Fitness Seller

Rooke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
ja dat bedoel ik...ik zit hier redelijk zorgeloos achter mn pc...heb auto voor de deur en hoef niet te koken. Maarja de tijd gaat komen.

de indianen stuurde vroeger hun kinderen al op 12-jarige leeftijd weg voor een week - kwam je terug , was je volwassen

vroeger waren er iij geen drempels :D

ja dat weet ik niet , misschien hadden de wigwams ook drempels , gaan we opzoeken

let wel op de opzoektijd he !! anders geen bonus ;)

ik weet niet of dat gaat lukken , want het meisje wil ook nog aandacht

ja potverdomme ik zit hier ook op mn vrije avond op mn antwoord te wachten

:D ;)

hehehehe , ik zal het doorgeven:D

Vanaaf ga ik lekker vroeg slapen. Morgen consequent eten ! Morgen gewoon die rug afbeulen!! En ik moet cardio gaan doen...

ja conditie en gewenning voor mn kuiten...

ja waar blijven die beul-gewichten

Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je Rooke opnieuw punten kan geven.

Teeering gast, hoeveel atjes moet ik karma geven voordat ik weer wat onder ons kan verdelen ??????

Zodra je dat 10 min laat staan, is het vast. Drink je het gelijk op, blijft het vloeibaar (zo komt het uit de blender :))
kijk...blender heb je het al ;) Dat heb ik niet op mn werk kerel ;)
Je rug nog afgebeuld vandaag?

ja waar blijven die beul-gewichten

en terecht!! ik b*ch ook altijd bij jullie :D... Tik ff snel mn training in daarna moet ik leren:rolleyes: .

Mattie van me kon pas vanaf half 8 ipv 7 uur maar het was neit anders...Eenmaal aangekomen in de gym gingen we kwart voor 8 van start. Maar bleek dat de ruimte waar we altijd RDL's doen bezet was dus vandaar de pulley tussendoor. Daarna nog 5 minuten gewacht totdat we weer terecht konden.

Lat machine :
1x10x72.5
1x8x102.5
1x6x102.5
1x8x102.5
Netjes tips opgevolgd en mn armen als haken gehouden en vanuit mn lats getrokken. Minder biceps pomp!

Lat low pulley :
1x8x40
1x8x45
1x8x50
zelfde comment als eerste

RDL :
1x8x60
1x8x80
1x6x100 wilde nog overhouden voor tops
1x2x140
1x2x140 Wilde kijken of de 160 er nog inzat maar...duidelijk niet vandaag
1x5x120 Geweldige pomp in mn onder en middenrug :D

Close grip lat pull :
1x8x50
1x8x70 met spot
1x6x65 slow reps

Overhead press :
1x8x30
1x8x35
1x4x40
1x6x40 Eindelijk weer is decent 40k

Cable side raises :
1x8x3.75
2x4x5 branden voor het leven.

Db shrugs :
1x8x24
1x6x26
1x7x24

Liep echt als een beest rond met pomp voor het leven :D Voelde echt weer lekker....al die ecto's uitgelachen:o Daarna als een speer onder de douche en naar huis,.

Die overhead press kan zeker beter lijkt me.
Verder een goede training!

zit daar echt ff op mn max....tenminste in de 6-8 range ;)

Impressive RDL, alleen die side raises op 5kg ==> branden voor het leven :D Das dan wel weer maf, haha.

ja ik weet het ook neit joh...bij 4 ging die al niet meer omhoog, ook niet forced. En was te af om nog een oefening te doen. Wilde eigenlijk nog cable-cross doen maarja leren he. Lig trouwens bijna te pitten hier...ben helemaal af.

Terug
Naar boven