Fitness Seller

Rooke's trainingslog

Niet laten opjutten Rooke, als je die kickbokstraining vandaag nog te fel voelt effe een dagje rust óf je moet je gisterenavond en vandaag volgevreten hebben, dan is het nog te trekken

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.022
kwam gisteravond thuis om half10/kwart voor 10 even gezeten omdat ik dood was :rolleyes: shake gepakt en gaan pitten. Was net ook al weer in slaap gevallen van de vermoeidheid...dus ik ga morgen wel lekker trainen! Je merkt het helaas wel dat je enkel korte setjes maakt zeg. Ik ga er denk ik wel nog even mee door maar blijf wel kritisch want primair is voor mij : massa bouwen

De man met hamer :D

• #1.025

thor-painting.jpg

Benchpress :
1x15x40
1x10x60
1x6x70
1x6x80 met spot, laatste rep alles gegeven
1x5x75

Decline :
1x8x60
1x7x60
1x5x60
1x12x50

Incline chest press :
1x6x50
2x5x50 Aanhechting trap op schouder begint te k*tten.

Incline db press :
1x6x18
1x8x16
1x5x16
1x7x16
1x6x16

Standing db curl :
2x6x12.5
1x8x12.5
1x9x12.5

Concentration curl, superset met Concentration hammer :
1x8x10
1x12x10

Concentration hammer :

1x8x10
1x9x10

Pec deck :
1x8x40
2x4x40

Geweldige pomp in mn biceps, borst voelde ook wel aardig. Het lage gewicht komt 100% door kickboksen, daar stop ik nu ook mee want hier heb ik geen zin in. Heb gisteren 5 uur overdag geslapen en nog was ik kapot.

thor-painting.jpg

Benchpress :
1x15x40
1x10x60
1x6x70
1x5x75

Decline :
1x8x60
1x7x60
1x5x60
1x12x50

Incline chest press :
1x6x50

Incline db press :
1x6x18
1x8x16
1x5x16
1x7x16
1x6x16

Standing db curl :
2x6x12.5
1x8x12.5
1x9x12.5

1x8x10
1x12x10

Concentration hammer :

1x8x10
1x9x10

Pec deck :
1x8x40
2x4x40

Geweldige pomp in mn biceps, borst voelde ook wel aardig. Het lage gewicht komt 100% door kickboksen, daar stop ik nu ook mee want hier heb ik geen zin in. Heb gisteren 5 uur overdag geslapen en nog was ik kapot.

jammer dat je stopt rooke , maar ik begrijp het wel want het blijft gewoon lastig of je moet meer gaan kickboksen en de kt in dienst stellen t.a.v het kickboksen

• #1.027
Als ik mn streeffysiek had behaald dan zou ik wel doen maar nu echt nog niet. Het kost me gewoon zoveel energie! Een db press van 16 :roflol:

ja dat past niet bij jou dat is waar

• #1.029
en door dat kickboksen heb ik ook last van die aanhechting op mn trap...

ga je stoppen met kt?

• #1.031
nee joh :D ik ga stoppen met kickboksen!

thor-painting.jpg

Benchpress :
1x15x40
1x10x60
1x6x70
1x5x75

Decline :
1x8x60
1x7x60
1x5x60
1x12x50

Incline chest press :
1x6x50

Incline db press :
1x6x18
1x8x16
1x5x16
1x7x16
1x6x16

Standing db curl :
2x6x12.5
1x8x12.5
1x9x12.5

1x8x10
1x12x10

Concentration hammer :

1x8x10
1x9x10

Pec deck :
1x8x40
2x4x40

en door dat kickboksen heb ik ook last van die aanhechting op mn trap...

probleem met vechtsport + kt is dat je gewoon heel uitgekiend moet trainen en met je lichaam moet omgaan - ik heb 7 jaar zonder blessures getraind , en in mijn 7 en 8e jaar kreeg ik er ook last van , de reden was dat ik de verhoudingen omdraaide - kt niet meer indienst van jj , maar juist andersom , dat is mijn bottleneck geworden

Zonde man, dacht dat je het zo vet vond! Wat dacht je van doorgaan met beide, en dan kt icm met dit schema:

Conjugate splits

Een afwisseling op de split zijn de conjugate split. Je traint hierbij elke training met een ander doel. Ene keer specifiek voor kracht, andere keer meer voor hypertrofie (spiermassa)
Het werkt als volgt:

Maandag pak je upperbody (bovenlichaam) met als doel kracht:
Oefeningen die je dan doet zijn bijv: Bench, Military press, Pullup, BB row
5-6sets per oefening en reps laag houden dus 3 a 4 herhalingen.

Dinsdag – lowerbody met als doel hypertrofie
Oefeningen : Squat, SLDL, Good morning, Calf press
3 a 4 sets van 6-8 herhalingen

De andere 2 dagen draai je dit dan om qua doel en dus qua sets en reps

Donderdag – upperbody – doel hypertrofie
Vrijdag – lowerbody – doel kracht

Je hoeft uiteraard deze oefeningen niet aan te houden, maar de compounds zou ik er wel in laten.
Voordeel van conjugate is bijvoorbeeld dat je meerdere motorische patronen/repranges en volumes toepast.
Conjugate splits kun je bijvoorbeeld hanteren als je fanatiek aan een vechtsport doet.
Je combineert het dan bijvoorbeeld met extreme intensiteit cardio (bijv 2 minuten sparren of sprinten)
Als je al eens een regulier splitschema hebt gedaan is deze leuk voor de afwisseling. Het schema is van zichzelf ook afwisselend doordat je dus de ene training je meer richt op kracht en de andere keer meer op massa. (hoewel je altijd overlap hebt)

• #1.034
ik vond het wel vet maar als ik overal pijntjes krijg is voor mij de lol eraf...en het komt qua dagen ook neit uit met mn studie.

gewoom lekker gaan beulen met de gewichten en een massa-monster worden

• #1.036
Heerlijk......vandaag mn keel naar de donder, gister al om half 10 gaan slapen maar dat haalde niets uit. Vandaag maar 1 boterham met 50g rookvlees , ontbijt en avondeten op. Nu ook weer slapen hopen dat het morgen over gaat zodat ik woensdag weer kan trainen. Wel een onwijze spierpijn in mn upperchest :P komt denk ik van die 16k's op incline bench...:roflol: pies out :D

ik vond het wel vet maar als ik overal pijntjes krijg is voor mij de lol eraf...en het komt qua dagen ook neit uit met mn studie.

Ik ken het probleem Rooke, ik ken het. Zonde.

Kan je niet een sparring partner zoeken die een beetje normaal doet?

• #1.038
Ik ken het probleem Rooke, ik ken het. Zonde.

Kan je niet een sparring partner zoeken die een beetje normaal doet?

nee want je MOET rouleren....en dan sta ik echt tegen van die rambo's die echt ke*ker hard trappen(althans ze komen hard aan,ik kan ook hard trappen zeiden ze).Als ik niet normaal benen kan trainen omdat ze beurs zijn of andere dingen....Ik ben er om te bodybuilden, of een poging tot iig.

nee want je MOET rouleren....en dan sta ik echt tegen van die rambo's die echt ke*ker hard trappen(althans ze komen hard aan,ik kan ook hard trappen zeiden ze).Als ik niet normaal benen kan trainen omdat ze beurs zijn of andere dingen....Ik ben er om te bodybuilden, of een poging tot iig.

hahaha ik weet het.

Wel jammer dat je nu een keuze moet maken, beide vind je leuk om te doen.

Terug
Naar boven