The Xtralarge
Huge Freak
- Waardering
- 457
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ahh netjes man!!
En sowieso; gewicht is al niet belangrijk, maar een paar PR's neerzetten geeft altijd een super gevoel
**** dat gewicht bij die side raise, spieren groeien bij goede uitvoering. De deltoide is precies zo'n spier die amper gewicht nodig heeft, maar een juiste techniek! Laat je niet opfokken door nu ineens 10KG te gaan pakken en hem slordig uit te voeren. Zolang die met licht gewicht goed aanvoelt moet je je erzelf niet druk om maken. Lekker focussen op de compounds![]()

Ik vind ook alles kloppen alleen die achterlijk lage side raise pr met 7 kg klopt niet in verhouding met de rest!
ik doe ze met 9kg, men pr is 11 denk
Loopt ook wel achter bij me die schouders,
Die van jou zullen wel sterk zijn als je jaren martial arts gedaan hebt.
en na mn deadlifts was mn energie weg
Maar goed toch training :
moet minimaal 3x 45min cardio doen GM
tis is echt weer zo'n k*t training waar neits echt lekker ging...en dan ook nog zo'n kanker ecto die zei dat ie meer borst had dan ik.
) 
tis is echt weer zo'n k*t training waar neits echt lekker ging...en dan ook nog zo'n kanker ecto die zei dat ie meer borst had dan ik.
zei die in de kleedkamerhij weet dat ik m er overal uittrain...kleine vergelijking :
Bench
rooke 97.5
ecto 70
Deadlift :
Rooke 150
Ecto -
Squat
Rooke 130
ecto 60