Fitness Seller

Rooke's trainingslog

Hee ik ga dieper dan Rooke ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.822
blabla :D

Hij krijgt praatjes rooke . Laat hem afzien he

Rooke, animal M-pack alleen op trainingsdagen (kosteneffectief) of gewoon elke dag knallen>?

• #1.829
Goed....training van vandaag :

DL :

5x70
5x90
5x110
3x120 mixed grip
3x135
1x140 PR!! easy! zat minimaal wel 150 in.

MP :

5x30
5x35
5x40
3x45
3x47.5
1x50

Latpull :

5x50
5x60
5x70 PR!!
3x80 PR!!

Assisted chins :
1x3
1x1

Goede training hoor, maar als je dacht dat die 150kg erin zat, waarom ga je er dan niet voor? Gewoon het gewicht erop knallen en ervoor gaan ;)
Hehe ik zie dat er nog iemand is die moeilijkheden heeft met chinnen :p

Leuke PR's. :)

• #1.832
krijg mezelf met geen mogelijkheid helemaal omhoog in mn eentje :( komt wel maarja

Tja die 150...deze week wilde ik nog niet te brutaal van start gaan...volgende week rackpull :hedbang: heb daar echt focking veel zin in

krijg mezelf met geen mogelijkheid helemaal omhoog in mn eentje :( komt wel maarja

Tja die 150...deze week wilde ik nog niet te brutaal van start gaan...volgende week rackpull :hedbang: heb daar echt focking veel zin in
Ik kan het ook niet :p
Ga voor die rack pull zou ik zeggen!

Idd die 140kg was zeer wijs... niet meteen 100% knallen anders lig je zo in de kreukels met dit schema. Die 150kg komt de volgende keer. Was weer een mooie training bro! ;)

Mazzelpik, Loca in je log. :D

• #1.836
btw... you've gotta luv superdudes :P NIEMAND maar dan ook NIEMAND die een squatrek gebruikt :P Ik had een squatrek voor mezelf en chick had er ook een voor zichzelf hahahahah:roflol:

btw... you've gotta luv superdudes :P NIEMAND maar dan ook NIEMAND die een squatrek gebruikt :P Ik had een squatrek voor mezelf en chick had er ook een voor zichzelf hahahahah:roflol:
Idd wat een luxe he... hoor wel andere verhalen in logs :D.
Was ook met de bench maandag, ieder een bench.

Damn zo`n goede training en sterke Deadlift en dan assisted CHINS dat is echt beschamend. Werk aan die chins. Minimaal 3x6 per training desnoods assisted en eventueel per keer damn! 1x3 1x1 is gewoon kindergarten bro.

Overall zeer goede training met hele brutale gewichten keep up the good work

Terug
Naar boven