AndroidHealthClinic

Rooke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.342
3 setjes stellen niet veel voor ik weet het...

Mijn onderarmen lopen (ook) achter... Maar vraag me af of ik fysiek in staat ben een flink stel onderarmen te verkrijgen. Iemand strakke oefeningen voor onderarmen?

• #1.344
mijn onderarmen lopen volgens mij niet bijzonder achter op mn bovenarmen....dus doe het er af en toe is bij..

Lekker: 46 min cardio en die boompjes (OA) flink vermoeien.
Tips voor de onderarmen: platewristcurl,hammercurl,wristcurl,rev.wristcurl,
reverse EZ Curl, grippers, 2 schijven aan de bovenkant pakken en zo lang mogelijk vasthouden, dumbbell holds (voor Harm)

Goed getraind Rooke alleen een beetje weinig setjes of was dat juist de bedoeling???:D.

• #1.346
waneer bedoel je? gister? gister was de bedoeling om te cardio'en maar moest ff wat doen totdat er 1 vrij was :D

Mijn onderarmen lopen (ook) achter... Maar vraag me af of ik fysiek in staat ben een flink stel onderarmen te verkrijgen. Iemand strakke oefeningen voor onderarmen?
Altijd zelfde probleem gehad. Heb de laatste 3 maanden 2 cm omtrek gewonnen bij veel wrist curls. Dus palms up en down.

• #1.350
zo eerst maar is FB2 :D

Lekker: 46 min cardio en die boompjes (OA) flink vermoeien.
Tips voor de onderarmen: platewristcurl,hammercurl,wristcurl,rev.wristcurl,
reverse EZ Curl, grippers, 2 schijven aan de bovenkant pakken en zo lang mogelijk vasthouden, dumbbell holds (voor Harm)

Goed getraind Rooke alleen een beetje weinig setjes of was dat juist de bedoeling???:D.
Thanks! To Mc, das veel man... Zal es hetzelfde gaan doen :D

• #1.352
vandaag btw geen cardio...heb weer last van mn poot :(

• #1.354
ik schrap sowieso de squat en cardio vandaag...mss benen wel helemaal komende week en dat ik het enkel op wat hometrainer spul laat. Want dit helpt gewoon niet! Of mss toch dat voltaren gaan smeren ofzo

Wat heb je dan aan je poot ik heb geen zin om 51 paginas door te lopen om het uit te zoeken?:p

ik schrap sowieso de squat en cardio vandaag...mss benen wel helemaal komende week en dat ik het enkel op wat hometrainer spul laat. Want dit helpt gewoon niet! Of mss toch dat voltaren gaan smeren ofzo

Ik denk ook dat je ff een stapje terug moet doen, wat is nou een een weekje?

• #1.357
een weekje wat ik net beschreef?

ik had er vandaag op mn werk ook last van....dus ga vanaf nu ff geen benen trainen en geen cross en loopband. Het is echt altijd wat met mij :(

Terug
Naar boven