.316
cardio :

~15km
42min
558kcal 50% fat
171 max
148 avg

Na afloop wheyshake met 10gr dextrose om niet helemaal kapot te gaan

Waarom gezouten pinda's? Ik weet dat ongezouten niet te vreten is, maar door het zout ga je wel meer vocht vasthouden he, daardoor zie je weer minder van je cut-progress. Zelfde geld voor de melk, daar ga je ook wat vocht mee vasthouden, al denk ik dat het op die 200ml nog wel te verwaarlozen is. Je hebt er een klein insuline piekje van doordat het vooral suikers zijn die erin zitten, daar zou je over kunnen denken om te schrappen, want icm de olijfolie zou je dat makkelijk opslaan als vet. Dit is natuurlijk wel subjectief, als je s'ochtends wakker word met gruwelijke honger zullen die 10g carbs ook het verschil niet maken voor je spijsvertering. Je schema ziet er verder goed uit, clean etc, maar het is mij te ingewikkeld. Mijn cut is echt gewoon zilvervliesrijst, havermout, kip en wat vis. Maargoed dat moet je style zijn want het is verdomd saai. Wat me nog wel afvroeg was, waarom toch nog zo hoog in carbs? Krik je eiwitten wat omhoog en drop die carbs onder de 200, minder carbs is altijd makkelijker naar mijn mening ( minder insulinepieken = minder vetopslag )

edit

Wat me nu pas opvalt, je haalt 105g eiwit uit whey, dat vind ik wel erg veel... Eiwit uit vaste voeding heeft veel voordelen, ik zat er vanmiddag nog een PDF over te lezen maar die ben ik ff kwijt natuurlijk.. Die hou je nog van me tegoed :)

Laatst bewerkt:
  • #3.318
Ja die zuivel was ik niet ech sure over...staat erin omdat ik dat nu ook doe. In de ochtend voor mn ontbijt plan ik mn cardio van ~600kcal. Wat betreft de complexiteit...tja ik wil het wel een beetje te doen houden...Kip,zalm,koolvis kan allemaal makkelijk in de stomer dus vandaar die eiwitbronnen.
Die carbs verder omlaag ben ik niet helemaal zeker van want moet ook nog enigsinds presteren op mn werk. En als ik laag in carbs zit wordt dat lastig(concentratie enzo).

Maar zit het qua kcal ook goed?

Hehehe low-carb en concentratie gaat inderdaad niet samen :P Dramatisch ;) 2500kcals zou wel goed moeten zijn ja, ik durf zelf niet eens zo laag meer te gaan...

Terug
Naar boven