MuscleMeat

Rooke's trainingslog

Bezoekers in dit topic

chinnen met bw is ****ing heavy shizzle :eek:

doe ik 2x.. und dann finito!!!!!!

Rook 0 x Pietje 2x damn jullie zijn echt zwakke nichten.
Dit is beschamend dit kan echt NIET.

Jezelf gewoon optrekken aan een stang moet elke bodybuilder kunnen!
 
Rook 0 x Pietje 2x damn jullie zijn echt zwakke nichten.
Dit is beschamend dit kan echt NIET.

Jezelf gewoon optrekken aan een stang moet elke bodybuilder kunnen!

ligt me gewoonweg niet.. that's all ;)

kan er aan werken maar ik heb die drang niet.. vooralsnog.
 
ligt me gewoonweg niet.. that's all ;)

kan er aan werken maar ik heb die drang niet.. vooralsnog.
WTF, jij wilt geen monster lats als een boze cobra hebben?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Je krijgt er echt een mooie wijde rug van. Doorgaan totdat je 30 reps in een setje kunt maken!
 
WTF, jij wilt geen monster lats als een boze cobra hebben?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Je krijgt er echt een mooie wijde rug van. Doorgaan totdat je 30 reps in een setje kunt maken!
Monsterlats als een boze cobra...... You on drugs man :rolleyes:?
 
Pull ups zijn ****ing zwaar en de een is er beter in dan de ander.
Ik heb er ook een gloeiende hekel aan. Maar het is imo wel een BRUTE massabouwer, beter dan pull downs op een apparaat.
Als je hem niet zelf kan; vraag assistance zodat je nog een rep of 6-8 eruit kan knallen.
En als je geen hulpjes in de buurt hebt; maak dan iedere keer 1 reppers, met korte rest pauze.
Zo worden je pull ups vanzelf beter. (athans dat hoop je dan ;) )
 
Ja en wat maakt het uit, rooke is een sterke vent, **** die chins
 
De truc bij chins/pull ups is gewoon een sterke rug hebben en verder een k*tecto zijn. :roflol:

Verder gewoon oefenen, desnoods 2x per dag even aan een trap, boom, .. gaan hangen en proberen zodat je het sneller leert. :D
 
Als je een hoog BF hebt is het ook lastiger. Iemand van 10% zal eenvoudiger chins uitvoeren dan iemand van 20% of meer.
 
Pull ups zijn ****ing zwaar en de een is er beter in dan de ander.
Ik heb er ook een gloeiende hekel aan. Maar het is imo wel een BRUTE massabouwer, beter dan pull downs op een apparaat.
Als je hem niet zelf kan; vraag assistance zodat je nog een rep of 6-8 eruit kan knallen.
En als je geen hulpjes in de buurt hebt; maak dan iedere keer 1 reppers, met korte rest pauze.
Zo worden je pull ups vanzelf beter. (athans dat hoop je dan ;) )
Ik ga gewoon die reps assisted doen...ik ga en moet het kunnen! Schrale troost inderdaad dat jij ze ook assisted doet :D
Ja en wat maakt het uit, rooke is een sterke vent, **** die chins
Thnx beest !

De truc bij chins/pull ups is gewoon een sterke rug hebben en verder een k*tecto zijn. :roflol:

Verder gewoon oefenen, desnoods 2x per dag even aan een trap, boom, .. gaan hangen en proberen zodat je het sneller leert. :D
Zou in een split wel de ideale manier zijn maar met dit schema zou ik mezelf slopen. Ik ga die chins gewoon assisted doen en **** die pulldown...
Dat eerste wat je zegt :P is eigenlijk wel waar...je ziet meestal van die k*t ecto's pulls en chins doen. Chins en Pulls zijn imo 2 verschillende dingen! Chins is imo palms down en pull ups zijn palms up.

Als je een hoog BF hebt is het ook lastiger. Iemand van 10% zal eenvoudiger chins uitvoeren dan iemand van 20% of meer.
impliceer jij dat ik meer dan 20% heb ??? ik heb wel wat vet gegained maar...
 
Kon eerst ook niet chinnen, veel pull downs met breede stang doen helpt wel.
nu kan ik al 6x bw :o
 
Pulldowns voelen k*t!onnatuurlijk en aangezien ik met moeite 80k X 3 doe kan ik beter de chin assisted pakken zodat daar de techniek in gaat zitten.
 
Als je een hoog BF hebt is het ook lastiger. Iemand van 10% zal eenvoudiger chins uitvoeren dan iemand van 20% of meer.
Iemand van 70 kg met 20 % vet, heeft 54 kg vvm, met 10% heeft ie 63 kg vvm, duh.. Dude, dit is de meest onzinnige opmerking van de maand :D
 
Als je een hoog BF hebt is het ook lastiger. Iemand van 10% zal eenvoudiger chins uitvoeren dan iemand van 20% of meer.

impliceer jij dat ik meer dan 20% heb ??? ik heb wel wat vet gegained maar...
Post staat los van jou, is gewoon algemeen zo. Maar beide staan we niet ripped... maar zeker niet boven de 20%. Zou het echt niet weten, en boeie toch?
Iemand van 70 kg met 20 % vet, heeft 54 kg vvm, met 10% heeft ie 63 kg vvm, duh.. Dude, dit is de meest onzinnige opmerking van de maand :D
OMG held. :rolleyes:
Maar staan genoeg gasten niet bij stil dat wilde ik ermee duidelijk maken.
 
Post staat los van jou, is gewoon algemeen zo. Maar beide staan we niet ripped... maar zeker niet boven de 20%. Zou het echt niet weten, en boeie toch?

klopt...ik zie er wel buffer uit dan ooit :)
 
Ik ga gewoon die reps assisted doen...ik ga en moet het kunnen! Schrale troost inderdaad dat jij ze ook assisted doet :D

Tiger en ik hebben er ook zwaar moeite mee.
Maar er zijn ook jongens die ze wegpompen. Alleen zijn die niet sterker met andere rug-oefeningen. Dus het zegt niet zo gek veel.
Het is echter wel een brute oefening voor je rug, en eigenlijk beschamend als je niet een paar keer kunt optrekken ;)
Keep the faith.
 
ik weet t Loo... :)

Voeding was echt beroerd vandaag....door gesprekken, reistijd en school. Daarnaast ben ik om 6 uur naar huis gegaan, had verschrikkelijk steken in mn bast. Vermoedelijk verkeerd ggeten ofzo...nu gaat het wel weer :)
 
Yoo beest, post eens die training van je. Dan krijg je van mij de foto's van fibo van vandaag. :D
 
Yoo beest, post eens die training van je. Dan krijg je van mij de foto's van fibo van vandaag. :D

ben aan het zoeken joh...mn schrift ben ik kwijt :eek:

Squat :

3x8x50

50% maar nog zwaar eigenlijk :o

Incline benchpress :

5x40
5x50
5x50
3x55
3x60
1x65 PR!!

Pendlay row :

5x40
5x45
5x50
3x55
3x60
1x65 PR!!


Volgens mij was het dit....


Fibo was lachen eigenlijk wel! Met Dennis Wolf op de foto geweest...voelde me daarna weer een kleine ecto.Niemand van DBB tegengekomen btw, behalve Gmen.
 
Back
Naar boven