XXL Nutrition

Rooke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.321
op het verschil met eerder ben ik trots :) wat ik dus al zei....max krijg ik mezelf 1x omhoog, dan kan je imo beter eerst zo trainen om elke week een stap te zetten!

• #1.322
hoewel...tis al weer paar weken terug dat ik echt heb geprobeerd te chinnen.Maar hoe zie jij dat dan? elke training 2x zelf proberen en dan alsnog met hulpgewicht of gewoon 3x een attempt op een set?

mooie squats

kijk wat je kan op de chin , en pak nog eens daarna 3 * een zware pull down , doe ik vaak na het optrekken

• #1.324
moet er ff aan sleutelen inderdaad...

nette sq en pr op mp's!

chins gaat me ook nog niet zo goed af.

Heb een ideaal plan voor die chin die ik in het verleden heb gehanteerd, dan gaat dat zeker lukken.

• #1.327
Ja en? meer info kerel :D

ik zei het toch rooke M . c is de sleutel

hoewel...tis al weer paar weken terug dat ik echt heb geprobeerd te chinnen.Maar hoe zie jij dat dan? elke training 2x zelf proberen en dan alsnog met hulpgewicht of gewoon 3x een attempt op een set?

ik doe ze ook nog steeds assited hoor, omdat ik per se aan de 8-10 reps wil komen.
Als ik ze toch alleen doe, en ik kom niet aan de 8, dan doe ik bijvoorbeeld 5 reps, ff loslaten korte pauze (10sec), en dan nog 3 proberen eruit te knallen.
Stel dat jij maximaal 4 reps kunt maken. Dan doe je er 4, ff +- 10 sec pauze, nog 2 reps, ff 10 sec pauze, en nog 2 reps.

Probeer zoiets. Misschien wordt je daardoor sterker...

ik haal ook maar 5 reppies rooke , het is niet veel , maar het is een start

Ergens beginnen idd. Ik pak er meestal 8-6-4 ofzo, maar ik weeg wat minder dan de meesten hier. Ik zou gaan chinnen elke training (en pullups), kijken hoever je komt, lat pulldown er achteraan, t-bar row/dumbbell row of bor, dan kan je binnen een maandje evenvaak chinnen als de meesten hier

• #1.332
Ik ga nu weer heerlijk cardio doen beesten :D en mss wat onderarmen :D

niet misschien , gewoon onderarmen rooke

• #1.334
"training"

leg raise :

3x20xbw

Onderarm curl (of hoe je het ook wilt noemen) :

3x12x12

Cardio :

46min bike
623 kcal
142 avg en 154 max

• #1.336
ja dat bedoel ik... :D moet mezelf even snel aan amino infuus leggen :P

vanochtend had ik nog zwaar last van mn poot, had er gelukkig geen last meer van voor, na en tijdens cardio. :D

Laatst bewerkt:
  • #1.338
onderhands :D

goeie cardio, 623kcal op 46minuten fietsen is al lekker intens

• #1.340
ok intens :P vond het wel meevallen...maar het was goed vol te houden, komende tijd maar vaker de hometrainer pakken , is wel relaxt beetje mensen kijken en ecto's uitlachen.

Terug
Naar boven