Fitness Seller

Rooke's trainingslog

jup

Mn hams en quads waren nog licht stijf van mn vorige training dus dat ging sowieso niet zo hard. Chinnen ben ik helemaal beroerd in :D En Press kan niet zwaarder met dat volume. De isolatie doe ik normaal veel minder reps en wilde op techniek dus vandaar. Maar er was genoeg prikkel, ik ben tevreden.

Als je chins niet al te best zijn kan je dit beter afbouwend trainen.
Dus eerst 40kg hulp tot 30kg hulp (soortvan), daar maak je snellere vorderingen op dan dat je juist je hulp omhoog gooit op het eind. (zo went je lichaam nooit aan de zware chins, ik kan het weten want ik begon zelfs pullups met hulp!)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.182
te licht? voor mn gevoel heb ik alles gegeven. Op compounds probeer ik te beulen maar deze 3 zijn nou net niet mijn sterkste punten.En moet wel ff omschakelen van split naar FB.

als je allles heb gegeven + je hebt nog 40 cardio gedaan dan is dat knap , dat zal verminderen rooke zodra je zwaarder gaat trainen - goeie training

te licht? voor mn gevoel heb ik alles gegeven. Op compounds probeer ik te beulen maar deze 3 zijn nou net niet mijn sterkste punten.En moet wel ff omschakelen van split naar FB.
Ok, ik dacht nl dat je die MP, flyes, preacher curls, anders zwaarder pakte. Mij was iig aangeraden niet al te veel onder je max te gaan zitten in de cut, omdat je anders kracht kwijtraakt.

• #1.185
Ok, ik dacht nl dat je die MP, flyes, preacher curls, anders zwaarder pakte. Mij was iig aangeraden niet al te veel onder je max te gaan zitten in de cut, omdat je anders kracht kwijtraakt.

Max voor overhead/MP is 35.
Flyes zijn inderdaad 20
preacher curls staat op 50

Dus je hebt wel gelijk maar de stang bij SK en PC is denk ik 10K. Dat verlicht de pijn een beetje. Ik probeer altijd de max te pakken van het moment..weet niet hoe het komt. Maar ik laat mn gevoel niet meer afhangen van gewicht.

• #1.186
als je allles heb gegeven + je hebt nog 40 cardio gedaan dan is dat knap , dat zal verminderen rooke zodra je zwaarder gaat trainen - goeie training

cardio vind ik niet iets fysiek maar mentaal, je moet de wilskracht hebben om het 40 minuten vol te houden. Ik stel mezelf altijd doelen : eerst 20 minuten , dan 25 , 30 etc. Dan gaan mn quads en kuiten wel helemaal verrot maar ik MOET cardio doen. No flame intended maar mss heb je de wilskracht niet om te gaan cardioen na krachttraining.

cardio vind ik niet iets fysiek maar mentaal, je moet de wilskracht hebben om het 40 minuten vol te houden. Ik stel mezelf altijd doelen : eerst 20 minuten , dan 25 , 30 etc. Dan gaan mn quads en kuiten wel helemaal verrot maar ik MOET cardio doen. No flame intended maar mss heb je de wilskracht niet om te gaan cardioen na krachttraining.

misschien heb je gelijk , persoonlijk als ik na mijzelf kijk en ik pak de training van afgelopen vrijdag erbij , dan ben ik toch gesloopt , en dan zie ik mijzelf niet meer huppelen op zo'n cardio-geval , dus vandaar dat ik het gisteren deed , maar ik had nog een hoop spierpijn in mijn hams

• #1.188
Daarom kan je het beter gelijk doen ;) ben je al laag in KH. Ik had dat eerst ook met dat hele cut(en dus cardio verhaal) verhaal. Als ik dan weer een PR had gezet en goede pomp had vond ik het weer onzin om te gaan cardioen omdat ik toch immers een brute training had neergezet? Maar nu heb ik al gezien als ik wat vet ga verliezen dat mn fysiek er alleenmaar beter op wordt! Dan zal de wijdte in mn rug bijvoorbeeld enorm op gaan vallen, dat is daarom ook mijn focus:D

ik heb afgelopen voor de training 10 min op de crossfiets gezeten , dan doe je tenminste wat idd

cardio vind ik niet iets fysiek maar mentaal, je moet de wilskracht hebben om het 40 minuten vol te houden. Ik stel mezelf altijd doelen : Eerst 20 minuten , dan 25 , 30 etc. Dan gaan mn quads en kuiten wel helemaal verrot maar ik moet cardio doen. No flame intended maar mss heb je de wilskracht niet om te gaan cardioen na krachttraining.
+1

beste harmpie ,ik ga het niet nog een keer uitleggen hoor

Je wil je mening keer op keer weer expliciet neerzetten over dit onderwerp; terwijl er niet om gevraagd wordt, wanneer zie je dat nou es in man. Ik ben het er totaal niet mee eens, rooke volgens mij ook niet, en gezien het aantal karmapunten dat ik krijg op mijn opmerkingen richting jou zijn er nog velen anderen die er net zo over denken. Ga je theoriën in je eigen logje lopen verkondigen, maar val ons er niet mee lastig

• #1.194
Ik ben het er inderdaad niet mee eens maar begrijp het standpunt van GM wel. Genoeg bebitch :D en post kritiek/feedback jegens mijn training/voeding enz ;)

• #1.195
Voeding is vandaag beetje karig :

80g brinta + 40 g Whey
100 ml melk + 300 ml water

EAS + Unleash

EAS + Megagrow +BA
100ml melk +400 water + 50g Whey +banaan]

1 Grapefruit.

• #1.197
Voedsel van en voor vanavond :

100gr rijst
150-200 gr tofu
roerbak groente
veldsla

koffie

shake 50g whey
handje noten (walnoten,hazel,amandelen rauw)

Bak kwark met wat siroop :roflol:aldi kwark is droog echt niet te vreten

ik ga ook effe een bakkie doen

• #1.199
nuttig 1199e post ;) nummer 1200 mag er ook best wezen btw :roflol:

:coffee:nou laten we dan bij 1201 houden

Terug
Naar boven