AndroidHealthClinic

Rooke's trainingslog

Ik ga er gewoon ff vanuit dat ik over 8 weken weer de oude ben ;)hoop doet leven eh

ja en eventueel de cardio beetje opschroeven...voor de spiermassa maak ik me neit echt druk want die is nu toch al marginaal :P

Komt vast goed, op jouw leeftijd heb je tenminste nog het voordeel van een sneller herstel :)

Sinds je met mc chick traint gaat het bergafwaarts met je alleen maar blessures en ellende daarvoor ging je als een trein weet je nog? heheheee:lol:

Heel veel sterkte bro is zwaar k*t misschien zag je in een logje rondhangen van een gozer (Utrechter_die aan de deca zat. Misschien is dat wel wat -->deca proberen lichte dosering voor goede smering. Ik ken een aantal mensen waarbij het goed heeft geholpen maar hoeft geen garantie te zijn.
Deca only is alleen zwaar k*t..

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.643
Sinds je met mc chick traint gaat het bergafwaarts met je alleen maar blessures en ellende daarvoor ging je als een trein weet je nog? heheheee:lol:

Heel veel sterkte bro is zwaar k*t misschien zag je in een logje rondhangen van een gozer (Utrechter_die aan de deca zat. Misschien is dat wel wat -->deca proberen lichte dosering voor goede smering. Ik ken een aantal mensen waarbij het goed heeft geholpen maar hoeft geen garantie te zijn.
Deca only is alleen zwaar k*t..

thnx sarge , komt wel weer goed. Ik moet gewoon beter naar mn lichaam luisteren.
Wat betreft AAS , ik wacht liever mn medicatie af :)want het houdt niet op bij alleen pijnlijke gewrichten ;)

Laatst bewerkt:
  • #3.647
We kunnen er weer een cardio sessie bijzetten :

45 min
597kcal 50%fat
max 155
avg 145

best nice dus...

Netjes gewerkt Rooke --> lekker zweten of niet? :thumbs:

zweten als een gek....over 8 weken ben ik waarschijnlijk droger en lichter dan sniperX :roflol:

Haal maar de helft van je spieren van je poten af wil je dat bereiken!
Ik kom nog steeds niet bij van het lachen van dat 'trainingsfilmpje' van 'm...
:roflol:

• #3.652
ik doe mn best :)

• #3.654
60kg zou dat zijn :D

Zit momenteel beetje tegen het zieke aan dus weet niet of ik vanaaf cardio kan doen....(het zweten kan natuurlijk helpen) Buiten dat merk ik wel dat mn conditie echt 500% is verbeterd is :D

momenteel 60kg curlen? :orly:

• #3.658
stiekem heb ik geen blessure maar train ik ergens anders ;)

---------- Toegevoegd om 13:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:34 ----------

ik ben ook heel sexy op de crosstrainer :eyebrow:

ooh maar ik geloof je :D zie je al helemaal voor mij op de crosstrainer, paar sexy bb poses erbij ;)

Terug
Naar boven