Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan je dat eten?Ik heb eens het geniale idee gehad om de spier bij mijn scheenbeen te trainen door een halterstang op mijn tenen te leggen en dan mijn tenen op en neer te bewegen hangend over de rand van een bankje waar ik op stond. Was op zich wel lekker ze gaan helemaal branden en zwellen op...voor 3 weken. Was geen succes heb er echt 3 weken last van gehad met lopen fietsen noem maar op. Het lijkt wel of het daar heel langzaam geneest.
Monsterlijke records(voor mijn doen) gezet 

Goed gedaan kerel! Gefelicieerd
ik begrijp echt niks van je verhoudingen
Een bor met 70 kg
Een bench met 97,5
Een MP met 50 kg
Tot dusver begrijp ik het helemaal alleen dan komt het volgende?
Db side raise :
1x10x6
1x10x6
1x10x7 PR!!
Ik vind dat zo ontzettend raar.....dit klopt niet kerel of je bent quasimodo
vind de verhoudingen wel kloppen, men mp is ook ongeveer de helft van men bench,
en men rows zijn ook minder dan me bench.
gefeli met je pr's, op naar 100.![]()
Thnx
Ja die side raises....ik kan gewoon echt niet zwaarderGoed gedaan kerel! Gefelicieerd
ik begrijp echt niks van je verhoudingen
Een bor met 70 kg
Een bench met 97,5
Een MP met 50 kg
Tot dusver begrijp ik het helemaal alleen dan komt het volgende?
Db side raise :
1x10x6
1x10x6
1x10x7 PR!!
Ik vind dat zo ontzettend raar.....dit klopt niet kerel of je bent quasimodo
heb zijkant schouders wel een tijd lang verwaarloosd omdat ik het wel mee dacht te pakken met een bbpress oid.thnx! maar wat bedoel je ? dat mn bench voorloopt maar verder?goede training kerel ... lekker die bench (loopt wel wat voor precies?)
in mn scheen bedoel je?Lekkere training; pas alleen wel op voor de spierblessure.
Goede PR's gezet.![]()
denk dat ik op bor nog wel wat k's kan pakken dus daar wordt aan gewerkt!het zou mooi zijn als de bench en de bor qua gewicht in balans zijn -
Idd op naar de 100! Verhoudingen....vind de verhoudingen wel kloppen, men mp is ook ongeveer de helft van men bench,
en men rows zijn ook minder dan me bench.
gefeli met je pr's, op naar 100.![]()
Ik ookIk vind ook alles kloppen alleen die achterlijk lage side raise pr met 7 kg klopt niet in verhouding met de rest!

Kga er aan werkenhet zou ook mooi zijn als dat lukt - lukt natuurlijk ook niet altijd - maar geloof me voor de balans van het lichaam is het goed