Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
als je 12x 80 omhoog kan krijgen, lukt 1x 100 je zekerbuffelen en niet opgeven! Had nu ook een degelijke spotter waar ik vertrouwen in had.
Ok.. Maar 12x80 is zeer netjes. Of je borst achterloopt kan je checken via de verhouding aantal keren benchpressen met lichaamsgewicht, in vergelijking met chinnen met lichaamsgewicht. Alleen dat laatste lukte je nog niet toch? Denk dat je borst en rug gelijk lopen, aangezien je met beide zo'n 5x90 zal halen ofzosnifje speed , winny, test en melk
Maar daarvoor had ik een maand of 5 niet gebenched heMax was toen 77.5.

, volgens je statistics, niks achterlopenZie je hoe belangrijk een goede spotter is.buffelen en niet opgeven! Had nu ook een degelijke spotter waar ik vertrouwen in had.
je maakt een grapje hoop ik... melk tsssZie je hoe belangrijk een goede spotter is.
je maakt een grapje hoop ik... melk tsss

ik snap niet dat jullie zo'n vies eten binnen krijgenik zal het toch nog moeten leren... Ik ben een en al zoetenbek!
gewoon doorzetten!Tonijn is ook niet mn favoriet maarjaVandaag bedrijfsborrel....dus wat cashewnoten gepakt en wat kipgarnituur
zometeen lekker beenhammetje![]()