Fitness Seller

Rooke's trainingslog

Even snel waar ik in zou snijden, koolhydraten:

2x "Broodje", samen goed voor 132g carbs
1x "Basmati Rijst", goed voor 79g carbs
1x "Ananas", goed voor 33g carbs
------------------------------------------
Totaal: 224g carbs, x4 = 896kcals

Als je die er eens uitschrapt, kom je al onder de 3k kcals.

haal dan nog eens je kwark eruit en je bent nog eens 560 kcals kwijt, dan kom je al goed in de buurt van een cutschema.

• Topic Starter Topic Starter
niet vervangen? Die rijst is bij het avond eten.

waarom niet 10 min cardio na de training rooke

Maakt toch niet uit of de zomer nog ver is? Vergeet iedereen dat cutten ook een positief effect heeft op je spiergroei NA de cut?

hangt er vanaf wat je doelen zijn zeker
heb persoonlijk in de 2 jaar dat ik train nog niet gecut
wil eerst zoveel mogelijk massa
tegen de zomer zal ik men eerste cut doen, men bf begint nu wel beetje hoog te komen van daar, ben toch nogal bang voor massa en kracht verlies dan. zolang je geen wedstrijden doet zie ik er niet echt het nut van in.
grtz

zo lekker vroeg terug van school!! Banaantje gegeten wat nox en nu lekker borst trainen :D

tegen de zomer zal ik men eerste cut doen, men bf begint nu wel beetje hoog te komen van daar, ben toch nogal bang voor massa en kracht verlies dan. zolang je geen wedstrijden doet zie ik er niet echt het nut van in.
grtz
Idd zo denk ik er ook over. Eerst veel massa!!!

grtz

Vrij lineaire visie vind ik, als je bedenkt dat je lichaam steeds minder gevoelig word voor carbs, en het dus allemaal steeds langzamer gaat. Na 4 weken low-carbs zou je al weer een goeie boost moeten krijgen. Krachtverlies moet je niet bang voor zijn, eerste week is een hel want je bent krachtloos, ik zit nu bijna einde 2de week en haal gewoon m'n 1RM's weer van voor de cut, weinig krachtverlies dus. Massa zul je wel verliezen, maar met spiergeheugen heb je het zo terug. Anywayz, iedereen z'n eigen keuze natuurlijk :)

Er zijn zeker nog geen conclusies getrokken danwel beslissingen genomen over cutten hoe en wat ! Na een (vermoedelijk) lekker tentamen ...even vol motivatie en straight hoofd de sportschool ingedoken. Een ontzettend lekkere training alles gegeven ondanks de afwezigheid van een spotter.

Incline db bench :
1x8x18
1x8x22
1x6x26
1x6x26
1x8x24 Wilde eigenlijk 28 of 30 doen maar durfde het neit aan zonder spotter, hoewel ik ook helemaal verrot ging op die 24 slow rep.

Standing cable chest press :
1x8x13
1x8x13
1x10x13.5
1x10x15 Het was mn max vandaag. Daarna direct volgende oefening

Standing cable fly's
1x5x15
1x5x14
1x6x13 allen slow reps.Daarna direct volgende oefening

Decline(20o)
1x6x20
1x8x20
1x4x24
1x5x24 Gewoon lekkere oefening, niets meer niets minder.

Hierna zat ik even te twijfelen of ik nou Triceps of Biceps zou doen. Toch maar voor biceps gekozen ,zat op een of andere manier al pomp in???

Standing hammer curl, netjes strict.
1x8x12
1x8x14
1x6x16
1x9x16 tot fail Daarna gelijk naar CC.

Concentration curl :
1x8x12
1x8x12
1x8x12
1x7x14 Kreeg mn arm haast niet meer gesloten door de pomp :D

Als afmakertje....

BB curl :

1x8x20
1x8x20
1x8x25
1x8x30, laatste was forced rep. Toen stond ik echt met knallende biceps! Als ik nu geen spierpijn heb in mn biceps dan weet ik eht niet meer :)

20 minuten cardio. 8 min loopband @148bpm en 12minuten fiets @150-160bpm

Vrij lineaire visie vind ik, als je bedenkt dat je lichaam steeds minder gevoelig word voor carbs, en het dus allemaal steeds langzamer gaat. Na 4 weken low-carbs zou je al weer een goeie boost moeten krijgen. Krachtverlies moet je niet bang voor zijn, eerste week is een hel want je bent krachtloos, ik zit nu bijna einde 2de week en haal gewoon m'n 1RM's weer van voor de cut, weinig krachtverlies dus. Massa zul je wel verliezen, maar met spiergeheugen heb je het zo terug. Anywayz, iedereen z'n eigen keuze natuurlijk :)
??? langzamer. Niks langzamer, juist knallen. Ben nog nooit zo hard gegaan. Een cut vertraagd de spiergroei alleen maar. Ik blijf gewoon doorgaan. Een cut kan wel je motivatie helpen. Als je het idee hebt dat je je spieren niet ziet omdat ze onder een laagje vet zitten dan kan een cut zeker een mentale boost geven.

Lekker volume Rooke :cool:

Zit hier nog steeds met kneiterharde biceps...Had nog fotootje van front geschoten, geen pose omdat ik zelf mn telefoon in de hand heb.

Er zijn zeker nog geen conclusies getrokken danwel beslissingen genomen over cutten hoe en wat ! Na een (vermoedelijk) lekker tentamen ...even vol motivatie en straight hoofd de sportschool ingedoken. Een ontzettend lekkere training alles gegeven ondanks de afwezigheid van een spotter.

Incline db bench :
1x8x18
1x8x22
1x6x26
1x6x26
1x8x24 Wilde eigenlijk 28 of 30 doen maar durfde het neit aan zonder spotter, hoewel ik ook helemaal verrot ging op die 24 slow rep.

Standing cable chest press :
1x8x13
1x8x13
1x10x13.5
1x10x15 Het was mn max vandaag. Daarna direct volgende oefening

Standing cable fly's
1x5x15
1x5x14
1x6x13 allen slow reps.Daarna direct volgende oefening

Decline(20o)
1x6x20
1x8x20
1x4x24
1x5x24 Gewoon lekkere oefening, niets meer niets minder.

Hierna zat ik even te twijfelen of ik nou Triceps of Biceps zou doen. Toch maar voor biceps gekozen ,zat op een of andere manier al pomp in???

Standing hammer curl, netjes strict.
1x8x12
1x8x14
1x6x16
1x9x16 tot fail Daarna gelijk naar CC.

Concentration curl :
1x8x12
1x8x12
1x8x12
1x7x14 Kreeg mn arm haast niet meer gesloten door de pomp :D

Als afmakertje....

BB curl :

1x8x20
1x8x20
1x8x25
1x8x30, laatste was forced rep. Toen stond ik echt met knallende biceps! Als ik nu geen spierpijn heb in mn biceps dan weet ik eht niet meer :)

20 minuten cardio. 8 min loopband @148bpm en 12minuten fiets @150-160bpm

Zonder spotter kun je best wel maxout db presses doen. Als het niet meer gaat laat je de db's gewoon rustig op de borst zakken.

Nette trainingen trouwens

Zonder spotter kun je best wel maxout db presses doen. Als het niet meer gaat laat je de db's gewoon rustig op de borst zakken.

Nette trainingen trouwens

Was meer voor het uitstoten ;) dan wil ik nog wel eens met mn armen naar achter gaan:rolleyes:

Maar goed voor wat het waard is en wat je er van kan zien , mn front :
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Heb mn gezicht ff weghaald voordat ik door de photoshop van sommigen ga :roflol: Ik span niets hier btw..

Jammer rooke, nu weet ik zeker dat ik de 100 eerder bereik. =)

Terug
Naar boven