XXL Nutrition

Rooke's trainingslog

je hebt dus gesuperset , beviel het , het blijft een intensieve manier van trainen , ik doe het regelmatig - waarom pak je by the way t.a.v triceps geen massa-pakker bijv zoals een frenchpress of een lying bb extenions

• Topic Starter Topic Starter
je hebt dus gesuperset , beviel het , het blijft een intensieve manier van trainen , ik doe het regelmatig - waarom pak je by the way t.a.v triceps geen massa-pakker bijv zoals een frenchpress of een lying bb extenions

geen id....normaal zou ik nog een skullcrusher pakken maar was mn power kwijt.
Die lying bb extenions lijkt trouwens wel verdomde veel op skullcrusher :roflol: tis hetzelfde:D

er zit wel degelijk een verschil in - laat jij maar eens de stang zakken tot net voor je hoofd of achter je hoofd met het zelfde gewicht

doe altijd achter mn hoofd

ik ook , maar nu moet je eens proberen met het zelfde gewicht en dan net boven je hoofd - je voelt gelijk het verschil - doe even met een spotter als je het doet met je zwaarste gewicht

Wat de zwaarste versie is als je de french press doet waarbij je je bovenarm altijd in een hoek van 45gr. staan. Je bovenarm stil houden en dan pressen dat gewicht. Zelfs als je je tricpes strekt staat er volle spanning op. Probeer dan nog maar eens je ellebogen bij elkaar te houden.

http://www.youtube.com/watch?v=vecv...Cathy-Vail-tricep-workout-81007/id/3509793986
0:30 De hoek zou nog een stuk scherper mogen tot 45 gr.

Hier nog een goede uitleg van Joe Weider:
45-degree French Presses

Lie faceup on a flat bench with your feet squarely on the floor.

Grasp an EZ-bar (or barbell) with a palms-up grip. Fully extend your arms upward above your chest, then move them to a 45-degree angle toward your head. This starting position should stretch your triceps.

Inhale slightly more than usual and hold your breath. Keeping your upper arms in place, lower the weight until you reach a 90-degree angle in your elbows.

Raise the weight under control, extending your forearms and squeezing hard at the top.

Quickly exhale, then inhale again. Repeat the exercise when ready.

Workout Tips

Use a weight that's light enough to allow you to maintain proper arm position.

zo doe ik m dus ook :D

Doet dat niet enorm pijn?

pijn?pijn? er moet gebeuld worden!!!

er kickt trouwens een overheerlijke borstspierpijn in :D triceps begint ook te komen. Morgen Benen(voor zover mogelijk) en biceps.

:roflol:

Ik neem net mijn dagelijkse pillen, en zie dat ik net ipv 1000mg vitC een caffeine pil van 250 mg heb doorgeslikt (of net, om 2100). En ik kom om van de energie. Ik ben dus tot een uur of 4 op dbb vanacht :D:D:D

Over "Epic Fail' gesproken :D

succes met stuiteren bro

stuiteren zal wel meevallen, heb er maar een gepakt, maar slapen zal er voorlopig niet bij zijn goddamn

heb geen zin om mijn vinger in mijn keel te steken en de boel uit te kotsen, want heb de afgelopen 4 uur toch ook zo'n 1750 kc's naar binnen geknalt, zou zonde zijn :D

Terug
Naar boven