XXL Nutrition

Rooke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
dat het veel geld kost :D En dat ik niet weet waar.

Get your shit together, damned!!! :whip:

Als ik superopgefokt ga trainen zet ik pas pr's neer, maarja, je moet idd je hoofd erbij kunnen houden, hoop dat alles snel inorde is op het thuisfront bro'

Ja probeer het kerel ;) Triceps ging ondanks het gewicht wel lekker...maar dan tijdens rust gaat het dan malen.

Vrede is inmiddels weer getekend hier thuis, maar ik ga nu wel opzoek. Kijken of ik met maat van me samen kan gaan wonen. Dan is het enigsinds nog betaalbaar :D

nette training man
klote van thuis
ben zelf op men 18 alleen gaan wonen, goedkoop is het alemaal niet nee
grtz

Toen ik op mezelf ging wonen was het ff wennen, maar ik verzeker je... je wilt nooit meer terug.

liefst ergens waar ik dichtbij een gym zit :D zodat ik kan gaan snijden in mn vaste lasten.Dordrecht is opzich wel top daarvoor, moet alleen ff kijken of die maat van me dat ook wil :)

Toch nog een nette PR daar neergezet, wat heb je 50 minuten gedaan? fietsen?

50km met de auto @160/170 :D dat lucht altijd op

ook een vorm van cardio.. ;0

Rooke doing cardio: 50 km in de auto :D Self-ownage ;)

Anyway, klote man... Ik woon sinds mijn 18e op mezelf, bevalt prima. Als je het kan betalen, doen, maar niet weggaan met een ruzie, dat zorgt alleen voor meer problemen in de toekomst... In goed overleg uit huis gaan is zeer belangrijk voor de toekomstig band he ;)

Now focus on them goddamn weights !

relatie is weer hersteld :). Ik kan het wel betalen maar moet juiste plaats vinden. T hoeft niet groot te zijn maar wel alleen en niet shared shizzle. Geluk voor mij is dat ik een auto heb.

Dinsdag ben ik wel weer straight voor een attempt op 160kg RDL :D

mn spierpijn van vrijdag is nu pas weg :eek:
HEt eten lukt vandaag neit zo...heb absoluut geen honger.

mn spierpijn van vrijdag is nu pas weg :eek:
HEt eten lukt vandaag neit zo...heb absoluut geen honger.
Hoor ik je vaker zeggen... Zo hard als ik bulk nu, heb ik eigenlijk nooit honger. Op momenten dat je echt geen zin hebt in eten, neem dan bijv 600 ml melk, 100 gr brinta, 40 gram whey. gooi er eventueel nog wat rauwe eitjes doorheen, zit je zo op de 900 kc's, of zonder eitjes 675.... eten kreng :D iig iets naar binnen werken om de 3 uur

normaal heb ik om de 1½ uur honger maar nu duurde het 3 uur. Zo wat rookvlees en whey

Hoezo heb je problemen met je ma dan?
Zolang je thuis woont moet je volgens de regels leven bro.....op jezelf wonen brengt vele nadelen met zich mee. Enige voordeel is dat je ongestoord chickies mee naar huis kunt brengen. Maar nken = katabool....

Zonde van die fail op squat, better luck next time

machtig die teksten van jou !! :D Ben er ook nog niet helemaal uit maar ik bekijk de mogelijkheden...Heel die training sloeg nergens op qua gewicht!

Hoor ik je vaker zeggen... Zo hard als ik bulk nu, heb ik eigenlijk nooit honger. Op momenten dat je echt geen zin hebt in eten, neem dan bijv 600 ml melk, 100 gr brinta, 40 gram whey. gooi er eventueel nog wat rauwe eitjes doorheen, zit je zo op de 900 kc's, of zonder eitjes 675.... eten kreng :D iig iets naar binnen werken om de 3 uur

en dat is vloeibaar :rolleyes::eek:

ga lekker op jezelf man - lucht soms op t.a.v thuis ook op - alleen je bent wat drukker dan thuis en zo - good luck

Ik hou de opties open....heb nog niet zoiets van WEG HIER!!

lekker warm eten bij mama is ook fijn:D

Terug
Naar boven