XXL Nutrition

Rooke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.201
Dit vraagt om .......juist 1202 :o

hoe loopt het met je cut Rooke??

• #1.203
Qua discipline vrij aardig dacht ik zo....Enorm gestreept in KH wat goede vetten erbij...cardio opgepakt en ander schema. Voor komende week staat nog minimaal 2x 45min op de planning. Hartslagmeter is ook onderweg:)

netjes netjes, voeding is altijd in het begin ff proberen om het lekker te laten lopen, na een weekje of 2 heb je het helemaal in orde en ga je nog harder :)

• #1.205
Heb een doel in mn kop zitten wat me enorm motiveert dus dat komt wel goed :)

Welke hartslag meter kag je kopen of heb je gekocht?
Ik wil er ook 1 gaan kopen

• #1.207
Nou wilde niet zo'n dure hebben..bij de aldi is er komende week 1 in de aanbieding samen met een borstband. Het merk weet ik niet uit mn hoofd maar klonk me best bekend in de oren. En hij is maar 15 euro dus kan later altijd nog een duurdere kopen

Heb je je leven lang plezier aan ;)

http://www.helisports.nl/hartslagmeters-fitness/Polar-F6-Hartslagmeter-Unicoïtus-Zwart.html

polar-f6-unizwart-1.jpg

Kost wel 100euro, maar daar heb je echt wel wat voor.

Heb ook al dingetjes gehad van de makro, aldi etc, maar correct waren die
dingen niet. Zat ik me het licht uit te trainen met een hartslag van 110
volgens dat ding, voelde ik dan in mijn nek zat ik zeker rond de 150.

En die cheap ass dingen gaan ook belange niet lang mee.

2de keus van merk is voor mij Sigma. Die zijn ook wel top. Maar gaan ook
minder lang mee en vreten meer batterijtjes

Zit je nu in een bulk of cut, paar pagina's terug zei je dat je met de bulk doorging tot 105kg en nu weer een cut?

• #1.212
Cut kerel ;) mn gedachten post ik gewoon lekker vrij hier maar cutten it is :D Maar dat schema van jouw voelt echt focking goed de dag erna haah :D Net wat amino's in mn mik gedondert en zo ff kwatiertje buik trainen daarna 45min crossen :D
Ik ga is voor zo'n polar kijken :)

ik denk dat iedereen aan de cardio is en aan de polar

• #1.214
Zoals beloofd :

3setjes crunch van 15 reps....ging daar al helemaal verrot :rolleyes: is zo;n 3 a 4 maanden geleden voor buik.
En 3 setjes side buik iets van 10reps.

Hierna heb ik 8 minuten gelopen om vervolgens 38 op de cross te staan. Kcal was totaal iets van 300 volgens het apparaat :roflol: geloof er geen reet van! zal wel ergens rond de 400 - 600 liggen. Nu eerst aan de amino's daarna een shake met wat rauwe noten.

Kom op bro, trainen die buik!

:sd:-sixpack for the win!

Heb ik jou gisteren toevallig nog gezien?

• #1.219
gistern?waar dan?

Ja buik is echt schandalig! voreger deed ik rustig 3x60-80 reps met 5k medicijn bal op skippy. Vond het best eerlijk van mezelf om het toe te geven :D

@Loo...abs zijn ook wel lekker met compounds voor de stabili

Zoals beloofd :

3setjes crunch van 15 reps....ging daar al helemaal verrot :rolleyes: is zo;n 3 a 4 maanden geleden voor buik.
En 3 setjes side buik iets van 10reps.

Hierna heb ik 8 minuten gelopen om vervolgens 38 op de cross te staan. Kcal was totaal iets van 300 volgens het apparaat :roflol: geloof er geen reet van! zal wel ergens rond de 400 - 600 liggen. Nu eerst aan de amino's daarna een shake met wat rauwe noten.

3 sets van 15 reps en dan kapot gaan rooke - 150 reps moet hier staan toch ???

Terug
Naar boven