Fitness Seller

Rooke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
Chin moet er inderdaad bij....moet het toch op een gegeven moment zelf kunnen :D

T vervelende is...Ik heb twee abo's :
1x in de week 7dagen open
onbeperkt en 6 dagen open

In de eerste gym kan ik veilig los squaten maar zondags ben ik denk ik nog niet hersteld van kickboksen :(

in de tweede gym heb ik enkel een smith :(

Niet ideaal... bij ons komt zelfs een gast helemaal uit Ridderkerk omdat er geen enkele sportschool in de buurt is die zoveel hardcore spullen heeft. En is 7 dagen open. In het weekend helaas maar tot 13:00.

begin nu toch wel te twijfelen...ben nu 69 euro kwijt totaal. Maar als ik wil kickboksen komt daar nog 5 euro bij per maand. En mn trainingsmaatjes gaan waarschijnlijk niet mee..

best duur rooke twee abbo + kickboksen waar je je voor 5 euro ook nog eens voor je kop laat slaan - ik ben nu 40 kwijt + saunaatje - ik ben tevreden

begin nu toch wel te twijfelen...ben nu 69 euro kwijt totaal. Maar als ik wil kickboksen komt daar nog 5 euro bij per maand. En mn trainingsmaatjes gaan waarschijnlijk niet mee..
Neem aan dat je in een van beide sportscholen dan kan kickboksen. Ja dan wordt het zeker lastig.

Doen je maatjes ook aan kickboksen? Train je dan met meerdere tegelijk?

Niet ideaal... bij ons komt zelfs een gast helemaal uit Ridderkerk omdat er geen enkele sportschool in de buurt is die zoveel hardcore spullen heeft. En is 7 dagen open. In het weekend helaas maar tot 13:00.

bij ons in de buurt is er ook niets hardcore, of ik moet telkens half uur op en af rijden naar Turnhout, beetje jammer.

2 healtgym's zijn hier in de buurt maja, ben van plan om naar die ander te gaan maar hebben ze allen een smith,
wel meer losse dumbbells, en cable cross.

Neem aan dat je in een van beide sportscholen dan kan kickboksen. Ja dan wordt het zeker lastig.

Doen je maatjes ook aan kickboksen? Train je dan met meerdere tegelijk?

nee die kickboksen niet...Train eigenlijlk maar 1 of 2 keer samen.:rolleyes: dus als je het zo bekijkt.....Ik zit bij twee gyms omdat ik dan ook zondag terecht kan. Nu met kickboksen betwijfel ik of ik de zondag aanhoud/

ik ga trouwens vanaf dinsdag(heb nu niet alles in huis) op 2800kcal zitten. En toch echt die minimale 2x40min cardio

punt is ook dat ik net gear heb gekocht voor kickboksen

Heb je die zondag training dan nog nodig? Of is dat nou juist die kickboks training?

zit het dus te bekijken...want als ik op zondag nog steeds niet goed kan lopen is het mss handiger om niet te trainen :D
In principe zou ik voldoende moeten hebben aan de 6 dagen.scheelt me iig veel geld.

dan ga ik nokken met de zondag...jammer van de squat maar dat is ook wel op te vangen op een andere manier. Dmv barbell en meer reps bijvoorbeeld.Wilde mn benen gaan pakken volgens Dorian Yates

6 dagen ? dan pak je de squat toch op een andere dag , of deel je training zo in dat je juist kan squatten vice versa

klopt.Dat is dus het hele probleem.

Dag 1 een chin erbij?
Dag 2 incline db curl?

juist.

en een incline bench erbij op dag 2, bovenkant borst man!

En persoonlijk hou ik er niet van om na m'n rugdag biceps te pakken, omdat ik merk dat je je biceps veel belast met rug > moet volgende dag eigenlijk herstellen.
Maargoed als het niet anders kan...

in de tweede gym heb ik enkel een smith :(

Lastige keuze....Maar Milky heeft ook alleen een smith geloof ik, en die heeft ook beste wheels. Dus ik zou het niet alleen daar vanaf laten hangen.

Hoe wil je je week nu indelen, want ik zie door de bomen het bos niet meer in je posts ;)

Dinsdag/maandag wil ik benen en triceps pakken , donderdag rug en schouders en zaterdag borst en biceps. Vrijdag kickboksen. :D Ik blink echt uit in onduidelijkheid

Ik ben nog steeds invalide van de kickbokstraining btw.

Echt een sloopsport zeker als je wedstrijden draaid. Heb je time warp gezien op discovery? Zie je wat de impact van een stoot of trap is op het menselijke lichaam, vet man!

Dinsdag/maandag wil ik benen en triceps pakken , donderdag rug en schouders en zaterdag borst en biceps. Vrijdag kickboksen. :D Ik blink echt uit in onduidelijkheid

Ik ben nog steeds invalide van de kickbokstraining btw.

mooie verdeling toch...
zou zo ik hem ook doen.
Lekker he, kickboksen...

Terug
Naar boven