MuscleMeat

Rooke's trainingslog

lol, fail @ 3 mins cardio ^^ kanjer :P

goeie PR's, dat wel!

• Topic Starter Topic Starter
Ik wil wel ;) maar dit voelt net als vroeger bij het voetballen....kreeg ik ook altijd steken in mn kuit waarna die geweldig kramp trok en er heel de dag neits meer mee kon ;)

ik ken dat heb dat ook een tijdje gehad, begon na 5 minuten op de step en toen kreeg ik krampen en waren men kuiten zo hard als iets. Maar toch elke training geprobeerd een minuutje erbij te doen, en nu doe ik 30 minuten krampfree

Het is de laatste tijd vooral....Mn hams , kuiten trekken bij het minste al.Misschien wat meer reps pakken op kuiten en hams.En steeds minuutje meer pakken

Dikke DB presses kerel!
Nog even en je zit op de 30kg!

Lekkere training kerel!

Whoow die incline ! egt netjes! Warom cardio? Zit je in de cut? Hoevaak doie je cardio p/w?

Incline's ja:)

lekker al dat DB werk ;)

nette borst training
sterke incline's idd

nadien nog beetje kunnen slapen van die NOXpump ? hehe

al trap ik x aantal blikjes redbul weg, drink koffie en pak een energizer. Ik slaap binnen 5 minuten nadat ik lig :D Weet neit of het medisch kan maar denk dat ik een tolleratie heb opgebouwd voor dat cafaine....druk op 14/15/16 1 tree bullit per week

Volgende keer 5 minuten cardio kerel, ff een PR-tje neerzetten:roflol:

grappenmaker :roflol:

Hahahahaha, nice.:D Cardio = niet leuk. Verder nette trainingen man!

Zo training dan.... Gister nog even naar de kroeg geweest en daar 2 bier gepakt. Thuisgekomen 700ml water getankt en bak kwark gegeten. So far so good zou je zeggen.
Alleen de laatste dagen al beetje troubles met mn moeder...die zei uit frustratie dat ik maar op mezelf moest gaan wonen en direct mezelf moest laten inschrijven!!
Ik dus super opgefockt naar de gym met als resultaat dat het resultaat en motivatie echt ruk was. Zat constant te piekeren hoe ik dit nou allemaal moest gaan bolwerken. Vermoedelijk door de 2 bier ging het echt ruk( ondanks de nox+creapump:rolleyes:). Het frustreerde enorm dat ik mn gewichten die ik normaal altijd pak bij lange na niet haalde.
Tijdens triceps wist me enigsinds te herpakken...en te gaan trainen tot failure. Ging opzich redelijk, geweldige pomp in mn triceps! Voelde me echter te down om er trots op te zijn. Heb ook geen cardio gedaan...was het helemaal zat! Heb 50km extra gereden met keihard disturbed aan...dat bracht wel wat rust en relativering.

Excuses voor het hak-op-de-tak verhaal hierboven:rolleyes:

Lying ham curl :

1x8x40
1x8x50
1x5x65 PR!!
1x3x55
1x6x35

Squat :
1x8x60
1x5x80
1x3x100 FAIL!!
1x8x80

Standing calves :
1x8x50
1x8x80
1x8x80
Allen 4sec heen , 2sec hold, 4 terug

CGBP:
1x8x40
1x8x50
1x5x50

SK :
3x8x15
1x5x15 t ging niet zwaarder vandaag:(

Pushdown :
1x6x30
1x8x30
1x10x30
1x8x35
1x6x35

Moet echt mn kop weer straight krijgen want dit gaat niet werken.

Jammer van de training kerel, volgende keer beter. Toch een pr'tje!
Maar wat is er mis met op jezelf wonen dan?

Terug
Naar boven