AndroidHealthClinic

Rooke's trainingslog

zei ik twee , nee ik bedoel eigenlijk 5 of 6:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.302
probeer altijd zo hard mogelijk te gaan op compounds ;) maar de uitvoering meot goed blijven

Kijk, nu moet je het bezuren!:p

oeps rooke , ze heeft ook jou gevonden

• #1.306
Alweer een fan ,hooooi:wave:

:roflol:

Ik heb de laatste tijd wel erg vaak als ik gewoon zit dat mn benen dan gaan slapen :rolleyes: super irritant

Alweer een fan ,hooooi:wave:

:roflol:

Ik heb de laatste tijd wel erg vaak als ik gewoon zit dat mn benen dan gaan slapen :rolleyes: super irritant

Hoi:hello:

Ik zag je PR.
Is dat die zittende, met je benen 90gr en dan je hielen liften en zover mogelijk laten zakken?
Ik heb 'm nooit op 1RM geprobeerd maar naar gelang het aantal hh krijg je echt zo'n snerpende pijn...

mooie pr's rooke ;)
s6 met je MP morgen, die pr moet wel lukken :D

• #1.309
Hoi:hello:

Ik zag je PR.
Is dat die zittende, met je benen 90gr en dan je hielen liften en zover mogelijk laten zakken?
Ik heb 'm nooit op 1RM geprobeerd maar naar gelang het aantal hh krijg je echt zo'n snerpende pijn...

je benen stil houden en alleen met je voeten een kantelende beweging maken :) verdomd zwaar ja

• #1.310
ik weet al wat de pijn in mn poot is... Het is 1 van de 3 spieren die voorop het scheenbeen zitten

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Tsja, ik heb daar nooit last van bij kuiten training, eerder bij hardlopen.
Kalm aan maar even dan!

• #1.312
zit dus te twijfelen of ik nou wel moet squatten....denk dat ik ipv van squat een leg extension pak ofzo. FF kijken hoe ik me morgen voel, kuiten ingesmeerd met balsem dus we gaan zien.

zit dus te twijfelen of ik nou wel moet squatten....denk dat ik ipv van squat een leg extension pak ofzo. FF kijken hoe ik me morgen voel, kuiten ingesmeerd met balsem dus we gaan zien.

Als je de leg ext. doet en je flext je tenen niet, valt het misschien wel mee tenzij die druk alweer te groot wordt.
1 hh kan je altijd proberen;)

Ben benieuwd, iig succes morgen!

• #1.314
Werd vanmorgen wakker zonder pijn in mn poot :D dus ik ging trainen...ben toch gaan squaten :o .

Squat net boven paralel :

1x8x60
1x8x80
1x6x100

Chin met hulpgewicht :

1x6x-30 PR!!
1x6x-30 PR!!
1x3x-25 PR!!
1x5x-30 PR!!
:hedbang:

Seated MP :

1x12x30
1x8x40 PR!!
1x6x45 PR!!
:hedbang:

com : yesss!!!!

Concentration hammer curl :

1x10x12
1x10x12
1x10x10

com : goede goede pomp!!
Pushdown :

1x10x30
1x7x35
1x5x35

com : lekker strict en vanuit triceps pushen .

Pec deck :

1x15x30
1x12x30
1x10x30

Cardio

Cross 27min 358kcal max 151bpm avg 141 bpm
bike 3min 37kcal max 146 avg 133

Wilde wel verder met cardio maar mn been ging weer opspelen:mad:

Laatst bewerkt:
Lekker die Mp's man! Flinke vooruitgang. Nu nog knallen met die chins, die kan je ook hoger!

• #1.316
ik had gewoon moeten beginnen met -25...ik ben blij als ik elke week een stap kan zetten :D

netjes man,

je moet gewoon in een keer normale chins doen, zonder assistence. Je zult zien dat dat elke week beter gaat dan.

• #1.318
ik probeer het wel eens maar de vorige keer dat ik het had geprobeerd kreeg ik mezelf niet omhoog :roflol:

Ik vind die MP monsterlijk sterk! thumbs.

Alleen die chins met hulpgewicht? Wtf ga gewoon hangen en probeer op zijn minst 1 of 2 keer te doen en zo elke keer meer....kapot maken die handel..

Ik vind die MP monsterlijk sterk! thumbs.

Alleen die chins met hulpgewicht? Wtf ga gewoon hangen en probeer op zijn minst 1 of 2 keer te doen en zo elke keer meer....kapot maken die handel..

Amen, op chins met hulpgewicht hoef je niet trots te zijn Rooke.

Op die MP's wel en 100kg squat wel. ;)

Terug
Naar boven