MuscleMeat

Rooke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.081
andere NO, weer creatine en andere amino...wacht je schema vanaaf wel af

• #1.082
Dat schema van grote man lijkt me niets :D Heb btw wel super spierpijn in mn borst :P growwwwwwwwwwwwwww :D:D

De fullbody bevalt me heel goed... helaas heb ik momenteel een blessure maar staat los van dit schema.

Wat ik wel kan adviseren is iedere oefening een goede warmingup toe te passen. Bij een split warm ik alleen de eerste oefening van een spiergroep up. Daarna zijn de spieren en pezen goed warm voor de rest. Bij de fullbody doe je iedere keer weer een ander deel dus iedere oefening goed opwarmen.

Ben benieuwd wat je ervan zou vinden... G3RR3 past het momenteel ook toe.

• #1.084
kga wel een keer spitten in je log :D Maar denk dat ik er ook is aan moet geloven...

Trouwens ben ik wel benieuwd naar een update van je cutresultaten

• #1.086
spiegel zegt niet zoveel...Heb wel het idee dat mn buik wat strakker is geworden. Weegschaal zegt trouwens ook bar weinig. Nog steeds 95k, moet ook toegeven dat ik niet bijster veel aan cardio heb gedaan :) maar nu ben ik wel weer bezig met cardio. Al 50 minuten deze week :D

Gebruik ook dat meetlint kerel, dat vertelt je ook veel.

• #1.088
:$ Maar had eigenlijk ook al weer besloten om gewoon weer op massa te gaan met een dosis cardio. Voor mijn geovel is er al een pak massa op mn armen en lats bijgekomen.

spiegel zegt niet zoveel...Heb wel het idee dat mn buik wat strakker is geworden. Weegschaal zegt trouwens ook bar weinig. Nog steeds 95k, moet ook toegeven dat ik niet bijster veel aan cardio heb gedaan :) maar nu ben ik wel weer bezig met cardio. Al 50 minuten deze week :D
Rooke boy, indien de weegschaal nog op 95k staat, je bar weinig cardio hebt gedaan, ben ik bang voor je dat je niet bent gezakt in vet%. Begin van de cut gaat gepaard met minimaal 4x30 minuten cardio/week, eigenlijk 4x45, dan opbouwen naar 5,6,7 dagen, 45-50-55-60 minuten, iets in die trend. 50 minuten cardio cardio deze week is dramatisch als je in de cut bent ;) Ik ga zelf half april weer cutten, kan je misschien meedoen ter motivatie ;)

So, get that your fat ass to the tredmill :D

Nuoverdrijf je eenbeetje harm..

4 * 45 Minuten cardio is meer dan zat..
pas als je op 6/7 procent wilt staan doe je 5/6 keer p/w cardio..

• #1.091
Ben ook niet aan het cutten ;) Heb het een jaar geleden ook gekunt met 70min cardio in de week. Nu gewoon half uur cardio na mn KT en dan komt het vanzelf...ga vooralsnog niet die hard cutten

Lijkt mij ook.. Lijkt mevrij overdreven omgelijk te beginnen met 4 * 60

Als ik ga cutten ga ik het denkik zo doen:
4 * KT (Smiddags)
3/4 * 45 Low Intensity Minuten Cardio (Nuchtere Maag)
3 * 60 Min Wandelen in het bos met de Hond (Op niet KT dagen)

Er van uitgaand dat ik naar school ga en 4 avonden i/d week als vakkenvuller werk..

Op massa trainen en daar vol voor gaan en daarnaast vet verlagen gaat niet imo. Hardlopen etc etc zal niet helpen je vet% omlaag te brengen in een bulk, het zal zeker wel je conditie verhogen.

Nuoverdrijf je eenbeetje harm..

4 * 45 Minuten cardio is meer dan zat..
pas als je op 6/7 procent wilt staan doe je 5/6 keer p/w cardio..
Ga jij nou maar gewoon eerst ff kilo's pakken voordat je je wijsheden hier komt verkopen :rolleyes: Of lees het cut stickie

• #1.096
Op massa trainen en daar vol voor gaan en daarnaast vet verlagen gaat niet imo. Hardlopen etc etc zal niet helpen je vet% omlaag te brengen in een bulk, het zal zeker wel je conditie verhogen.

dan gaan we het beestje massa noemen ook goed :D Maar die cardio gewoon erbij voor conditie en gewenning...zit nog ff te twijfelen om nu te gaan trainen of morgen overdag.

Rooke boy, indien de weegschaal nog op 95k staat, je bar weinig cardio hebt gedaan, ben ik bang voor je dat je niet bent gezakt in vet%. Begin van de cut gaat gepaard met minimaal 4x30 minuten cardio/week, eigenlijk 4x45, dan opbouwen naar 5,6,7 dagen, 45-50-55-60 minuten, iets in die trend. 50 minuten cardio cardio deze week is dramatisch als je in de cut bent ;) Ik ga zelf half april weer cutten, kan je misschien meedoen ter motivatie ;)

So, get that your fat ass to the tredmill :D

zo zou ik het ook doen om eerlijk te zijn.
(er vanuitgaande dat ik er als een oliebolletje bij loop, ik weet natuurlijk niet hoe Rooke er uit ziet).

• #1.098
een echte cut is nog niet nodig imo...zit wel wat vet op maar mn massa komt goed. Zit nu net in een flow met massa gainen...ben geen fatboys boi's :D

• #1.099
een echte cut is nog niet nodig imo...zit wel wat vet op maar mn massa komt goed. Zit nu net in een flow met massa gainen...ben geen fatboys boi's :D

Zit eerder aan te denken om zo ff door te gaan dan om voor de zomer te gaan cutten:rolleyes:

Helemaal mee eens kerel. Je hebt nog lang niet genoeg massa om te cutten, zou echt zonde zijn. Gewoon er vol voor gaan kerel en proberen het maximale uit je training te halen... gewoon een massa monster worden. :D

Terug
Naar boven