Fitness Seller

Rooke's trainingslog

A grr - 5 x 5 van star is ook gericht op kracht , en daar doen ze ook ass oef als curls

GSM het gaat me om gasten die dat alleen maar doen ! dus de routine : borst,borst,borst,borst en biceps.
meestal doen ze dat zelf omgekeerd, biceps biceps, triceps triceps, borst borst en als ze dan nog zin hebben schouders

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.865
maar goed dat punt is (eindelijk) gemaakt :)

Ik begreep het wel rooke , ik reageerde op de post van grrrrr.

Damn, hoe kan dat nou.
140 KG DL en 0 reps met chinnen met bodyweight.
Ik vind het interessant om te weten. Denk toch dat de lats dan niet sterk genoeg zijn? Hebben jullie niet zo`n apparaat met een plateau waarop je -kg kan zetten. Zodat je kan oefenen?
Nope

Daarnaast was zijn techniek eerst niet optimaal waardoor hij de lats niet goed aanspande/trainde. Houding is nu zeer goed... komt wel.

Yep, hij moet gewoon voor straf elke training als afsluiter ook extra chinnen met assistance om zsm te kunnen chinnen.
Dus eigenlijk dubbele sets draaien!

Ik zie mensen het op mijn gym ook doen assistance shizzle.
Doen het heel handig de helper heeft de handpalmen in elkaar gevouwen.
De trainee zijn benen gekruist en kan afzetten als hij dat wil met het onderste gedeelte van zijn scheenbeen op de gekruiste handpalmen.
Dus de helper doet niks maar trainee kan gebruik maken van afzetten.

Ziet er goed uit in ieder geval op die manier.

Laatst bewerkt:
Chinnen lukt mij ook maar 3x heel strict hoor, en dan 2sec hold bovenin. 4x kom ik maar tot de helft omhoog. Zal mij benieuwen of ik uberhaubt 3 nog ga halen als ik weer ga beginnen met trainen :D

Chinnen lukt mij ook maar 3x heel strict hoor, en dan 2sec hold bovenin. 4x kom ik maar tot de helft omhoog. Zal mij benieuwen of ik uberhaubt 3 nog ga halen als ik weer ga beginnen met trainen :D
Train jij niet? Wat doe je hier op dbb dan? Wij alleen omdat we dit combineren met rust, we groeien zeg maar achter de pc. :D

chinnen met bw is ****ing heavy shizzle :eek:

doe ik 2x.. und dann finito!!!!!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.874
gruwelijke spierpijn in schouders, lats ;), upper en lower back :D

Mooi man, ik zit nog te wachten op de pijn. Voel niet veel.

Terug
Naar boven