Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hehe heb ik gister ook gezien! Ik was blij dat ik met karate gestopt wasEcht een sloopsport zeker als je wedstrijden draaid. Heb je time warp gezien op discovery? Zie je wat de impact van een stoot of trap is op het menselijke lichaam, vet man!

ma of di benen/triceps
wo rust
do rug/schouders
vrij kickboksen
za borst/biceps
geen verkeerde verdeling - je benen kunnen 2 a 3 herstellen van de schade die je oploopt
alleen je moet er voor gaan zorgen dat schouders gewoon goed warm zijn want die belast je natuurlijk zwaar op do/vrij en za
Als ik mn abs bijvoorbeeld span dan zie je 4 mooie abs terwijl ik die al in geen weken meer heb getraind 
Zo even een update betreft MSTAK en CUTS...Op de weegschaal sta ik even niet meer maar als ik in de spiegel kijk ben ik wel droger gewordenAls ik mn abs bijvoorbeeld span dan zie je 4 mooie abs terwijl ik die al in geen weken meer heb getraind
Heb nog 2 weken te gaan dus ben benieuwd. Vanaaf trouwens geen Benen triceps maar rug-schouders. Quads zijn nog niet hersteld. Met het oog op borst zou ik oko eventueel rug tricpes kunnen doen. En later benen schouders.
Je krijgt ook geen sixpack van buikspieren trainenZo even een update betreft MSTAK en CUTS...Op de weegschaal sta ik even niet meer maar als ik in de spiegel kijk ben ik wel droger gewordenAls ik mn abs bijvoorbeeld span dan zie je 4 mooie abs terwijl ik die al in geen weken meer heb getraind
![]()

Waar dan van? Want zie vaak gasten met 8% vet en geen abs omdat ze de buik waarschijnlijk niet trainen.

komt waarschijnlijk doordat ik nu absoluut niet de gewichten kan pakken waar mn pr's liggengewichten vielen me zwaar tegen maar toch gewoon proberen te pushen...mind to muscle![]()