AndroidHealthClinic

Rooke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.001
90 min zo ongeveer. En dat soort bende hebben we allemaal in de gym staan, om te huilen

Haha. Ik heb dat ook altijd met de dumbbell row, rechts easy, links bikkelen. Misschien moet je voortaan met links gaan rukken, om links te laten bijtrekken :D Als je de pomp mist in je training, moet je ff een volume oefening er tegenaan gooien, 3 setjes 12 - 15 herhalingen, dan stroomt het allemaal vol als een gek :D

Toch goeie training, het houdt maar niet op :D

Die Traction pull komt me niet bekend voor. Wat voor oefening is dit? Zie ook niet zo snel hoe die werkt...
Zometeen ga ik ook weer dumbbell row doen, weet nu alweer dat rechts en links verschillen. Blijf ik net als jullie gewoon houden bij deze oefening.

Lekker lange training.
Die Cable side raise behind , supper set met front komt me bekend voor. Ben je die naar aanleiding van mijn schema gaan doen?
Gewichten vind ik een beetje tegenvallen... hoeveel katrollen zitten erop?

• #1.005
Lekker lange training.
Die Cable side raise behind , supper set met front komt me bekend voor. Ben je die naar aanleiding van mijn schema gaan doen?
Gewichten vind ik een beetje tegenvallen... hoeveel katrollen zitten erop?
volgens mij 2 katrollen.....ja inderdaad van jou gejat :D Gewicht is echt weinig maar ik ga er verrot op dus ja

Ja lekker he, vind deze echt heerlijk branden.

• #1.007
sideraises vind ik sowieso k*t :D ...Maarja schouders moeten goed rond he! Begint nu wel goed te komen ...nu heel hard aan borst denken en dan komt he goed :P

Pittige training Rooke! Niks mis mee, op zich moet je daar wel van groeien toch :D

Hoezo doe je een neck press, daarna 2 rugoefeningen, en daarna weer verder met schouders? Kwam dat toevallig zo uit of doe je dat bewust?

Whouw wat een monster DB RowS!

• #1.010
Pittige training Rooke! Niks mis mee, op zich moet je daar wel van groeien toch :D

Hoezo doe je een neck press, daarna 2 rugoefeningen, en daarna weer verder met schouders? Kwam dat toevallig zo uit of doe je dat bewust?

als je daar de wortel van doet komt het beter uit :rolleyes:

Nee was boven aan het deadlften en had geen zin om 2x heen en weer te lopen dus boven ook ff neckpress omdat die beneden niet is.

goeie oef rooke , gewichten moeten wel omhoog , je db row is daarentegen vind ik netjes , ik pak niet zo veel meer

---

Gaat goed vriend.
PR na PR, dat werkt alleen maar motiverend!

• #1.015
Net weer gekickbokst....damn gaat er nu wel hard aan toen....Linker binnenkant bovenbeen doet echt focking pijn, schouders zijn vermoeid pffff ben dit echt niet gewend. Moet denk ik mn schouders naar een andere dag gooien anders kan ik mn dekking niet hoog houden.

• #1.016
Morgen wel Borst en biceps misschien.

Trainen kreng :D

• #1.019
Ik zit nog te twijfelen want ik knap nu wel op...maar mn benen zijn helemaal naar de donder!kk low kicks.

gewoon lekker trainen - borst/biceps

Terug
Naar boven