Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
maar nu ben ik wel weer bezig met cardio. Al 50 minuten deze week 
Rooke boy, indien de weegschaal nog op 95k staat, je bar weinig cardio hebt gedaan, ben ik bang voor je dat je niet bent gezakt in vet%. Begin van de cut gaat gepaard met minimaal 4x30 minuten cardio/week, eigenlijk 4x45, dan opbouwen naar 5,6,7 dagen, 45-50-55-60 minuten, iets in die trend. 50 minuten cardio cardio deze week is dramatisch als je in de cut bentspiegel zegt niet zoveel...Heb wel het idee dat mn buik wat strakker is geworden. Weegschaal zegt trouwens ook bar weinig. Nog steeds 95k, moet ook toegeven dat ik niet bijster veel aan cardio heb gedaanmaar nu ben ik wel weer bezig met cardio. Al 50 minuten deze week
![]()
Ik ga zelf half april weer cutten, kan je misschien meedoen ter motivatie 

Ben ook niet aan het cuttenHeb het een jaar geleden ook gekunt met 70min cardio in de week. Nu gewoon half uur cardio na mn KT en dan komt het vanzelf...ga vooralsnog niet die hard cutten
Ga jij nou maar gewoon eerst ff kilo's pakken voordat je je wijsheden hier komt verkopenNuoverdrijf je eenbeetje harm..
4 * 45 Minuten cardio is meer dan zat..
pas als je op 6/7 procent wilt staan doe je 5/6 keer p/w cardio..
Of lees het cut stickieOp massa trainen en daar vol voor gaan en daarnaast vet verlagen gaat niet imo. Hardlopen etc etc zal niet helpen je vet% omlaag te brengen in een bulk, het zal zeker wel je conditie verhogen.
Maar die cardio gewoon erbij voor conditie en gewenning...zit nog ff te twijfelen om nu te gaan trainen of morgen overdag.Rooke boy, indien de weegschaal nog op 95k staat, je bar weinig cardio hebt gedaan, ben ik bang voor je dat je niet bent gezakt in vet%. Begin van de cut gaat gepaard met minimaal 4x30 minuten cardio/week, eigenlijk 4x45, dan opbouwen naar 5,6,7 dagen, 45-50-55-60 minuten, iets in die trend. 50 minuten cardio cardio deze week is dramatisch als je in de cut bentIk ga zelf half april weer cutten, kan je misschien meedoen ter motivatie
So, get that your fat ass to the tredmill![]()
een echte cut is nog niet nodig imo...zit wel wat vet op maar mn massa komt goed. Zit nu net in een flow met massa gainen...ben geen fatboys boi's![]()

Helemaal mee eens kerel. Je hebt nog lang niet genoeg massa om te cutten, zou echt zonde zijn. Gewoon er vol voor gaan kerel en proberen het maximale uit je training te halen... gewoon een massa monster worden.een echte cut is nog niet nodig imo...zit wel wat vet op maar mn massa komt goed. Zit nu net in een flow met massa gainen...ben geen fatboys boi's![]()