HarmH
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 78
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 12%
Ik doelde op je vooruitgang man, niks geen sarcasme this time.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik doelde op je vooruitgang man, niks geen sarcasme this time.
hahaha oke dandan is je conditie stukken beter dan de mijne
![]()

dude 

Voor de zomer 110 lukt nog niet eens met de meest heftige kuur die je je kan bedenken, eind december dit jaar 110 lukt je misschien wel. Met kuren
Je moet serieus wel realistische doelen blijven zetten voor jezelf, anders raak je gedemotiveerd, en verneuk je alles. Kijk bijv naar hercuul, is het levende voorbeeld hiervam
'gekke gerrit, je wilt te graag, gekke gerrit het is beter dat je chillt vandaag'Wat lul je nu alemaal man?
Heb je mij ooit over doelen horen praten en shit?
En met cleaner eten kan idd je bf dalen.
Wat een snul ben je ook, brutale ecto-monster haha
'gekke gerrit, je wilt te graag, gekke gerrit het is beter dat je chillt vandaag'
you're full of bullshit man.aan meneer google.nl,
ik weet niet wat het is maar waarom voel jij de behoefte om overal of de scheidsrechter, de goeroe of de kijk mij eens bruut gainen dan wel schouderklopjes posts aan te maken?
ot @ rooke:
Zoals je zelf schrijft, probeer wat minder wispelturig te zijn en succes met je voortgang en motivatie inzake trainen en cutten!
OT @ Rooke:
Zoals je zelf schrijft, probeer wat minder wispelturig te zijn en succes met je voortgang en motivatie inzake trainen en cutten!
Dit keer zet ik door!Bespaar je de moeite man, je woorden glijden zo van me af en je hielenlikkers erbijAan meneer Google.nl,
Ik weet niet wat het is maar waarom voel jij de behoefte om overal of de scheidsrechter, de goeroe of de kijk mij eens bruut gainen dan wel schouderklopjes posts aan te maken?
OT @ Rooke:

roid rageAan meneer Google.nl,
Ik weet niet wat het is maar waarom voel jij de behoefte om overal of de scheidsrechter, de goeroe of de kijk mij eens bruut gainen dan wel schouderklopjes posts aan te maken?
OT @ Rooke:

Rooke, check ff in de tabellen hoe je macronutriënten procentueel liggen, kan je vergelijken met de schema's die daar staan in de stickies.. En weet je gelijk of je goed op weg bent
Ok. In dat geval zou ik lager gaan in koolhydraten en hoger in de goede vetten. Iets van 40/40/20 is beter