XXL Nutrition

Rooke's trainingslog

Was meer voor het uitstoten ;) dan wil ik nog wel eens met mn armen naar achter gaan:rolleyes:

Maar goed voor wat het waard is en wat je er van kan zien , mn front :
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Heb mn gezicht ff weghaald voordat ik door de photoshop van sommigen ga :roflol: Ik span niets hier btw..
Hmm das een aardig buikie dat je daar hebt opgebouwd rooke :P Ik denk dat het idd de tijd is om te gaan cutten. Je rug zag er al goed uit, die zal dan zelfs nog beter worden. Borst mag ook wel aangepakt worden, misschien de bench maar weer terughalen in je schema...

• Topic Starter Topic Starter
ik span mn buik niet he kerel ;) Maar inderdaad buik en heupen zijn goed van vet voorzien. Vormen van abs zijn nog waarneembaar dus het schip is nog niet te ver gezonken! Ik ga eerst eens lager in Kcal zitten en die cardio erbij, indien dit niet aanslaat na 2,3 weken ga ik over op een echte cut.

Borst komt gewono niet goed uit op foto's , ik beul m echt elke week af maar..

Zonder spotter kun je best wel maxout db presses doen. Als het niet meer gaat laat je de db's gewoon rustig op de borst zakken.

Nette trainingen trouwens

Ik vind het toch link om zonder spotter te dumbbell pressen.
Ik heb weleens een 40kg in m'n gezicht gehad, en daar stond nog wel een spotter bij!

@ Rooke;
Lastig beoordelen op die foto. Ik kan je buik niet goed inschatten.
Goed aandacht aan die borst blijven besteden he; als ik je borst met je rug vergelijk dan loopt je rug zwaar voor (of je borst achter).

Nette training trouwens.

zal nog eens een schaamteloze pose doen. Waarbij ik wel span, want mi valt het nog wel mee :D Eeerst kickboksen vanaaf.

zal nog eens een schaamteloze pose doen. Waarbij ik wel span, want mi valt het nog wel mee :D Eeerst kickboksen vanaaf.
Doe jij maar es gek met die pose :D Ik moet eigenlijk leren, maar ik ga toch maar trainen.... Hop no-xplode in de b**kes, en knallen :D

Ik vind het ook relaxt om zonder spotter te DB pressen hoor.
Als je strict presst kan er niks gebeuren imo.
Jammer dat je foto wat onduidelijk is kerel...

Ik vind het ook relaxt om zonder spotter te DB pressen hoor.
Als je strict presst kan er niks gebeuren imo.
Jammer dat je foto wat onduidelijk is kerel...

11r8w2s.jpg

deze is duidelijker?

hee michael j , je ziet er wel beter uit zo , kan zien dat je kt doet , ga zo door he

maar nu ga ik kickboksen...ben benieuwd

zonder gekheid , je wijdte is al aardig , nu nog wat meer definitie op borst en schouders - kickboks ze rooke

Je vetpercentage valt me zo wel mee, ik schrok me dood gast ;) Ff flink cardioen + carb cyclen en dan weer bulken als een dolle :D

Je vetpercentage valt me zo wel mee, ik schrok me dood gast ;) Ff flink cardioen + carb cyclen en dan weer bulken als een dolle :D

dus het valt wel mee :D Zo die kickbokstraining was heftig....merkte goed dat ik korte spieren had in mn benen. Echt kramp voor het leven. Maar wil wel zo dapper zijn om dit door te zetten en morgen benen te gaan trainen want zondag heb ik geen tijd.

basterd :D Weet dat er vet af moet! Zoals eerder geschreven ga ik eerst wat in kcal/carbs minderen, cardio , kickboksen. Kijken of dat al helpt.

Ja precies, zou mooi zijn. Ik zag net trouwens een logje van een gast die ongeveer op hetzelfde niveau als jij traint, moet je misschien es bekijken. Ik geloof dat hij sniperx heet ;)

jouw evenbeeld post in de vrouwensectie ;)

Idd, gem vrouw is blij met mijn cup :P

zucht....cut the bs bro

hehe, ik zal je log niet langer vervuilen ;)

Terug
Naar boven