Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
schouders moeten echt beter !!Mn rug begint nu aardig te groeien in dikte en dan kunnen mn schouders niet achterblijven.

Liep echt als een beest rond met pomp voor het levenVoelde echt weer lekker....al die ecto's uitgelachen
Daarna als een speer onder de douche en naar huis,.
niet dat ik zo'n beescht ben maar komop he...van die levenloze gasten die dan doen alof ze het moeilijk hebbenen apparaten bezet houden met je flesje AA

niet dat ik zo'n beescht ben maar komop he...van die levenloze gasten die dan doen alof ze het moeilijk hebbenen apparaten bezet houden met je flesje AA

lekker man , persoonlijk had i.p.v drie pull-bewegingen er een row bij gedaan , maar voor de rest een sterke training rooky-man

je zou die pulley ook een row kunnen noemen.
Sterf nu al van de spierpijn![]()

weet niet of ik dat deed maar de concentratie lag er gister iig wel op.Hey, zag toevallig je logje voorbij komen en zeg eens hoi. Zie je wel in papendal volgende week.