MuscleMeat

Rooke's trainingslog

hoi

ik ga vrijdag ook deadliften met hem , het is heel gek , hij is heel sterk in borst/schouders/armen , maar heeft bijna nog nooit gesquat en gedeadlift , dus we zijn bezig met een inhaalslag

• Topic Starter Topic Starter
Dat ken ik...mijn trainingsmaat die traint zn benen nog steeds niet goed. Daardoor ben ik 7kg zwaarder dan heb :D terwijl ik 10cm korter ben ahhaah

mjn maat is 10 kilo lichter dan ik , ik weeg nu 95

Zo ik wilde in mn eigen log mn voedings en voedselschema doornemen. De aanleiding hiertoe is dat ik het vet te ver vind oplopen. Het is nog geen 20% maar er is teveel bijgekomen dmv vuile bulk. Nu wil ik dus eerst wat vet verliezen voordat ik verder ga met clean bulk.

Om mezelf een drive te geven zal ik Animal Cuts en Animal Mstak inzetten.

Ik heb mijn voedingsschema in de bijlage bij deze post gezet.

Moet ik ook nog wat in mn training aanpassen ? zoals reprange , oefeningen en aantal sets? Daarnaast wil ik om te beginnen 25 minuten cardio per training doen(dit heeft de vorige keer,16% naar 12%, ook goed geholpen).

Bijlagen

Je wilt vet verliezen maar toch op ruim 3700 kcals blijven zitten? Of zie ik het nou verkeerd? In mijn log staat nog een bom aan informatie die je kunt gebruiken voor het cutten. Kwa trainingsschema goed opletten dat je ook wat isolatie pakt voor schouders, bi/triceps, kuiten en hams. Ook goed je compounds blijven doen natuurlijk.

nee ik post mn voeding hoe die nu is ;) maar zou neit weten wat aan te passen...want voor mn gevoel heb ik het nodig :rolleyes:

Je wilt vet verliezen maar toch op ruim 3700 kcals blijven zitten? Of zie ik het nou verkeerd? In mijn log staat nog een bom aan informatie die je kunt gebruiken voor het cutten. Kwa trainingsschema goed opletten dat je ook wat isolatie pakt voor schouders, bi/triceps, kuiten en hams. Ook goed je compounds blijven doen natuurlijk.

+1

Zakken in kcal kerel ... zeker in KH ... en je vetten wat verhogen

oohhh hehe dat vermoeden had ik al ;) Via welke manier wil je gaan cutten?

de eerder genoemde cardio en verlagen van KH.Heb alleen neit meer tijd voor cardio/training, klinkt als een excuus maar het kan gewoon niet.

de eerder genoemde cardio en verlagen van KH.Heb alleen neit meer tijd voor cardio/training, klinkt als een excuus maar het kan gewoon niet.

Hoezo niet dan? Ik ga gewoon smorgens cardio'en voordat ik naar me werk ga, is zwaar maar het werkt wel goed. Naar mijn mening het overwegen waard, tenzij je natuurlijk echt je redenen hebt om het niet te doen.

zou precies nog niet cutten gezien je stats, de zomer is nog ver af
grtz :)

Maakt toch niet uit of de zomer nog ver is? Vergeet iedereen dat cutten ook een positief effect heeft op je spiergroei NA de cut?

Hoezo niet dan? Ik ga gewoon smorgens cardio'en voordat ik naar me werk ga, is zwaar maar het werkt wel goed. Naar mijn mening het overwegen waard, tenzij je natuurlijk echt je redenen hebt om het niet te doen.

Maakt toch niet uit of de zomer nog ver is? Vergeet iedereen dat cutten ook een positief effect heeft op je spiergroei NA de cut?

Ik zou echt niet weten waar ik de tijd vandaan meot halen? Moet voldoende tijd in mn studie steken, dit is ook de reden waarom ik op zondag train. Ik zou eventueel op de donderdag een cardio moment in kunne lassen maar dat was het dan oko wel.

mja, zonder cardio kan het nog weleens gaan tegenvallen denk ik...

Vorige keer lukte het me ook....4x in de week 20-25 cardio?

oke als je het al eerder zo hebt gedaan dan weet je dat het werkt

tis die mentale switch alleen....spiergeheugen is wel een kleine motivator.

als je nu flink cut, verlies je veel vet en een beetje massa, die massa pak je gelijk na je cut in een clean bulk wel weer ( en zoals je zegt, spiergeheugen ) het voordeel is wel dat als je blijft clean bulken, je cut de volgende keer niet zo rigoreus hoeft en je veel sneller klaar bent :) misschien helpt dat?

ja helpt :) maar als je naar mn voeding kijkt...waar kan ik in snijdemn?

met het schrappen van wat rijst en boterhammen zit ik nu op :

2926 E 349 K 313 V 27

Terug
Naar boven