HarmH
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 78
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 12%
Achja, heb je nog iets om naar toe te werken

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Achja, heb je nog iets om naar toe te werken

A grr - 5 x 5 van star is ook gericht op kracht , en daar doen ze ook ass oef als curls
meestal doen ze dat zelf omgekeerd, biceps biceps, triceps triceps, borst borst en als ze dan nog zin hebben schoudersGSM het gaat me om gasten die dat alleen maar doen ! dus de routine : borst,borst,borst,borst en biceps.
nope...vanaf full stretch tot mn hoofd tussen mn handen lukt nog niet![]()
NopeDamn, hoe kan dat nou.
140 KG DL en 0 reps met chinnen met bodyweight.
Ik vind het interessant om te weten. Denk toch dat de lats dan niet sterk genoeg zijn? Hebben jullie niet zo`n apparaat met een plateau waarop je -kg kan zetten. Zodat je kan oefenen?
Train jij niet? Wat doe je hier op dbb dan? Wij alleen omdat we dit combineren met rust, we groeien zeg maar achter de pc.Chinnen lukt mij ook maar 3x heel strict hoor, en dan 2sec hold bovenin. 4x kom ik maar tot de helft omhoog. Zal mij benieuwen of ik uberhaubt 3 nog ga halen als ik weer ga beginnen met trainen![]()

Mooi man, ik zit nog te wachten op de pijn. Voel niet veel.
omdat je gister ook al riep dat het wel meeviel 
mss was mijn intensiteit beteromdat je gister ook al riep dat het wel meeviel
![]()

Riep? Zat het te schreeuwen idd. YEAH BUDDY NOTHING BUT A PEANUTmss was mijn intensiteit beteromdat je gister ook al riep dat het wel meeviel
![]()

Gaan we schelden? Weet waar je huis woont!