- Waardering
- 3.522
Idd gewoon doen, en wanneer ga jij eens aan je onderarmen werken?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idd gewoon doen, en wanneer ga jij eens aan je onderarmen werken?

.Altijd zelfde probleem gehad. Heb de laatste 3 maanden 2 cm omtrek gewonnen bij veel wrist curls. Dus palms up en down.Mijn onderarmen lopen (ook) achter... Maar vraag me af of ik fysiek in staat ben een flink stel onderarmen te verkrijgen. Iemand strakke oefeningen voor onderarmen?
Thanks! To Mc, das veel man... Zal es hetzelfde gaan doenLekker: 46 min cardio en die boompjes (OA) flink vermoeien.
Tips voor de onderarmen: platewristcurl,hammercurl,wristcurl,rev.wristcurl,
reverse EZ Curl, grippers, 2 schijven aan de bovenkant pakken en zo lang mogelijk vasthouden, dumbbell holds (voor Harm)
Goed getraind Rooke alleen een beetje weinig setjes of was dat juist de bedoeling.

vandaag btw geen cardio...heb weer last van mn poot![]()

ik schrap sowieso de squat en cardio vandaag...mss benen wel helemaal komende week en dat ik het enkel op wat hometrainer spul laat. Want dit helpt gewoon niet! Of mss toch dat voltaren gaan smeren ofzo
wat heb je dannnnnnnnnnneen weekje wat ik net beschreef?
Ik had er vandaag op mn werk ook last van....dus ga vanaf nu ff geen benen trainen en geen cross en loopband. Het is echt altijd wat met mij![]()

Jesus alleen maar watjes hier, hoe komt dat dannnnnnnnnnn