XXL Nutrition

Rooke's trainingslog

Bezoekers in dit topic

DL heel erg sterk broeder!
Incline bench moet zeker omhoog.......
 
Goede DL en een paar goede PR's op de calves. :D
 
DL heel erg sterk broeder!
Incline bench moet zeker omhoog.......

thnx makker!

DL's stond ik ook eigenlijk wel van te kijken....is volgens mij goed 3 a 4 weken geleden dat iets heb gedaan wat een beetje lijkt op een deadlift :P en dat was 120kg :D

Incline bench staat max op 60 alleen dan met smallere grip dus ben best tevreden.
 
heb wel meer spierpijn sinds ik die wide grip pak...en flyes lekker slow. Deze zomer hoeft het niet strak te zijn...als ik maar goed veel massa heb.
Dat je geen massieve borst hebt heeft ook te maken met de uitvoering. Nu gaat ie echt op de borst en goed breed dus de spanning op de pecs is momenteel optimaal. We gaan hier gewoon hard aan werken en dan komt het helemaal goed. Maar was wel een sterke training bro. ;)

Ohh ja die pull-over was een cross bench pull-over. Deze is veel effectiever en ook zwaarder dan waarneer je rug volledig op een bankje ligt.

Idd we gaan voor massa, moeten minimaal 110kg wegen eerdat we aan cutten durven te denken.
 
Zo training gedaan....hier en daar moet ik echt aan mn focus werken want hier en daar ben ik wel eens goed kwijt....naja shit voor later dus. Had me wel mentaal voorbereid op regular deads....en die ging toch gewoon redelijk :D

Regular deadlifts :

1x12x70
1x8x105
1x7x125
1x3x135 bij de 4de attempt werd het bijna zwart voor mn ogen :rolleyes:

Incline bb bench,wide grip :

1x10x50
1x8x60
1x6x60

db Pull over :

3x8x24

Incline db curl :

1x10x12
1x8x12
1x7x12

Standing rope extensions :

1x15x35 PR!!
1x10x40 PR!!
1x6x45 PR!!

Standing calve raises :

1x8x90 PR!!
1x8x95 PR!!
1x6x85 PR!!
Lekkere dead's ouwe! Mijn pr staat nog steeds op 5x130 geloof ik, en krijg het dan ook idd zwart voor de ogen. Heb de 140 al 2x proberen op te pakken, maar nog niet gelukt.... Je zou misschien volgende keer een extra setje aan de deadlifts kunnen vastknopen, voor de rest super!
 
jeeeeez :roflol:

monster spierpijn in mn triceps,lats, traps,borst, hams en onderrug :P dingen van de grond pakken moet ik nu zeker niet doen haha :D FF kijken inderdaad volgende keer met deads...was eerste keer voor deze oefening dus ja :P
 
nu is de spierpijn in mn onderrug al dodelijk :roflol: dat wordt leuk morgen

jeeeeez :roflol:

monster spierpijn in mn triceps,lats, traps,borst, hams en onderrug :P dingen van de grond pakken moet ik nu zeker niet doen haha :D FF kijken inderdaad volgende keer met deads...was eerste keer voor deze oefening dus ja :P

En? Ben je aan het genieten?:devil:
Sterke deads! Weet je waar je max zit?
 
Toch triceps? Dacht dat je de oefening meer in je schouder voelde. Mooi om te lezen dat je weer vol pijn zit. :evil:
Maar ehhh had je vroeger (je weet wel before mc tijdperk :p) nooit zulke spierpijn dan?
 
Laatst bewerkt:
Toch triceps? Dacht dat je de oefening meer in je schouder voelde. Mooi om te lezen dat je weer vol pijn zit. :evil:
Maar ehhh had je vroeger (je weet wel before mc tijdperk :p) nooit zulke spierpijn dan?

denk het eigenlijk niet....denk meer de gewoonte die erin is geslopen:o
 
kwam nog oude foto van me tegen :roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

true ecto :P
 
die vakantie was ik 4-5 kilo afgevallen :roflol: 10 dagen haha
 
over gewicht gesproken ??? ga ik net op de weegschaal staan....92 :eek: had het gevoel alsof ik richting de 98 zat :roflol: Ik oog voor mezelf veel zwaarder dan dat ik was met 95.

wegschaal zegt niet alles maar toch...
 
je kan er beter zwaarder uitzien en lichter zijn, dan andersom ;) al 1000x gezegd maar toch, sterke deadlift kerel!!
 
ik heb het schema gezien van mc en jou rooke - dat word afzien op een goeie manier - succes ermee
 
over gewicht gesproken ??? ga ik net op de weegschaal staan....92 :eek: had het gevoel alsof ik richting de 98 zat :roflol: Ik oog voor mezelf veel zwaarder dan dat ik was met 95.

wegschaal zegt niet alles maar toch...

op een vaste dag en tijd wegen.. anders krijg je een vertekend beeld.

en zoals gezegd, de weegschaal zegt niet alles.
 
blijf toch altijd beetje para van die weegschaal :P ben ook weer meer gaan eten sinds mn cardio periode..en rug heeft er nog nooit zo bruut uitgezien (imo) dus gewoon focussen op de spiegel :)
 
Back
Naar boven