XXL Nutrition

Rooke's trainingslog

Denk idd dat beide moeilijk te combineren zijn beter 1 sport volledig voor gaan, dan 2 half
BB en massa opbouwen zou ook mijn keuze zijn.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.045
nog 2 dagen makker :D Zit nu aan de boterhammen met pindakaas,drop en antaflu :(

ben je ziekjes?

• #1.048
T was geen griep...voel me nu al 100% beter dan gister! Alleen nog beetje verkouden.
Gister alleen ongelukje gehad en nu zit ik met een snee in mn kop van cm of 3 a 4....Vanaaf dus nog maar even niet trainen, eten probeer ik wel weer te doen!

• #1.049
Zo mn kop trekt nog wel door die hechtingen, damn....keelpijn is bijna weg :D Dus vrijdag trainen :P

beterschap! train ze vrijdag.

• #1.051
Zo vandaag weer wezen trainen...nog wel voorzichtig na ruggenspraak met mn zwager(Arts). Moet niet teveel forced kracht zetten zodat er geen druk komt op mn hechtingen. Training voelde goed in mn rug opzich dus was wel lekker. Door mn nieuwe sups ging ik wel bijna out...dat kwam waarschijnlijk door te weinig eten.

Close grip pull down 2sec in 4sec out:

1x12x50
1x8x70
1x8x70
1x5x70

Assisted chins :

1x4x-30
1x6x-35
1x7x-35
1x5x-35 <-- hulpgewicht.

Deadlift :

1x6x60
1x6x60
1x5x80
1x5x80
1x8x60 RDL is momenteel niet mn lekkerste oefening helaas. Dipje nu maar komt wel weer.

Db row :
1x8x20
1x10x20
1x10x20
1x12x20

T voelde goed in mn mid back, lats. Hierna heb ik nog 30 minuten cardio gedaan :D Morgen borst ! vroeg opstaan en goed eten, dan moet het goed komen.

Lekker dat je weer wat kon doen... weet hoe je je voelt. Ik heb een week rust genomen en nu weer problemen.

Laatst bewerkt:
  • #1.053
problemen??? Train liever wat rustiger aan nu met die hechting want zit er echt niet op te wachten dat die wond weer open gaat,

Pijntje hier, pijntje daar, altijd wat met die rooke ;)

Ongein, respect dat je bent gaan trainen man

Goed je weer tussen de ijzers te zien!:thumbs:

+1 , begin is er weer rook , de rest komt wel weer

• #1.057
Pijntje hier, pijntje daar, altijd wat met die rooke ;)

Ongein, respect dat je bent gaan trainen man

tis altijd wat inderdaad :rolleyes: Maar nu ik gestopt ben met kickboksen moet ik nu een goede serie neer kunnen zetten tot aan de zomer :D

• #1.058
ondanks de belachelijke training van gister...sterf ik van de spierpijn in mn lats en upperback! Spanning was optimaal blijkbaar :D Dat chinnen heeft denk ik ook wel geholpen.

• #1.060
:roflol:

Dus ik chin eigenlijk maar 60k terwijl ik 95 weeg hahahaha....naja heb me voorgenomen om elke weeg te gaan chinnen. dus voor rug training ga ik naar mn zondag gym :D.

Terug
Naar boven