Fitness Seller

Rooke's trainingslog

Geniet van je rust!

• Topic Starter Topic Starter
schouders moeten echt beter !!Mn rug begint nu aardig te groeien in dikte en dan kunnen mn schouders niet achterblijven.

niet dat ik zo'n beescht ben maar komop he...van die levenloze gasten die dan doen alof ze het moeilijk hebben ??? en apparaten bezet houden met je flesje AA

Hahaha, die ken ik gelukkig niet. Die gasten worden bij ons de sportschool uit gepest. Of hebben ze zelf in de gaten dat ze er niet thuis horen? :D

lekker man , persoonlijk had i.p.v drie pull-bewegingen er een row bij gedaan , maar voor de rest een sterke training rooky-man

:roflol: gister was de bedoeling rug en schouders, daar heb ik ook spierpijn BIG TIME!!
MAar mn borst is ook zo stijf als het maar zijn kan :P

uitzondering bevestigd de regel ;) Vooral onderkant vleugel voelt lekker. Volgende week maar is een bbor tussendoor flanzen :D

ha eindelijk weer een bor op het programma

Vorige keer pleurde ik steeds naar voren....had gister ook weer is platte schoenen aan bij het deadliften! gaat stukken beter

ja , schoeisel is belangrijk , maar het belangrijkste is de techniek , mijn maatje kan zwaarder dan de 60 kg van vandaag , maar we hebben bij hem puur op techniek getraind , gewichten en reps komen wel

Hey, zag toevallig je logje voorbij komen en zeg eens hoi. Zie je wel in papendal volgende week.

Ik ben mijn mattie nu ook RDL's aan het leren...so far so good.Vandaar het lage begin gewicht en de kleine stappen.
Techniek is idd heel belangrijk, vooral dat je niet als een gek met die biceps aan de haal gaat op rugoefeningen:rolleyes: weet niet of ik dat deed maar de concentratie lag er gister iig wel op.

Terug
Naar boven