MuscleMeat

Rooke's trainingslog

Haha, kubus is jaloers op de armen van een vrouw :rolleyes: Gast, we wisten dat je niet van die dikke pootjes had, maar dit is wel erg hoor :p

Ik dacht nog, moet ik erbij zetten; "voor een vrouw..". Maarja dan krijg je gelijk Mikki achter je aan, daar zat ik ook niet op te wachten;)
Maar wacht maar, kijken wie er het laatste lacht:evil2:

• Topic Starter Topic Starter
Net mn benen ingesmeerd met spierolie....kijken of mn poot morgen weer goed is. Ik ga pitten

Kans is nihil dat mikki hier komt :D...want zij heeft een brutalere rug dan ik :sad:

WIe the **** is mikki? Mis ik iets :P?

WIe the **** is mikki? Mis ik iets :P?

dat is de rondborstige dbbslet :D

goed, ben toch wezen trainen vandaag.zometeen post ik de stats want het is geen doen vanaf mn telefoon.
Benen gingen wel lekker bijna overal
12reps en 4 sets....biceps ws daarentegen evht k*t 6setjes,was fesloopt.voelde ze nog van gister ??? zometeen mmn eigen verjaardag vieren.....jeej :hedbang:

Gefeliciteerd jongen!!!

Wat de zwaarste versie is als je de french press doet waarbij je je bovenarm altijd in een hoek van 45gr. staan. Je bovenarm stil houden en dan pressen dat gewicht. Zelfs als je je tricpes strekt staat er volle spanning op. Probeer dan nog maar eens je ellebogen bij elkaar te houden.

http://www.youtube.com/watch?v=vecv...Cathy-Vail-tricep-workout-81007/id/3509793986
0:30 De hoek zou nog een stuk scherper mogen tot 45 gr.

Hier nog een goede uitleg van Joe Weider:
45-degree French Presses

Lie faceup on a flat bench with your feet squarely on the floor.

Grasp an EZ-bar (or barbell) with a palms-up grip. Fully extend your arms upward above your chest, then move them to a 45-degree angle toward your head. This starting position should stretch your triceps.

Inhale slightly more than usual and hold your breath. Keeping your upper arms in place, lower the weight until you reach a 90-degree angle in your elbows.

Raise the weight under control, extending your forearms and squeezing hard at the top.

Quickly exhale, then inhale again. Repeat the exercise when ready.

Workout Tips

Use a weight that's light enough to allow you to maintain proper arm position.

mooi filmpje , alleen de 1e oef vond ik meer een chest dip

Wordt het jochie eindelijk volwassen :P

Ben thuis :D

Had echt moeten stoppen na mn benen...cardio en biceps gingen niet meer. Te vermoeid.

Lying ham curl:
3x12x39.5

Squat :
1x12x20
1x12x40
1x12x60
1x12x70

Leg press:
1x12x100
1x12x100
1x12x120
1x8x120 4sec

Biceps db curl :
1x10x14
1x8x14

Standing hammer curl :
1x8x12
1x6x12

BB curl :
1x10x20 3sec
1x6x20 4sec heen 1sec hold 4 sec terug.

Nog een attempt gedaan voor cardio gedaan maar...fail

Nog wat PR's??

nee....was meer het aantal reps en de pomp waar ik voor ging. Daarbij was ik ook niet in orde. Ga de komende tijd me niet meer zo focussen op PR's :D

Had verwacht dat jij wat zwaarder kan trainen met je benen. Is er een bepaalde reden waarom je steeds 12 reps squat?

was nog niet in orde kerel....Tja die 12 reps , voelde gewoon lekker en gecontroleerd. Had het id dat ze dan het meest aan het prikkelen was hoezo dan?

Zo van die extra reps heb ik echt spierpijn als een mofo :eek: kan haast de trap niet oplopen :roflol: kijk nu al weer uit naar mn training van morgen :D Deadlift....nu wel ff 150 aantikken zodat ik die BOR ook lekker zwaar kan pakken.

Maar ik wil dus de komende tijd meer op massa gaan trainen....mij was altijd verteld dat je dan 6-8 reps moet pakken. Maar dat doe ik al flink aantal weken ??? Dus nu maar naar de 12 hoewel dat imo voor definitie is. Someone?

Voor massa moet je tussen de 12 en 6 reps zitten. Dus beginnen met 12 reps en dan steeds het gewicht verhogen.

idd mr chick - rooke ik zou ook tussen de 12 en de 6 gaan zitten - 12/10/8/6 , lijkt me een mooie serie

kracht tussen 1-5, massa tussen 5-10, 10 - oneindig definitie, ook wel 1e categorie powerlifters 2e categorie bodybuilders 3e categorie fitness

Terug
Naar boven