MuscleMeat

Rooke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
bedenk eerder hoe ik aan een grotere borst kom :D Helpt 2x in de week borst>?maar hoe doe je dat in een 3dagen schema als je toch alles wil blijven aanpakken

1x per week gewone borst training & 1x per week, bij de training van een andere spiergroep & met 48u rust tussen, 3-5 setjes benchen (afwisselend per week incline / flat / decline). Extra stimulans voor je borst kan je altijd eens proberen, zal zeker geen kwaad kunnen

Ik adviseer je 3 oefeningen, heb ik een super borst van gekregen. Kijk over 3 dagen maar naar mijn topic wanneer de 3 maanden voorbij zijn en dan kun je zien wat deze voor je borst doen.

Bench press
Incline press
Chest dips

Doe voor iedere oefening maximaal 3 setjes, niet meer. Ga voor maximale intensiteit en minder volume. Dus hou de rep range tussen de 12-6. Hier gaat je borst mega van groeien. Vergeet alsjeblieft flyes, welke vorm dan ook. Kan later nog.

En vraag je tijdens de oefening af of er tijdens de uitvoering een maximale spanning op je borst komt te staan als je het gewicht laat zakken. Mind to muscle kerel!

Laatst bewerkt:
will keep in mind ;)

Goed mn kuiten waren wel helemaal naar de doner(:rolleyes:) euh donder :D maar ben toch wezen trainen.Het moest , ik kon niet anders, het was sterker dan mijzelf ...blabla:o Was eerst voornemens om naar mn zondag gym te gaan maar dat zou me teveel tijd kosten dus maar naar mn lokale gym gehobbeld.

Sitting ham curl :

1x8x35
1x8x45
1x8x50
1x8x45 slow reps!! Kneiterharde hamstrings

Squat in smith, deze gym heeft geen rek en door mn kuiten durfde ik geen losse.
1x8x50
1x8x70
1x8x80
1x6x90
1x6x100
1x8x80
Allen full

Leg extensions :
1x8x20 warm-up
1x8x25 warm-up
1x8x30 warm-up
1x8x40
1x8x45
1x8x50
1x8x55 PR!!
1x8x60 PR!!

Pushdown :
1x8x25
1x8x30
1x8x35
1x8x40

SK cable :
1x8x20
1x6x25
1x8x22.5
1x4x20 Door die superset kwam ik helemaal niet aan goede gewichten maarja mind to muscle.

Bovenstaand superset met elkander.

CGBP :

1x8x30
1x6x40
1x8x40
1x4x45 FAIL

One arm db extension:

1x7x10
1x6x10
1x7x8
1x7x8

Hierna nog een poging gedaan tot cardio , heb 2x 2,5 minuten crosstrainer gedaan. tussen de 1e en 2e flink kuiten gerekt -->kramp.
Daarna nog 5 minuten gefietst en 2 minuten geroeit.

Foto is nu duidelijker:thumbs:
Gaat de goede kant op, maar gewoon doorblijven knallen met wat cardio erbij
om je vet in control te houden. Zeker nog niet gaan cutten.
Alleen op je extensions een PR?

mss CGBP maar daar weet ik mn stats niet meer van :D Training was goed imo en de pomp HUGE

nete squat en leg extensions man!

Gaat goed rookie. Voor je borst: ga ten eerste benchpressen, en wel 4 setjes in piramidevorm, 10-8-6-4, gevolgd door een laatste van 10-15 herhalingen. Hierna doe je 3 andere oefeningen, elk 3 setjes. Dit kunnen incline presses zijn, dumbbell flyes, cable flyes, chest dips, etc.... Dat moet je maar zien :P Benchen moet echt de basis zijn van iedere borsttraining, en geen 3 setjes maar minimaal 5.

Zoals eerder hierboven vermeld, kan je ook bij een andere training 5 setjes bench erbij gooien, zorg echter wel dat als je bijvoorbeeld maandag borsttraining hebt, je 48-72 uur vantevoren of erna niet die extra benchsessie pakt.

Als ik jou was zou ik bdw nu niet gaan cutten, maar 10 weken voor de/je vakantie. Anders cut je nu, en vreet je daarna weer vet aan, en stap je dan de zomer in, beetje zinloos

ben dr ook nog niet uit kerel ;) maar thnx. Maar dan echt benchen of db bench?

geen lowkicks mogen ontvangen zeker , omdat je bent gaan squatten

klopt was nog beetje kennismaken...maar ik wil er zeker mee doorgaan!

als je het kan combineren met kt moet je het zeker doen , ik heb altijd met veel plezier gedaan

ben dr ook nog niet uit kerel ;) maar thnx. Maar dan echt benchen of db bench?
Benchen natuurlijk, veel beter dan dumbbell bench: je pakt er het meest gewicht mee. Jouw bench was max 77,5 dacht ik? Je kan niet dumbbell benchen met 40 kilo dumbbells... Das de logica erachter.

Ik bench nu max 32 db's idd....Kga idd weer benchen :D Heb dr nu al zin in :roflol:

Bench , incline db press , decline flye's , decline bench. Moet echt handschoenen gaan kopen want gister waren die er niet voor mij, dan kan ik tenminste beetje hard gaan raggen met mn kickboksmaat. Heb wel het gevoel dat er goed veel kracht in deze poten zit :D

met benchen pak je meeste gewicht , dat is waar , maar je kan ook goed groeien met db's , je moet alleen afwisselen , en waarom zou je niet kunnen drukken met 40 kg db - sorry mijn maatje drukt 15 * 40 kg , zijn filosofie is dan ook , hoe zwaarder je kan met db's , hoe meer je kan gaan drukken met benchen

toen ik nog wel bench deed kon ik volgens mij 32 db benchen dus dat zou gunstig zijn! Stiekem hoop ik op zo'n 85-90 :D

Je moet je verwachtingen niet abnormaal hoog leggen, anders valt het des te meer tegen en raak je gedemotiveerd. Je benchde eerst max 77,5? Dan zal je nu miss 80 benchen, maar waarschijnlijk eerder 75 omdat je het zolang niet hebt gedaan.......

Terug
Naar boven