MuscleMeat

Rooke's trainingslog

we gaan hem daar eens op aanspreken rooke , want trainen is een serieuze zaak - geintjes wat denkt mc wel:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.604
ja echt he....zit nu weer aan de caseïne shake met cashewnoten :D Net bij een of ander vaag bandje wezen kijken. Stond ik me daar te ergeren aan mn fysiek :roflol: terwijl er allemaal ecto's liepen.

ja echt he....zit nu weer aan de caseïne shake met cashewnoten :D Net bij een of ander vaag bandje wezen kijken. Stond ik me daar te ergeren aan mn fysiek :roflol: terwijl er allemaal ecto's liepen.
stond je je daar te ergeren aan je fysiek, dude :rolleyes: Je had gewoon een moshpit moeten starten, had je kunnen lachen ;)

• #1.606
blues bandje :roflol: zie je het voor je...

Yo rooke, hoe is het met de spierpijn? Gisteren heerlijk los geweekt dus bij mij valt het weer mee.

Moshen op blues :roflol:

• #1.608
mn borst eigenlijk alleen....

Ben blij er vandaag niet getraind wordt...damn 2x vannacht uit bed gemoeten om mn moeder te helpen....begin nu pas beetje op te knappen.

Sterkte met je herstel vriend :D pain on the tits (hier nog één). Er staat een nieuwe week + nieuwe maand voor de deur. Knalle :rocker:. Ik ruik de zomer al.

• #1.610
ach de zomer.....van het weekend besloten dat ik naar Sziget ga in augustus waar ik ga bulken :roflol: over 2 weken PL compounds

we gaan hem daar eens op aanspreken rooke , want trainen is een serieuze zaak - geintjes wat denkt mc wel:D

:DDie mc.

Yo rooke, hoe is het met de spierpijn? Gisteren heerlijk los geweekt dus bij mij valt het weer mee.

Moshen op blues :roflol:

mn borst eigenlijk alleen....

Ben blij er vandaag niet getraind wordt...damn 2x vannacht uit bed gemoeten om mn moeder te helpen....begin nu pas beetje op te knappen.

Goed gedaan. Leuk om alles even bij te lezen:roflol: Het was een beetje druk in mijn eigen logje.;)

Ja... ik ben me er een :rolleyes:

• #1.613
schitterende dag vandaag, mooi weer , zonnetjes muziekje in de auto....kom je rond 2 uur op kantoor voor een gesprek. Wordt hier me verteld dat ik ontslagen ga worden omdat er in de kosten gesneden moet worden:(...Waarom dit verhaal? de training van vandaag was echt ruk!!! Had ook geen **** gegeten meer nadat ik het nieuws hoorde......

Bench :

1x8x60
1x6x70
1x10x60

Front squat :
1x8x40
2x10x40
1x8x50

BOR :

2x10x50
1x7x50

Ham curl :

1x10x40
1x10x35
1x12x30

side raises :
1x12x10
2x20x5

slappe k*t zooi:o

na een slechte training komt weer een goeie , pak je boeltje bij elkaar rooke , en ga gelijk om je heen kijken

Ja dat gaat je niet in je koude kleren zitten. Toch vond ik dat je op momenten je goed herpakte en op mentaliteit ervoor ging.

Komt allemaal goed bro, weet ik zeker.

• #1.616
mentaliteit wel maar kracht :P als ik die mentaliteit maar vast kan houden

Vette shit zeg, ik hoop dat je snel iets anders kunt vinden.

Hopelijk kan je de frustratie flink van je af trainen!!!

• #1.618
zo anders ik wel...vandaag gewoon naar mn werk, heb immers nog niets schriftelijks.

Het mooie weer komt eraan!
Misschien ben je dan wel opeens wel zwak, ziek en misselijk...;)

Terug
Naar boven