AndroidHealthClinic

Rooke's trainingslog

met benchen pak je meeste gewicht , dat is waar , maar je kan ook goed groeien met db's , je moet alleen afwisselen , en waarom zou je niet kunnen drukken met 40 kg db - sorry mijn maatje drukt 15 * 40 kg , zijn filosofie is dan ook , hoe zwaarder je kan met db's , hoe meer je kan gaan drukken met benchen
Ik zeg niet dat er NIEMAND is die met 40 kg dumbbells kan drukken, ik beweer dat als je max 77,5 kg bencht, je met geen mogelijkheid kan gaan dumbbell benchen met 40 kg dumbbells. Afwisseling ben ik mee eens, maar aangezien rooke afgelopen weken dus dumbbell bench heeft gedaan is het nu tijd voor barbell bench

Imo pak je meer je borst met DB's dan met BP. Dat is ook terug te vinden in de EMG studie's.
Maar goed als je niet meer vooruit gaat op de DB's zou ik ook gaan afwisselen.

Wat ik wel merkt bij de dumbbell press is dat ik meer spanning op mijn borst kan zetten omdat ik het gewicht veel meer laat zakken. Bij de barbell kun je niet dieper zakken dan stang op de borst en bij de dumbbells ga ik daar een stuk onder zitten. Monsterlijk zwaar dan, dus idd doe ik met dumbbells een stuk lichter dan bij de barbell versie.

• Topic Starter Topic Starter
Ik hoop ook dagelijks dat ik de staatsloterij win, gaat ook niet gebeuren ;)

sinds die tijd ben ik ook gruwelijk veel sterker geworden overall;) maar we zullen zien donderdag of zaterdag :D

ohnee maandag doe ik ook nog BP maar na schouders en rug ???

Na rug kan, na schouders niet.

toen ik nog wel bench deed kon ik volgens mij 32 db benchen dus dat zou gunstig zijn! Stiekem hoop ik op zo'n 85-90 :D

ik heb het t.a.v mijzelf ook geanyliseerd en er zit wel wat in , sinds ik meer ben gaan drukken op db's is mijn bench ook omhoog gegaan , niet veel , maar toch

ik heb het t.a.v mijzelf ook geanyliseerd en er zit wel wat in , sinds ik meer ben gaan drukken op db's is mijn bench ook omhoog gegaan , niet veel , maar toch
Dit is niet meer dan logisch? Als je front raises sterker worden gaat je MP ook omhoog, indien je leg press toeneemt, kan je eveneens zwaarder squatten....

toen ik nog wel bench deed kon ik volgens mij 32 db benchen dus dat zou gunstig zijn! Stiekem hoop ik op zo'n 85-90 :D

Dit is niet meer dan logisch? Als je front raises sterker worden gaat je MP ook omhoog, indien je leg press toeneemt, kan je eveneens zwaarder squatten....

ik ben zelf niet zo van de front raises , doe ze sporadisch - dus of dat zo is kan ik niet beoordelen - zou goed kunnen , ook de link legpress/meer squatten zegt mij niet zoveel - zou dus ook kunnen , ik heb daar nooit zo over nagedacht - de legpress train ik eigelijk alleen maar voor de druppel

que? druppel? tis dat?

Ik ga het gewoon proberen :D

Leuk hoor deze slowchat sessie:D
Je hebt zeker massa, alleen mist je fysiek zeker borst.

binnenkant bovenbeen bij de knie? check...zit veel massa op de benen maar weinig definitie

:spam:lees mn log joh ;)

bij het aanspannen van je bovenbeen zie je toch zo'n bult verschijnen , dat noemen ze de druppel , dus als jij een lowkick krijg op je bovenbeen - druppel aanspannen en dan is er niks aan de hand;)

haha....net mezelf opgemeten, weet ook neit waarom ik dat deed maar kom er net achter dat ik maar 187cm lang ben ipv 191 :roflol:

Krijg je van die squats, drukken je in elkaar! :D

Terug
Naar boven