AndroidHealthClinic

Rooke's trainingslog (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

oraal bedoel je waarschijnlijk, doelend op kramp?
en dus niet het poeder :)

Nee dat neem ik niet :)

...ehh, hoe wou je het anders nemen, of ben ik niet op de hoogte van magnesium zetpillen:eek:

;)Probeer het maar, je kan het bij iedere drogist halen!
 
...ehh, hoe wou je het anders nemen, of ben ik niet op de hoogte van magnesium zetpillen:eek:

;)Probeer het maar, je kan het bij iedere drogist halen!

prachtig woord he dat oraal :roflol:

Maar volgens mij had het gewoon te maken met de squat van van de week.:rolleyes: ....altijd wat met die rooke he :roflol:
 
prachtig woord he dat oraal :roflol:

Maar volgens mij had het gewoon te maken met de squat van van de week.:rolleyes: ....altijd wat met die rooke he :roflol:

Echt! Wees nou eens flink! :D




:) Nee hoor, ik plaag maar!
 
Geen buik omdat die luie hond gelijk om 11 was begonnen :D
Had zeker 5 min nog staan wachten... ben geen uithangbord :p
btw echt wel relaxt om samen te trainen....hoewel ik mn pr's op bp en squat moet aanpassen ivm de technieken die chick er op na houdt. Ze zijn wel beter imo, althans ik squatte altijd smal en voeten recht. Net als BP pakte ik ook smaller..
Aangezien je flinke spierpijn hebt kan dit alleen maar betekenen dat je progressie boekt. Je houding is stukken beter dan je volgens mij eerst deed en dat is veel belangrijker dan met zware kilo's gooien. BP doe je nu ook een stuk dieper, tot op borst zoals het hoort.

Komende weken ga je veel progressie boeken, weet het zeker. Dan kunnen we over ongeveer een maand met het echte compound werk beginnen...high sets low reps. :D
 
Daar hebben we aan gewerkt, beetje meer naar voren buigen (horizontaal) om lekker die lats aan te pakken.

Hee rooke, die bench was volgens mij 75kg en geen 80kg :p
Wel goed uitgevoerd, tot op de borst maar dan voel je de pecs ook beter.
Ademhaling is ook heel belangrijk, daar moet nog een beetje aan gewerkt worden.

LoL hebben jullie samen getraind?:roflol::roflol:
 
weet je wat...het interesseert me geen hol dat gezeik tussen jullie 2:D

Als Ajax maar wint vandaag :D en twente het liefst verliest :rolleyes:

+1 bro! Maar jij weet meer dan Mc chick over trainen en progressie. Dus laat je niet te veel wijs maken want je bent heel erg goed bezig topper!
 
andere inzichten bro ;) als hetgeen wat je al doet niet werkt moet je iets anders proberen!
Klinkt mss gek maar ik voel me nu al groter dan voorheen :D
In het vervolg gewoon feedback geven op mn progressie en trainingen :)
 
nac - ajax 2 - 1 - in de 93e minuut - lurling sorry jongens
 
biceps, delts, traps heb ik het meest last van....borst lats voel ik ook wel maar die andere zijn killing:P
En maar niet luisteren he :D je had beter gewoon ff oefeningetje high reps low weight kunnen pakken ;)
 
Dacht dat die frontsquat aardig licht gewicht was. Met die oefening heb ik het opgelopen. Vreemde was juist dat ik tijdens de uitvoering van de BOR nergens last van had. Achh ik zal het wel overleven.
 
Zo training gedaan....hier en daar moet ik echt aan mn focus werken want hier en daar ben ik wel eens goed kwijt....naja shit voor later dus. Had me wel mentaal voorbereid op regular deads....en die ging toch gewoon redelijk :D

Regular deadlifts :

1x12x70
1x8x105
1x7x125
1x3x135 bij de 4de attempt werd het bijna zwart voor mn ogen :rolleyes:

Incline bb bench,wide grip :

1x10x50
1x8x60
1x6x60

db Pull over :

3x8x24

Incline db curl :

1x10x12
1x8x12
1x7x12

Standing rope extensions :

1x15x35 PR!!
1x10x40 PR!!
1x6x45 PR!!


Standing calve raises :

1x8x90 PR!!
1x8x95 PR!!
1x6x85 PR!!
 
lees mn log gek :P

Zit nog steeds op de good old 95...heb wel het gevoel dat mn chest beter aangesproken wordt nu. Train tegenwoordig met MC..sindsdien enkel spierpijn :D Lats komen ook goed uit..gweoon mn bulk weer voorgezet :)


95 is al zeer netjes.. op naar de honderd! :thumb:

training ziet er trouwens kaas uit ;)
 
kaas?

ben inderdaad opweg naar de 100 en gewoon brute massa...imo is er helemaal niets mis met mn rug. Door die wide grips op benches hoop ik eindelijk mn chest beetje vooruit te krijgen want dat ziet er echt neit uit vergeleken met mn back :roflol:
 
heb ik ook.. borst loopt gigantisch achter vergeleken bij m'n rug :(

genetisch bepaald "zeggen ze".
 
heb wel meer spierpijn sinds ik die wide grip pak...en flyes lekker slow. Deze zomer hoeft het niet strak te zijn...als ik maar goed veel massa heb.
 
**** de zomer man.. ik hou me meer bezig met het uiteindelijke doel ;)

dus ik geef je gelijk :)
 
nu is de spierpijn in mn onderrug al dodelijk :roflol: dat wordt leuk morgen
 
Back
Naar boven