XXL Nutrition

Rooke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
kortom :D keep it pushin biatch :D

definitie en massa trainingen is imo allemaal bullshit

In de range van 1-20 reps win je altijd wel massa als je maar genoeg eet.

eten doe ik zat :) alleen erger ik me aan de warme pot thuis...af en toe van die eiwit arme maaltijden..is kijken hoe ik dat op ga vangen. Zit normaal gewoon aan de 200-300 gr eiwit en 36-3800 kcal.

Als je wil groeien moet je je niet zo op eiwitten focussen, maar meer op de koolhydraten. Daar groei je op. Ik ga nu Complex carb gainer van xxl nutrition bestellen, goeie shit :)

koolhydraten krijg ik wel binnen hoor kerel ;) wilde alleen even aangeven dat ik mijn spieren goed voorzie in eiwitten :D

Hoi Rooke goed getrained vandaag?

maandag is standaard rustdag.

eten doe ik zat :) alleen erger ik me aan de warme pot thuis...af en toe van die eiwit arme maaltijden..is kijken hoe ik dat op ga vangen. Zit normaal gewoon aan de 200-300 gr eiwit en 36-3800 kcal.
Als je een eiwit arme maaltijd in het vooruitzicht hebt, pak er dan gewoon een half bakje kwark bij. Is 25gr eiwitten:thumbs: en gewoon super goedkoop;).
Je kunt ook een hele nemen, maar mijn maag begint dan altijd op te spelen.
Ikzelf neem nu gewoon ook elke maaltijd 100gr vlees/vis en 225gr kwark.
Is dan 50gr eiwit per maaltijd:thumbs:.

ja idd is een goede moet meer aanvullen! moet de 100 halen :D
Net weer mn spieren ingesmeerd met olie....nu hopen dat mn spierpijn in mn poten morgen over is :D. ik MOET deadliften :P

ja idd is een goede moet meer aanvullen! moet de 100 halen :D
Net weer mn spieren ingesmeerd met olie....nu hopen dat mn spierpijn in mn poten morgen over is :D. ik MOET deadliften :P
Wedstrijdje doen? We zitten ongeveer op hetzelfde gewicht?

hmmzz :P is goed.

Wat zetten we als einddatum? zodat we allebij fail hebben. En niet onbelangrijk : de bewijsvoering.

Zo....de trekkende ham van gister is niet helemaal overgegaan en kuiten waren ook nog pijnlijk. Dus vandaag geen cardio! Zat me heel de dag al te verheugen op mn RDL...kan nu al wel verklappen dat er geen nieuw pr is gezet...failde op 160.
En weer kostelijk gelachen om alle goede voornemens FAGS!!!:eek:

Lat machine :
1x10x67.5
1x8x92.5
1x8x102.5 2spot laatste rep 5sec terug
1x8x102.5 2spot laatste rep 5sec terug
Na deze oefening zat er al een pomp in mn biceps:eek:

RDL :
1x8x60
1x7x80 geen grip
1x8x100 mix grip
1x3x140
1x0x160 failde bij het omhoog komen...had barbell netjes tussen enkel en scheen maar kreeg m niet meer omhoog zonder bolle rug, dus laten vallen.

BBOr :
1x8x60 ...lazerde bijna voorover steeds dus daarom over op

One arme dumbbell row :
1x8x28
1x6x32 no grip
1x7x32 idem

Low pulley :
1x8x35
1x8x45
1x6x50

Traction pull ??? :
1x8x70
1x6x102.5 PR!!
1x8x102.5 2spot PR!!

Cable side raise :
1x8x3.75
1x8x5
1x4x6.25 elke rep tot schreeuwens toe :roflol: al die fags kijken

Overhead press:

1x8x30
1x6x35
1x2x40
1x5x40

zo, d'r word hier ook flink gebeuld!! ik ga jou logje ook bijhouden!

Ik doe mijn best :D van cutten nog even geen sprake :rolleyes:

hmmzz :P is goed.

Wat zetten we als einddatum? zodat we allebij fail hebben. En niet onbelangrijk : de bewijsvoering.
Einddatum??? :roflol:

Bewijsvoering is niet zo moeilijk... we wonen redelijk bij elkaar in de buurt, nu nog een geijkte weegschaal

Nette training trouwens.

haha ja...Vond het echt jammer dat ik die 160 niet meer van de grond kreeg. Die side raise was echt heftig maar wel nodig!

Zit nu trouwens @ 94.5

ja wat is het....soort lat pulldown alleen dan gaarder ofzo...Was ook oefening van mn trainingsmaat ??? Ik koos voor deadlift en pulley hij voor latmachine en traction.

Lekkere training ouwe.

pittig rooke , mooie gewichten gebruik je al pak je voor je rug , ik ben ook wel benieuwd naar de tractor pull;) ik dacht dat ik ze wel allemaal kon - niet dus

Terug
Naar boven