MuscleMeat

Rooke's trainingslog

is dat alles wat je eet mattie?

Mager Menutje ;)

Rapport vandaag voedsel :

8 uur brinta met whey

12 uur 2 snee brood met paardenrookvlees

15 uur kwark met appel

17,30 uur patat met kipfilet en rauwkost ( dit kon niet anders moet overwerken...heb helaas ook geen eiwit meer bij me, enkel tonijn dan dat maar om uur of 7 )
Hmm dit is niet denderend mattie... Vaker eten (max tussenpozen 3 uur, kleine maaltijden) en laat die patat liggen!

oi oi oi ik zou kats overmidden breken wajoOo

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.245
is dat alles wat je eet mattie?

Hmm dit is niet denderend mattie... Vaker eten (max tussenpozen 3 uur, kleine maaltijden) en laat die patat liggen!

oi oi oi ik zou kats overmidden breken wajoOo

echt beroerd vandaag....moest 1 maaltijd overslaan:mad: Dat patatje heb ik er paar van op...kipfilet was wel lekker.

Om half 8 tonijn met grapefruit op en net een whey shake. MAarja ik geloof er niet in dat ik door die paar patatjes nou alles weg gooi. HEt is beter van niet maar ik kon niet anders.

• #1.246
Wel echt onwijze spierpijn mn buik t*ring!!

• #1.247
Zo nu trainen zonder cardio want doe vrijdag de 3x 45 min :D

train ze!
wrm vrijdag 3 x 45 min cardio?

• #1.249
Omdat ik kapot ga van mn spierpijn op mn buik en ribben. En als ik nu ga lopen dan ga ik helemaal kapot. En de cardio niet gelijk tot 4 opvoeren.

fijn he, cutten :P hou je het een beetje vol??

• #1.251
fijn he, cutten :P hou je het een beetje vol??

Het eten is nog niet zo mager dat houd ik nog wel vol...alleen soms heb ik gewoon zin in KH maarja ik houd het wel vol. Deze week is nog relaxt met 3x45 min cardio. Maar nu met minder KH en FB tesamen gaan echt hard! Ik weet dat het de verzuring is maar alles is veel voller. :rolleyes:

Goed , training :

Bench press :

1x9x70
1x9x80
1x12x80 rep PR !!laatste rep spot

BOR met Ez :

1x8x30
1x8x40
1x8x50

Leg curl :

1x12x45
1x12x45
1x12x47.5

Front squat smith :

1x8x30
1x11x45
1x8x50

:roflol: Was weer ff wennen ! Volgende week meer weight!

Db side raise :

1x10x5
1x10x5
1x10x6 PR!! Deze set was bikkelen maar eindelijk boven de domme 5 uit :D

Upright row :

1x12x25
1x12x30
1x10x40 PR!!

Was wel blij met mn training goede zware BOR :D

als je 80 kan benchen moet je zwaarder kunnen borren

• #1.253
misschien wel...50 was nog wel hard doorbikkelen maar dit was ook weer een oefening die ik maanden niet heb gedaan. Volgens mij staat max op 60.

netjes hoor op bench 12 reps @ 80kg.

• #1.255
wilde wel zwaarder gaan maar wilde ff alles geven voor volume. Denk dat ik ook geen pr had kunnen zetten dus dan was het zonde!

Wat vond je van deze training? Erg zwaar niet?

• #1.257
net zo intens als een goede split ;) maar de dag erna voel je m beter :D

Ik had wel moeite met FS omdat ik die na ham curl deed.Het is zwaar maar ik kan het op een of andere manier beter opbrengen.

Hoppa, toch een paar PR's ... ben benieuwd naar de toekomst van zulk schema icm cutten :p

goeie pr's, altijd motiverend die dingen

nu ineens 12 reps op de 80 kg bench???!!! das een gigantische vooruitgang met wat ik normaal zie..

Terug
Naar boven