Fitness Seller

Rooke's trainingslog

Veel succes iig met je k*t! ;)

Voor de zomer 110 lukt nog niet eens met de meest heftige kuur die je je kan bedenken, eind december dit jaar 110 lukt je misschien wel. Met kuren

Je moet serieus wel realistische doelen blijven zetten voor jezelf, anders raak je gedemotiveerd, en verneuk je alles. Kijk bijv naar hercuul, is het levende voorbeeld hiervam

Wat lul je nu alemaal man?
Heb je mij ooit over doelen horen praten en shit?

En met cleaner eten kan idd je bf dalen.
Wat een snul ben je ook, brutale ecto-monster haha

Wat lul je nu alemaal man?
Heb je mij ooit over doelen horen praten en shit?

En met cleaner eten kan idd je bf dalen.
Wat een snul ben je ook, brutale ecto-monster haha
'gekke gerrit, je wilt te graag, gekke gerrit het is beter dat je chillt vandaag'

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.146
:popcorn:

Erg makkelijk om ouwe koeien uit de sloot te halen.
Als ik naar de laatste foto's van herkuul kijk dan gaat het de goeie kant op. Hij heeft een probleem en dat is dat hij geen goede sportschool heeft.

Laatst bewerkt:
aan meneer google.nl,

ik weet niet wat het is maar waarom voel jij de behoefte om overal of de scheidsrechter, de goeroe of de kijk mij eens bruut gainen dan wel schouderklopjes posts aan te maken?

ot @ rooke:
Zoals je zelf schrijft, probeer wat minder wispelturig te zijn en succes met je voortgang en motivatie inzake trainen en cutten!

+1000

• #1.151
OT @ Rooke:
Zoals je zelf schrijft, probeer wat minder wispelturig te zijn en succes met je voortgang en motivatie inzake trainen en cutten!

aan motivatie ligt het niet maar als ik dan weer is een brute training heb gedaan heb ik weer stuk minder aandrang tot cutten :D Dit keer zet ik door!

Thnx voor de feedback

succes rooke , gaat allemaal lukken

Aan meneer Google.nl,

Ik weet niet wat het is maar waarom voel jij de behoefte om overal of de scheidsrechter, de goeroe of de kijk mij eens bruut gainen dan wel schouderklopjes posts aan te maken?

OT @ Rooke:
Bespaar je de moeite man, je woorden glijden zo van me af en je hielenlikkers erbij :D

Sorry Rooke!
We kunnen weer ontopic

• #1.154
:popcorn::popcorn::popcorn::popcorn::popcorn::popcorn:

:rolleyes:

• #1.155
Dacht dat ik net mn post al had gemaakt ??? zal de cardio wel zijn :rolleyes:

Mn huidige voeding is :

2814 335 276 36
Kcal E K V

Rooke, check ff in de tabellen hoe je macronutriënten procentueel liggen, kan je vergelijken met de schema's die daar staan in de stickies.. En weet je gelijk of je goed op weg bent

Laatst bewerkt:
Aan meneer Google.nl,

Ik weet niet wat het is maar waarom voel jij de behoefte om overal of de scheidsrechter, de goeroe of de kijk mij eens bruut gainen dan wel schouderklopjes posts aan te maken?

OT @ Rooke:
roid rage ;)

• #1.158
Rooke, check ff in de tabellen hoe je macronutriënten procentueel liggen, kan je vergelijken met de schema's die daar staan in de stickies.. En weet je gelijk of je goed op weg bent

komt uit het dbb schema...maar tis 48%% 40% 12%

• #1.160
dude zit al op 40 koolhydraten ;)

Terug
Naar boven