Fitness Seller

Rooke's trainingslog

Goede training voor de zondag bro...alleen ik dacht dat je op 50 kg MP zat?

LoL of bedoel je de helft...of kan je 1 hh met 50 kg?

anyway fijne zondag in ieder geval topper vele eiwitten eten heb je nodig

Hij schreef (ROOKE) dit in mijn log toen ik 50 MP zittend had gedaan!
Dus als iemand 50 KG MP doet is het opmerkelijk dat ik een training met 30 KG voorbij zie komen. Maar het maakt ook niet uit misschien heeft hij zich een beetje vergist;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.423
vorige week zat ik op 45 ;) en het voelde alsof ik nog meer kon....qua gewicht viel afgelopen training tegen :)

wat voor schemaatje volg je eigenlijk rooke

• #1.425
full body ;) alleen nog even zonder benen, ik wil er eerst 100% zeker van zijn dat mn klachten niet terug komen. Ik had vrijdag deadlift gedaan maar beetje lopen kloten. Heb laatst 2 setjes shurgs en DL gecombineerd want ik heb allejezus spierpijn in mn traps.

• #1.427
redelijk vaststaand..vandaag had ik geen zin om te chinnen omdat ik toch zeker wist dat het niet ging lukken, dat icm met spierpijn in mn traps leek het me verstandiger om een row te pakken.

met de chin pak je meer de lats , van je traps heb je niet zoveel last

Als dat chinnen nog niet gaat doe je toch gewoon een lat pulldown-front?

• #1.431
verdomd goed gegeten vandaag... :D alleen fokop laat thuis, eigenlijk super zin in een focking harde krachttraining maar heb gister al KT gedaan. zometeen maar grip/onderarmen en cardio

• #1.433
frustratie momentje op mn job....volgens mij is het zo dat ik eerst wat nuchterder moet zijn voor cardio omdat je anders nog teveel KH verbrand tijdens cardio.

Je moet idd wel nuchter zijn voordat je aan cardio begint ;)

• #1.435
:roflol:

• #1.437
schep rijst, 150gr kip brocoli en 3 gehakballetjes. net een bak koffie

• #1.440
ohnee :) als ik gefrustreerd van mn job af kom is het enige slechte wat ik doen heeeeel hard naar huis rijden meer niet :) Vette zooi(afgezien van dat croisantje van gister :D ) kan ik niet gebruiken , voor mn gevoel gaat het net zo lekker met mn "cut". Het heupvet neem voor mn gevoel af en op mn buik ook. Ik weeg nog steeds netjes 95 :hedbang:

Terug
Naar boven