AndroidHealthClinic

Rooke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.162
Haha las er overheen

maak er dan 45-35-20 van, proteine/carbs/fat

Ik zit nu wat te klussen aan mn voedingsschema, door wat mayo toe te voegen, eiwitten te schrappen en koolhydraten weg te laten zit ik nu op :

2600kcal 314 eiwitten 242 Koolhydraten en 42 vetten. 48/37/15. Tonijn met mayo is toch veel lekkerder :D

Mayo? That's a damn curse! Je kan bijvoorbeeld tonijn in olijfolie eten ipv in water, om aan je goeie vetten te komen, of wat pindakaas of noten toevoegen

• #1.164
Dat worden dus noten :) en tonijn in olie. Best lastig als je altijd hebt gedacht meer te moeten eten en dan nu opeens minder. We komen er wel kost alleen ff wat aanpassing. Volgende week 3x45 min cardio jeeeeej...

Dat worden dus noten :) en tonijn in olie. Best lastig als je altijd hebt gedacht meer te moeten eten en dan nu opeens minder. We komen er wel kost alleen ff wat aanpassing. Volgende week 3x45 min cardio jeeeeej...
Goed begin ouwe. Nu niet cheaten, en je netjes aan de voornemens houden. Wie weet komen er dan wat vormen in die pens van je ;)

• #1.166
dimmen vriend ;) Ik snoep bijna nooit...de pest is alleen dat ik op dinsdag noodgedwongen vette shit eet omdat we studieavond hebben op mn werk. Ik kan dit keer waarschijnlijk wel ff snel naar huis rijden en thuis ff kanen maar normaal lukt dat niet :(

dimmen vriend ;) Ik snoep bijna nooit...de pest is alleen dat ik op dinsdag noodgedwongen vette shit eet omdat we studieavond hebben op mn werk. Ik kan dit keer waarschijnlijk wel ff snel naar huis rijden en thuis ff kanen maar normaal lukt dat niet :(
Je kan ook dingen meenemen... Hee en bdw, in je voedingsschema van de cut, geen koolhydraten na 18:00 uur. Zuivel alleen sochtends. Hoe langer je na je training ook geen kh's pakt, hoe langer je vet blijft verbranden. en koop aminozuren, bijv xtend scivation, of gewoon bcaa's van XXl

• #1.168
ben al ruim voorzien in Amino's EAS en Purple wraath :). De enige koolhydraten die ik pak na 6 uur zitten in kwark .

• #1.170
Ik hoop dat het me wat gaat brengen...Alleen de pest is dat ik hoogstwaarschijnlijk morgen niet de loopband op kan omdat ik nog steeds last heb van mn soleus. Dan maar fietsen @ 140-150

Ik hoop dat het me wat gaat brengen...Alleen de pest is dat ik hoogstwaarschijnlijk morgen niet de loopband op kan omdat ik nog steeds last heb van mn soleus. Dan maar fietsen @ 140-150
of steppen... Crosstrainer, nog beter. Alleen ik heb een fockign hekel aan de crosstrainer.

• #1.172
Net thuis...heb me goed in kunnen houden. Normaal zou ik voor een broodje kebab zijn gegaan maar nu toch wijs naar huis gegaan om een bak kwark te verorberen.

Schade vanavond :

9 uur shake
1 7up
3 ju
1 cola
Bak kwark met handje amandelen

Ik zie geen schade hoor :D

• #1.174
Dan is het echt super saai :D

Net thuis...heb me goed in kunnen houden. Normaal zou ik voor een broodje kebab zijn gegaan maar nu toch wijs naar huis gegaan om een bak kwark te verorberen.

Schade vanavond :

9 uur shake
1 7up
3 ju
1 cola
Bak kwark met handje amandelen
Mijn dag bestond gister uit carnaval vieren, met plus minus 20 bier en een aantal baco's, eat that ;) Ik las trouwens laatst dat amandelen een vertiefte omega 3,6,9 vetzuren verhouding hebben, waardoor de balans in je lichaam verstoort, ik blijf daar vanaf. Maar ik drink wel 20 bier ;)

• #1.176
Mijn dag bestond gister uit carnaval vieren, met plus minus 20 bier en een aantal baco's, eat that ;) Ik las trouwens laatst dat amandelen een vertiefte omega 3,6,9 vetzuren verhouding hebben, waardoor de balans in je lichaam verstoort, ik blijf daar vanaf. Maar ik drink wel 20 bier ;)

dat zijn de echte helden he ! 20 bier :D Ik heb wel eens stiekem de aandrang om flink wiskey te zuipen :P maar dan ben ik met de auto:rolleyes:

• #1.177
Was van plan om 9 uur te gaan trainen , had de wekker ook gezet om 8 uur maar het was opeens 9 uur:rolleyes: . Uiteindelijk was ik kwart over 11 in de gym..ongeveer 15-20 geouwehoert.
Eerste keer FB volgens het schema van Mc Chick, we zien wel wat het gaat brengen.

Squat full :
1x8x60
1x8x70
1x6x80

Military press , seated :

1x8x30
1x7x30
1x10x30

Chin, met hulpgewicht :

1x8x-35
2x5x-35
1x6x-40 Goed volle lats na deze

Preacher curl, exclusief stang :
1x12x15
1x10x15
1x12x17.5 Had hierna wel beetje last van mn borstbeen

flat db fly :
1x10x10
1x12x8
1x15x8

SK, exclusief stang :
1x12x12.5
1x11x12.5
1x8x12.5

Cardio :
25 min cross 330kcal 140-150
15 min fietsen 112kcal 140-150 Wilde 45 min totaal maar moest gaan douchen :rolleyes:

FB bevalt me wel :D

Was van plan om 9 uur te gaan trainen , had de wekker ook gezet om 8 uur maar het was opeens 9 uur:rolleyes: . Uiteindelijk was ik kwart over 11 in de gym..ongeveer 15-20 geouwehoert.
Eerste keer FB volgens het schema van Mc Chick, we zien wel wat het gaat brengen.

Squat full :
1x8x60
1x8x70
1x6x80

Military press , seated :
1x8x30
1x7x30
1x10x30

Chin, met hulpgewicht :
1x8x-35
2x5x-35
1x6x-40 Goed volle lats na deze

Preacher curl, exclusief stang :
1x12x15
1x10x15
1x12x17.5 Had hierna wel beetje last van mn borstbeen

flat db fly :
1x10x10
1x12x8
1x15x8

SK, exclusief stang :
1x12x12.5
1x11x12.5
1x8x12.5

Cardio :
25 min cross 330kcal 140-150
15 min fietsen 112kcal 140-150 Wilde 45 min totaal maar moest gaan douchen :rolleyes:

FB bevalt me wel :D

Lekkere training, niet te hard van stapel gegaan met gewichten, wat wil zeggen dat je meer op de techniek focusde? Wel lekker nog steeds, ik neem aan dat je in de cut zit? (gezien de aantal geplande cardio)

• #1.179
Lekkere training, niet te hard van stapel gegaan met gewichten, wat wil zeggen dat je meer op de techniek focusde? Wel lekker nog steeds, ik neem aan dat je in de cut zit? (gezien de aantal geplande cardio)

jup

Mn hams en quads waren nog licht stijf van mn vorige training dus dat ging sowieso niet zo hard. Chinnen ben ik helemaal beroerd in :D En Press kan niet zwaarder met dat volume. De isolatie doe ik normaal veel minder reps en wilde op techniek dus vandaar. Maar er was genoeg prikkel, ik ben tevreden.

Yo rooke, lekker die cardio :D als ik jou was zou ik niet té licht trainen, anders verlies je zoveel kracht....

Terug
Naar boven