Fitness Seller

Rooke's trainingslog

ok dan bro! focus je op die side raise brute zijkanten kweken!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.382
will do

Ahh netjes man!!
En sowieso; gewicht is al niet belangrijk, maar een paar PR's neerzetten geeft altijd een super gevoel ;)

**** dat gewicht bij die side raise, spieren groeien bij goede uitvoering. De deltoide is precies zo'n spier die amper gewicht nodig heeft, maar een juiste techniek! Laat je niet opfokken door nu ineens 10KG te gaan pakken en hem slordig uit te voeren. Zolang die met licht gewicht goed aanvoelt moet je je erzelf niet druk om maken. Lekker focussen op de compounds ;)

Ahh netjes man!!
En sowieso; gewicht is al niet belangrijk, maar een paar PR's neerzetten geeft altijd een super gevoel ;)

**** dat gewicht bij die side raise, spieren groeien bij goede uitvoering. De deltoide is precies zo'n spier die amper gewicht nodig heeft, maar een juiste techniek! Laat je niet opfokken door nu ineens 10KG te gaan pakken en hem slordig uit te voeren. Zolang die met licht gewicht goed aanvoelt moet je je erzelf niet druk om maken. Lekker focussen op de compounds ;)

+1!

Ik zit ook niet voor niets met een schouder waar ik al een jaar amper wat mee kan...
Inderdaad, ik had op een gegeven moment wel mooie ronde schouderkoppen maar inmiddels zijn die ook verdwenen:(
Net wat koekiemonster zegt, de uitvoering is veel belangrijker.
Mooi in tellen uitvoeren ipv gooien, daar krijg je ook een super resultaat van bij zo'n kleine spiergroep!

Ik vind ook alles kloppen alleen die achterlijk lage side raise pr met 7 kg klopt niet in verhouding met de rest!

ik doe ze met 9kg, men pr is 11 denk

Loopt ook wel achter bij me die schouders,
Die van jou zullen wel sterk zijn als je jaren martial arts gedaan hebt.

zo hier word ook lekker geknald zeg!!

ik doe ze met 9kg, men pr is 11 denk

Loopt ook wel achter bij me die schouders,
Die van jou zullen wel sterk zijn als je jaren martial arts gedaan hebt.

mijn pr is ook niet veel meer , stricte side db raises zijn nou eenmaal loeizwaar

tuurlijk ik kan waarschijnlijk 1 * 14 pakken , heb ik niks aan in mijn imo , dus ik probeer altijd veel herh te maken op dit onderdeel

• #1.388
damn....net training gehad. Begon al met een hartslag van 140 :eek: en na mn deadlifts was mn energie weg :( Maar goed toch training :

RDL :
1x10x60
1x8x100
1x3x140
1x6x120

Incline db press:
1x10x22
1x8x26
1x8x26

Db pull over :
3x8x28

Dumbbell curl :

1x10x14
1x9x14
1x8x16

Incline SK :
1x8x25
1x10x25
1x0x25 FAIL

Cardio

45 min
159 max
143 avg
602 kcal.

netjes dat je ook nog effe cardio pakt rooke

• #1.390
Net grapefruit op , daarna EAS , daarna Shake en dan pitten.

Morgen ochtend EAS --> cardio --> brinta

succes morgen bro! cardio trainze

• #1.393
tis is echt weer zo'n k*t training waar neits echt lekker ging...en dan ook nog zo'n kanker ecto die zei dat ie meer borst had dan ik.

Had je eerst cario gedaan voor je DL omdat je al op 140 hbpm zat?

of nadien toch netjes sterke training.

die RDL lijkt wel ziek lastig zo zonder rust. :eek: Nette pr heb je daarop.

• #1.396
PR? minuutje rust tussen 100 en 140. Had geen cardio gedaan voor mn training dat was het gekke jusit :D

• #1.397
nette ff wat amino's naar binnen gewerkt , nu maar cardio./

tis is echt weer zo'n k*t training waar neits echt lekker ging...en dan ook nog zo'n kanker ecto die zei dat ie meer borst had dan ik.

tijdje terug , kwam er ook een stoer mannetje naar mij toe , type karate-boy ( deze herken ik natuurlijk vrij snel:D )

of ik nog lang bezig was met mijn oef vroeg de beste jongen - want dan konden ze gaan mil pressen of zo iets

prima zei ik goeie oef , maar ik ga eerst even deadliften , wil je soms meetrainen met deze man uit paramaribo

Dat wilde ze wel zeiden ze

prima zei ik - ik begin wel gelijk met 120 kg is dat een probleem:D

nooit geen last meer gehad van deze mannen

gewoon effe vragen of die mee wil trainen rooke , en dan maak je er een echte rooke-bikkel training van

• #1.399
zei die in de kleedkamer ;) hij weet dat ik m er overal uittrain...kleine vergelijking :

Bench
rooke 97.5
ecto 70

Deadlift :
Rooke 150
Ecto -

Squat
Rooke 130
ecto 60

Terug
Naar boven