MuscleMeat

Rooke's trainingslog

ga het inderdaad proberen!!

Had me voorgenomen om 25 minuten cardio te gaan doen....maar bij 15 kreeg ik zo'n last van mn poten dus maar gestopt :D

Ez preacher curl :
1x8x25
1x8x30
1x7x35
1x4x35

Hammer curl (superset met normale curl)
1x8x12
1x8x14
1x5x16

Biceps curl :
1x6x12
1x7x14
1x5x16

BB curl :
1x8x30
1x5x35
1x3x35

Nog flink wat buik gedaan...3 oefeningen 7 sets totaal tot fail:rolleyes:

:sd:

Biceps en buik getraind voor blokjuhs en spierballuh :D

die curls zijn best bruut

• Topic Starter Topic Starter
nu ff allemaal stoppen met het sarcasme :D Trouwens vandaag besloten dat ik een avond ga kickboksen naast mn trainingsdagen.

Trouwens vandaag besloten dat ik een avond ga kickboksen naast mn trainingsdagen.

Welcome to the club!:cool:
Afgelopen week ook mijn eerste les gehad. Tegenwoordig op maandag kickbox en van di t/m vr BB. Weet jij al hoe je kickbox met bb gaat indelen?

Oei daar gaat je massa, hehehe

Ja.... Dinsdag zaterdag en zondag BB. Vrijdag kickboksen. Moet ff kijken hoe ik het ga fixen,

Was ook maar een grapje :p

nu ff allemaal stoppen met het sarcasme :D Trouwens vandaag besloten dat ik een avond ga kickboksen naast mn trainingsdagen.

mooie sport man , hou alleen je schouder-dagen in de gaten na het kickboksen - mooi ik hoor het wel als je een paar beuken heb uitgedeeld of ontvangen ;)

en van ontvangen wordt ie ook hard van :)

mooie sport man , hou alleen je schouder-dagen in de gaten na het kickboksen - mooi ik hoor het wel als je een paar beuken heb uitgedeeld of ontvangen ;)

zoals ik het nu doe heb ik er als het goed is geen last van....is mn spierpijn net weg als ik ga kickboksen. Kan borst wel erna?

zoals ik het nu doe heb ik er als het goed is geen last van....is mn spierpijn net weg als ik ga kickboksen. Kan borst wel erna?

Denk dat je bij kickboksen het meeste de schouders/benen en daarna borst gebruikt. Rug denk ik nog het minste. Zaterdag de rug komt dan nog het beste uit lijkt mij.

Ik wil dus ook gaan kickboksen, of boksen :) Hebben jullie les op je sportschool? En is het beetje hardcore, of mag je je moeder ook meenemen :D?

borst moet geen probleem zinn

Denk dat je bij kickboksen het meeste de schouders/benen en daarna borst gebruikt. Rug denk ik nog het minste. Zaterdag de rug komt dan nog het beste uit lijkt mij.

hier gaan dus heel mensen de fout in , kickboksen de naam zegt het al - vooral met het trap-gedeelte ben je vanuit je rug bezig

Ik wil dus ook gaan kickboksen, of boksen :) Hebben jullie les op je sportschool? En is het beetje hardcore, of mag je je moeder ook meenemen :D?

bij mij is het in de gym gewoon...niet de intentie om elkaar af te matten. Eerrst gewoon op techniek en conditie. Zie het als een lesje bodypump oid :D

zometeen borst doen :D maar die pot creapump staat me al weken aan te kijken...dus toch even schepje om te kijken :D

Laatst bewerkt:
Ben je al bekomen Rooke-san?

ging pas kwart voor 8 weg :roflol: en constant aan de praat gehouden naja...beetje rust smokkelen.

Mooie :sd: training...alleen borst :D Cardio wel geprobeerd maar na 3 minuten :eek: schoot er kramp in mn kuiten. Moet ik echt wat op gaan verzinnen want dit is kuT!

Dacht vandaag te gaan varieren...dus geen oude oefeningen (geen flat db press, geen incline fly's ). Ik zit hier kapot te typen met trillende borst. Echt NOX pump met half schepje creapump is :hedbang:

Incline db bench :
8x14
8x18
8x22
6x24
2x6x28 PR!! erg slome reps ging echt helemaal kapot :P laatste keer incline was maanden terug.

decline fly's :

8x9
8x9
8x10
8x12
6x14 PR!! wederom zware reps van 5 seconden waren geen uitzondering.

standing cable fly's :

8x15
4x16
4x16
8x13

Tja dit was een borstdag...alleen borst dus toch nog maar oefening gepakt.

decline db press :
1x10x20
1x6x26
1x7x24 Hier maar gestopt, kon niet meer omhoog komen :P

Cardio attempt van 3 minuten FAIL.

Voorzichtig met de decline flyes, ik zou ze niet té zwaar doen, imo een echte schouderverneuker ;)

creapump , dat is toch een creatine , gebruik je geen whey

Ik ben echt als de dood voor mn schouder...komt door dat topic van die gast waarbij zn kraakbeen naar de maan was :eek:. Bij wie zou je je gewrichten eens na kunnen laten kijken...

Ik laat die fly;s altijd tot5 cm boven mn borst komen(lichtgebogen armen). Hij voelde wel echt lekker....

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven