- Waardering
- 383
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 28%
jup
Mn hams en quads waren nog licht stijf van mn vorige training dus dat ging sowieso niet zo hard. Chinnen ben ik helemaal beroerd inEn Press kan niet zwaarder met dat volume. De isolatie doe ik normaal veel minder reps en wilde op techniek dus vandaar. Maar er was genoeg prikkel, ik ben tevreden.
Als je chins niet al te best zijn kan je dit beter afbouwend trainen.
Dus eerst 40kg hulp tot 30kg hulp (soortvan), daar maak je snellere vorderingen op dan dat je juist je hulp omhoog gooit op het eind. (zo went je lichaam nooit aan de zware chins, ik kan het weten want ik begon zelfs pullups met hulp!)

En Press kan niet zwaarder met dat volume. De isolatie doe ik normaal veel minder reps en wilde op techniek dus vandaar. Maar er was genoeg prikkel, ik ben tevreden.
ben je al laag in KH. Ik had dat eerst ook met dat hele cut(en dus cardio verhaal) verhaal. Als ik dan weer een PR had gezet en goede pomp had vond ik het weer onzin om te gaan cardioen omdat ik toch immers een brute training had neergezet? Maar nu heb ik al gezien als ik wat vet ga verliezen dat mn fysiek er alleenmaar beter op wordt! Dan zal de wijdte in mn rug bijvoorbeeld enorm op gaan vallen, dat is daarom ook mijn focus
aldi kwark is droog echt niet te vreten
nou laten we dan bij 1201 houden