AndroidHealthClinic

Rooke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.762
het was ivm met mijn blessure 2 weken andere maar 1 Boto

• #1.763
Zo onder het mom van "no more ecto meals" zal ik mijn voedingsschema injecteren met 2 nieuwe maaltijden :D

Maaltijd 1 (althans de helft van onderstaand):

- 100 gram brinta
- 0,5 L melk
- 9 ei eiwit
- 1 heel ei
- 2 eetlepels kaneel
- scoop whey
- hand rozijnen

Maaltijd 2 :

150 gr Penne ( die macaroni shizzle)
150 gr tonijn in eigen nat
100 ml pastsaus

Eet al tijden geen tonijn meer omdat het super ranzig is wanneer je het hardcore style eet. En de eerste maaltijd komt uit het topic van G-men...goede maaltijd vervanger waar alles inzit.

Zo onder het mom van "no more ecto meals" zal ik mijn voedingsschema injecteren met 2 nieuwe maaltijden :D

Maaltijd 1 (althans de helft van onderstaand):

- 100 gram brinta
- 0,5 L melk
- 9 ei eiwit
- 1 heel ei
- 2 eetlepels kaneel
- scoop whey
- hand rozijnen

Maaltijd 2 :

150 gr Penne ( die macaroni shizzle)
150 gr tonijn in eigen nat
100 ml pastsaus

Eet al tijden geen tonijn meer omdat het super ranzig is wanneer je het hardcore style eet. En de eerste maaltijd komt uit het topic van G-men...goede maaltijd vervanger waar alles inzit.

Dat zijn nog eens maaltijden, goed bezig kerel!

Het is klaar met zielig doen er moet verdomme gewoon weer gegeten worden! Daarnaast was ik die broodjes paardenrookvlees ook goed beu!

Hehe, ik ben pindakaas op het moment helemaal beu. Ben nu zwaar aan de rijsterij de laatste tijd, smekt good.

• #1.767
Voedingsschema gaat er dus alsvolgt uitzien:

7:30
80 gr brinta
150 ml melk
40gr whey

10:30
Maaltijd 1
K/E/F 60/35/7

13:30
Pasta met tonijn

15:30
500 gr kwark
1 appel

17:30
Vaak iets van 100 gr rijst , 100-150 groente en 100-150 gr kip/vlees/vis

18:45
pre workout sup

Training

20:30
Dextro en glutamine

21:00
Whey met Complex carbs

23:00
500 Gr kwark.

Idd als jij nog langer zielig had gedaan kon je oprotten. Train alleen met beesten of potentiële beesten. :D

• #1.771
Bedoelde uiteraard deload, zat wellicht met deadlifts in mn kop. De één dagdroomt over vrouwen, de ander over rijstpap eten met gouden lepeltjes, ik dagdroom over deadlifts. :D

Nette voeding Rooke.

Moet ook jongen ! want de afgelopen 3 weken was het niet veel ;)

Die pasta met zalm maak je die thuis en dan in een bakje meenemen naar je werk? Moet ik ook maar eens gaan doen denk ik. 16 boterhammen op een dag is ook niet alles.

• #1.773
Die pasta met zalm maak je die thuis en dan in een bakje meenemen naar je werk? Moet ik ook maar eens gaan doen denk ik. 16 boterhammen op een dag is ook niet alles.

Ik ga gewoon 2x per week 500gr pasta maken en dat verdelen in 3 porties. Op de zaak hebben we een magnetron waarin ik de saus verwarm.
Optie 2 : De pasta houden en zelf een soort van sausje maken voor je tonijn middels augurkjes, zilveruitjes, sladressing en de tonijn zelf. En ook gewoon weer netjes houden aan het junk moment. Daarnaast ga ik wat cardio doen op de rust dagen om de conditie en doorbloeding lekker te houden.

Hoop dat dat goed gaat. Onderschat het compound schema niet. Als jij cardio gaat doen op rustdagen dan zijn dat geen rustdagen meer. Zou de cardio beperken tot de trainingsdagen na de krachttraining.

• #1.775
Hoop dat dat goed gaat. Onderschat het compound schema niet. Als jij cardio gaat doen op rustdagen dan zijn dat geen rustdagen meer. Zou de cardio beperken tot de trainingsdagen na de krachttraining.
Als ik het goed heb gaan we 2 dagen per week pakken...dus laat zeggen een dinsdag en een vrijdag. Dan lijkt mij het lekker om bij enorme spierpijn de dag voor de training even een half uurtje tot 45 minuten cardio te pakken.

• #1.776
Maaltijd 1 staat nu in de magnetron...ruikt super goed :D moet er alleen ff voor zorgen dat niemand van die maaltijd meesnoept want zag mn ouders net al als hongerige zwervers in de keuken kijken wat ik allemaal aan het doen was :D

2 dagen??? Dan heb je mijn log niet goed gelezen. Gewoon 1 dag rust tussen de trainingsdagen anders gaat het zeker niet opschieten om de doelen te realiseren in 4 a 5 weken. Zal dus neerkomen op 3 trainingsdagen in de week. In feite zelfde als het fullbody schema wat we hanteerde.

Waarom zou je zoveel rust willen?

• #1.778
2 dagen??? Dan heb je mijn log niet goed gelezen. Gewoon 1 dag rust tussen de trainingsdagen anders gaat het zeker niet opschieten om de doelen te realiseren in 4 a 5 weken. Zal dus neerkomen op 3 trainingsdagen in de week. In feite zelfde als het fullbody schema wat we hanteerde.

Waarom zou je zoveel rust willen?

dacht eruit af te lijden ;) dan heb ik niets gezegd.

• #1.779
Trouwens maaltijd 1 is net klaar...heel het huis ruikt ernaar :D Ook een klein stukje geproefd net....dit is echt een goede vervanging voor brood met rookevlees :roflol:

• #1.780
YEAH Buddy

vandaag ook weer deload...Incline dumbbell gedaan ipv barbell omdat een of andere ecto op de incline zat. Daarnaast gweoon wel een training die ik voelde maar niet echt hard. Vanaf dindsdag worden er weer gewichten gepost....want dan is het PL-time :hedbang::hedbang::hedbang:

powerlifting-chalk2.jpg

Terug
Naar boven