Fitness Seller

Rooke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.261
buffelen en niet opgeven! Had nu ook een degelijke spotter waar ik vertrouwen in had.

• #1.263
wilde op volume ;) hahahah
Ik ga het volgende week gewoon proberen:P lijkt me wel vet:P maarja 1x100 krijg je nog steeds geen goede borst :( borst looopt nog steeds zwaar achter op rug. Op mn blijft maar massa bijkomen

Begin februari heb je een PR van 4x80 neergezet :D En nu dus 12x80..... Waar zit je nu aan, 10 weken winstrol + Test e 500 mg :P?

• #1.265
snifje speed , winny, test en melk :D

Maar daarvoor had ik een maand of 5 niet gebenched he ;) Max was toen 77.5.

snifje speed , winny, test en melk :D

Maar daarvoor had ik een maand of 5 niet gebenched he ;) Max was toen 77.5.
Ok.. Maar 12x80 is zeer netjes. Of je borst achterloopt kan je checken via de verhouding aantal keren benchpressen met lichaamsgewicht, in vergelijking met chinnen met lichaamsgewicht. Alleen dat laatste lukte je nog niet toch? Denk dat je borst en rug gelijk lopen, aangezien je met beide zo'n 5x90 zal halen ofzo

• #1.267
Chinnen doe ik met hulpgewicht van 35k dus 60k en benchen 85. Borst loop fysiek achter, het is natuurlijk ook een relatief kleine spier vergeleken met rug maar toch.

Met die FB doe ik in principe 2x per week een oefening borst goed zwaar, iig tot max. Ben echt benieuwd als ik wat % vet verlies :D

Chin, met hulpgewicht :
1x8x-35
2x5x-35
1x6x-40 Goed volle lats na deze

Dit is dus 2 sets op 60 kilo en 1 set op 55 kilo. Je MP press is max 35 kilo; gast je borst loopt zelfs voor :P, volgens je statistics, niks achterlopen

Edit: ik zou me vooral focussen op schouders als ik jou was, die lopen dan achter bij de rest

• #1.269
Klopt schouders lopen qua stats achter! Fysiek trekt het nu aardig bij. Side raises met 5/6 :roflol: geloof het of neit maar tis de max op het moment.

ik snap niet dat jullie zo'n vies eten binnen krijgen :) ik zal het toch nog moeten leren... Ik ben een en al zoetenbek!

van 4 * 80 naar 12 * 80 - moet kunnen toch - wissel je schouder oef af rooke , ik gebruik echt alles db/cable/machine en natuurlijk bb's - gewoon hard - bikkelhard trainen - die 5 a 6 side raises is misschien niet veel gewicht maar je doet hem wel strict denk ik , en daar heb je veel meer aan - ik doe hem ook niet met veel kilootjes - gewoon een onderschatte zware oef

Daarom doe ik het ook niet... ik eet alleen wat ik lekker vind. Als je veel eet en dan nog dingen naar binnen moet werken die je niet lekker vindt wordt het veel zwaarder.

• #1.276
het enige wat niet lekker is tonijn maar het is relatief makkelijk! Ik heb echt geen last van demotivatie

• #1.277
Vandaag bedrijfsborrel....dus wat cashewnoten gepakt en wat kipgarnituur :roflol:
zometeen lekker beenhammetje :D

• #1.279
anders krijg je weer gezeik van collega's dat je neit gezellig bent enzo.....netjes 5 maaltijden op vandaag en om 4 uur buisje eiwit a 45g :D

12x80, das idd hele nette progressie!! keep on growin mate!

Terug
Naar boven