- Waardering
- 3.522
Die 3x85 staat wel leuk, maar als je daarna 3x90 doet is de 3x85 geen pr meer. Was misschien 3 minuten een pr.Squat paralel :
5x60
5x70
5x80
3x85 PR!!
3x90 PR!!
1x95 PR!!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die 3x85 staat wel leuk, maar als je daarna 3x90 doet is de 3x85 geen pr meer. Was misschien 3 minuten een pr.Squat paralel :
5x60
5x70
5x80
3x85 PR!!
3x90 PR!!
1x95 PR!!
Wat jij wilt maar die 3x90 geeft eigenlijk al aan dat de 3x85 minder is. Wanneer ik in een training meerdere keren een pr breek met de zelfde reps maar een hoger gewicht noteer ik alleen de echte topset, want dat is dan mijn pr.
én een prestatie op zich..vind ik niet.. als jij op 1 dag meerdere keren jezelf verbeterd is dat ook fijn om te wetenén een prestatie op zich..

Hell mutha****ing YEAHHH Dit is pas shit !!!!Beesten zoals het ooit bedoeld is!goede techniek en alles gehaald
Squat paralel :
5x60
5x70
5x80
3x85 PR!!
3x90 PR!!
1x95 PR!!
com : voelde me ****ing goed...maar toch gewoon netjes aan de 95 gehouden omdat het de eerste week ik. Doel is immers 120.
Omdat 4 gaylordz de 2 benches bezet hielden gelijk maar de BOR gepakt.
BOR :
5x40
5x50
5x50
3x55
3x60 PR!!
1x65 PR!!
Com : laatste was niet supermooi maar ach... Brute pomp voor het leven
Bench :
5x40
5x50
5x60
3x70
3x75
1x80 PR!!
com : laatste moest een klein tikkie hebben.
Eindelijk weer is fatsoenlijk trainen !!!!
Ik verklaar mijn pr op bench van 97.5 hierbij nietig vanwege te smalle grip. Mijn pr op squat van 125 ook vanwege de diepte. Mn bor van 70 met een EZ ook vanwege te rechtop.

Zeker, en zo weet je later ook wat er die dag precies is gebeurd. Anders lijkt het net alsof je maar 1 setje boven gemiddeld hebt gedaan ipv 3 setjes boven gemiddeld.
Maar Rooke is weer los!![]()
thnx beestenvind ik niet.. als jij op 1 dag meerdere keren jezelf verbeterd is dat ook fijn om te wetenén een prestatie op zich..

Squat paralel :
5x60
5x70
5x80
3x85 PR!!
3x90 PR!!
1x95 PR!!
zoals ik eerder aangaf...het squat pr wat ik had staan was hooguit een quartersquat en mogelijk ook in een smith.Op je eerste pagina buig je al 8 x 85kg?
Squat
1x8x60k
1x8x70k
1x8x80k
1x8x85k
----- rug schoot verkeerd.
Waarom is bovenstaand dan nu een pr als ik vragen mag?
Anyway; nice job!
zoals ik eerder aangaf...het squat pr wat ik had staan was hooguit een quartersquat en mogelijk ook in een smith.
Nu hanteer ik een andere techniek en ga ik tot paralel (mc chick zegt full, maar ik hou het op paralel)

Dat gebeuren ken ik ook
Logje gaat weer sterk kerel
Deze nieuwe manier van trainen (juiste uitvoering, etc.) zal je sowiezo al groei opleveren. Goed bezig!![]()

zoals ik eerder aangaf...het squat pr wat ik had staan was hooguit een quartersquat en mogelijk ook in een smith.
Nu hanteer ik een andere techniek en ga ik tot paralel (mc chick zegt full, maar ik hou het op paralel)
Een rippetoe squat duszoals ik eerder aangaf...het squat pr wat ik had staan was hooguit een quartersquat en mogelijk ook in een smith.