MuscleMeat

Rooke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.842
Damn zo`n goede training en sterke Deadlift en dan assisted CHINS dat is echt beschamend. Werk aan die chins. Minimaal 3x6 per training desnoods assisted en eventueel per keer damn! 1x3 1x1 is gewoon kindergarten bro.

Overall zeer goede training met hele brutale gewichten keep up the good work

schema is 5/5/5/3/3/1 ....kan me wel helemaal af beulen tot fail op chins maar straks zit ik ook met zo;n schouder...en dat wil ik niet.

Kom wel steeds een stukkie verder met chins maar nog steeds geen 1 volle

schema is 5/5/5/3/3/1 ....kan me wel helemaal af beulen tot fail op chins maar straks zit ik ook met zo;n schouder...en dat wil ik niet.

Kom wel steeds een stukkie verder met chins maar nog steeds geen 1 volle

Schouder heeft te maken met 3x per week 5x5 bench zwaar en 3x per week 5x5 MP. Maar waarom zijn het assisted chins dan als je jezelf 1 keer optrekt? of lees ik het verkeerd?

Edit; ik leest het nu! Je kan 140 kg DEADLIFTEN maar niet 1 keer chinnen?
Damn dat is echt niet goed je lats zijn te zwak waarschijnlijk?

Toptraining rooke . 140 is sterk - optrekken is zware shit - maar wat is er mis met een bb curl

• #1.848
Schouder heeft te maken met 3x per week 5x5 bench zwaar en 3x per week 5x5 MP. Maar waarom zijn het assisted chins dan als je jezelf 1 keer optrekt? of lees ik het verkeerd?

Edit; ik leest het nu! Je kan 140 kg DEADLIFTEN maar niet 1 keer chinnen?
Damn dat is echt niet goed je lats zijn te zwak waarschijnlijk?

had het niet over jouw schouder btw ;) maar mn eigen schouder....ik kom eigenlijk net terug van een blessure. Denk dat ik gewoon maar 3 of 4 setjes op max attempts ga doen ofzo...mss dat dat helpt.

had het niet over jouw schouder btw ;) maar mn eigen schouder....ik kom eigenlijk net terug van een blessure. Denk dat ik gewoon maar 3 of 4 setjes op max attempts ga doen ofzo...mss dat dat helpt.

De belasting bij Chin voor je schouder is niet zo groot merk ik.
Die chin moet getraind worden man net zo lang totdat je minimaal 6x zonder hulp kan optrekken moet makkelijk kunnen met jouw gewicht.
140 kg DL en 1x chinnen DAT KAN ECHT NIET,

Work on it beest.
s6 verder met je goed uitziende programma.

• #1.855
De belasting bij Chin voor je schouder is niet zo groot merk ik.
Die chin moet getraind worden man net zo lang totdat je minimaal 6x zonder hulp kan optrekken moet makkelijk kunnen met jouw gewicht.
140 kg DL en 1x chinnen DAT KAN ECHT NIET,

Work on it beest.
s6 verder met je goed uitziende programma.

met mijn gewicht?
Maarja ik ben nog steeds een beetje als de dood voor mn schouders....dat moet gewoon slijten dat gevoel.

Komt helemaal goed met die lats van Rooke. We doen de andere dag als BOR/Pendlay. Dus die lats krijgen genoeg op hun donder. Weet zeker dat Rooke op het einde van dit schema minimaal 1rep BW chint!

Komt helemaal goed met die lats van Rooke. We doen de andere dag als BOR/Pendlay. Dus die lats krijgen genoeg op hun donder. Weet zeker dat Rooke op het einde van dit schema minimaal 1rep BW chint!
minimaal 1 rep BW, dat kan hij nu ook al.

Terug
Naar boven