XXL Nutrition

Rooke's trainingslog

Goede training

Tip; probeer eens wat zwaarder te gaan met deadlift en minder herhalingen op het einde!

ondanks de belachelijke training van gister...sterf ik van de spierpijn in mn lats en upperback! Spanning was optimaal blijkbaar :D Dat chinnen heeft denk ik ook wel geholpen.

ik trek me eigenlijk ook pas een maandje of 5 op - wereld van verschil met de pull downs - deze gaan straks zeker omhoog , + je word goed sterk van;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.064
Vandaag heerlijk getraind! Intensiteit was heerlijk pomp ook :D
De krachtdip is nu wel officieel maar ach...:(

Flat bench press :

1x8x50
1x8x60
1x8x70
1x6x80 laatste 2 spot
1x3x85 met spot .. PR!!!!!!!!!!!!!
1x8x60

Incline db press :

1x8x16
1x8x20
1x3x24 fail, kreeg de gewichten gewoon niet omhoog.
1x7x20
1x8x18
1x6x18

Flat fly's :
1x8x9
1x8x12
1x8x12
1x10x10

Cable pushdown :
1x7x30
1x8x30
1x7x30 allen heel strict, netjes ellebogen in de zij en rug recht.
1x10x35
1x7x35 allen lekker fout maar goed pomp.

Cable SK :
1x8x20
1x5x25
1x5x25
1x3x25

One arm db exten. :
1x4x8
1x8x8
1x7x8
1x8x6 helemaal vol!

Hierna nog 20min op de loopband :D

Heerlijke PR op de bench.:thumbs:
Alleen op die db bench press valt wel meer uit te halen toch?

whoopie ! PR !

Lekker BP! Wss darom dat je weinig kracht meer over had!

Lekker gozer :) Nice die BP

Jij gaat mij voorbij met die bench... zeker nu ik deze de komende weken niets meer kan doen. Netjes!

Laatst bewerkt:
Instructeur van ons heeft bdw net een powerlift wedstrijd gewonnen, weet niet meer precies waar maar dacht arnhem. Hij weegt 70 kg, en heeft op de bench 130 kg neergezet, squat 160 (full), en 210 deadlift... best netjes dacht ik zo bij 70 kg :eek:

• #1.072
is die 1.20m ofzo :P

hij is 1.68 ofzo :D

1 * 3 * 85 , en je hebt een krachtdip - leg uit

• #1.075
Dan kan ik 1 goede oefening doen en daarna is het gewoon fysiek onmogelijk om mn oude gewichten te halen (idp 28, fly's 20 , one arm db row 30). Ik vind dat opmerkelijk dat ik dan gelijk zo'n end terug val. Krachtdip mss niet het goede woord maar vreemd is het wel.

andere supplementen misschien , of misschien je training eens helemaal omgooien - ander schema pakken - reps anders indelen

• #1.077
heb wel andere supplementen gepakt inderdaad...is kijken wat ik aan mn training kan sleutelen

• #1.079
jij nog leuke ideeen? Iets anders dan split moet het denk ik worden...mss iets wat mc.chick volgt : een FB met de grote drie.

jij nog leuke ideeen? Iets anders dan split moet het denk ik worden...mss iets wat mc.chick volgt : een FB met de grote drie.

ten eerste , heb je radicaal andere sups genomen , moet je niet doen , in fases doen

ik begin zelf a.s zo ook weer met een 4-weeks fb-schema - ik post hem vanavond , ik moet nog wat kleine dingen veranderen

Terug
Naar boven