Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zoveel onzin op de vroege morgen doet gewoon pijn aan mijn kopik doe niets cardio en zak nog in bf, hoef aleen wat meer op me voeding te letten.
wat een ecto ben ik ook op gewicht blijven is moeilijker bij me.
95 kg bij 1.87 lijkt me prima om te cutten indien je strak wil staan voor de zomer.... Je kan uiteraard ook doorbulken een jaar tot volgende zomer, maar afgaande op die foto's van je, van eerder, zou ik dat niet doen; je vetpercentage was daar al niet gering. Op een gegeven moment ga je je gewoon irriteren aan je hoge vetpercentage, en moet je toch gaan cuttenMss ergens volgend jaar....althans dat hoop ikwant om nou met 95k bij 1.87 te gaan cutten
![]()
Voor de zomer 110 lukt nog niet eens met de meest heftige kuur die je je kan bedenken, eind december dit jaar 110 lukt je misschien wel. Met kurenga dit jaar toch niet op vakantie....105 of 110k zou wel echt vet zijn
dat ik rustig door kan blijven eten en trainen zonder dat een cut mn progressie verstoord. End 2010 @ 110k
Zijn ook puur hersenspinsels maarja dat mag in een logboek he 
Daarom moet je ook rustig beginnen met cutten. Maar ik zou nu wel gaan cutten, als ik jou was; maar dat is persoonlijk. Indien je bang bent om massa te verliezen, zou ik het heel rustig opbouwen;daarmee bedoel ikdat ik rustig door kan blijven eten en trainen zonder dat een cut mn progressie verstoord. End 2010 @ 110k
Zijn ook puur hersenspinsels maarja dat mag in een logboek he
Waarschijnlijk val ik terug naar 88kg met beetje luck....kortom ik weet het nog niet. Ik heb gewoon verschrikkelijke angst om energie/massa te verliezen
Ik deed altijd 1 uur training, aminozuren pakken, en dan 45 min cardio. 2800 is denk ik al rond onderhoud voor jou? Hoop niet dat je ineens van 4000 naar 2800 bent gestapt, dat kost je keihard massa. Ben dan idd 2 uur aan het trainen ja.. Maar je kan ook cardio op rustdagen doen, heb daar alleen geen ervaring meehmmz...Ik zit nu al een tijd op 2800kcal met 200+ eiwitjes. Hoe doe jij dat dan met dat cardio ? Ben je dan 2,5 uur aan het trainen?
Ik ga eerst is beginnen met cardio en dan kcal verminderen....ik kan het nu aardig volhouden qua kuiten en kramp.
Ben benieuwd man! Ik ga conjugate splits runnen, ivm boksenNee neit van 4k naar 2.8k ....van 4>3.8> 3.2> 2.8 ongeveer de afgelopen maanden. Blijf nu voorlopig de komende maand op 2.8k maar creatine en andere shit eerst even af en daarna ga ik cardio opvoeren. Ik ga zondag ook beginnen met mc chick zn FB schema.
ok.....2600kcal bij 63k@1,78 voelt meer als een cleanbulk. Dude ga wat eten !! anders blijf je altijd ectoow..Ikga hier wel van uit
mijn onderhoud is boven de 2600
bij 63/64 Kg..