na me ingelezen te hebben moet ik je gelijk geven...Als ik nu naar mn % kijk moet er gewoon niet meer bijkomen.Ik ben deze week dus met week 1 begonnen. Ik maak mn creatine-unleash "kuur" af tegelijkertijd met mn cut. Ik zal flink tijd moeten managen maar ik kan 4 trainings momenten per week pakken. Dus uiteindelijk zal ik 1 uur KT doen en 45min cardio.Daarom moet je ook rustig beginnen met cutten. Maar ik zou nu wel gaan cutten, als ik jou was; maar dat is persoonlijk. Indien je bang bent om massa te verliezen, zou ik het heel rustig opbouwen;
week 1, 2x45 minuten cardio, 200 kc's minder per dag.
week 2 3x45, 400 kc's minder
week 3 4x45, 600 kc's minder
enz, totdat je op onderhoud zit qua caloriën en minimaal 5x45 min cardio per week, door de cardioen kan je dan uiteindelijk per dag bepalen hoeveel je wil cutten. Aminozuren voor elke cardio training, naar keuze CLA of bijv L-carnitine voor de training, indien je bang bent massa te verliezen zou ik de wat sterkere fatburners lipo-6 e.d links laten liggen. Door rustig aan te beginnen en geduld te hebben kan je heel geleidelijk afvallen met minimale achteruitgang in spiervolume. Pas als je op onderhoud zit qua calorien en min 5x45 cardio per week is de cut eigenlijk pas echt in gang, en kan je een refeed inplannen.
Nu moet ik echt...niet omdat ik beach proof fysiek wil hebben maar om dit mijn fysiek onwaardig is....