XXL Nutrition

Rooke's trainingslog

netjes die pr's :)

Haha nice foto

Nice pic yep. Goeie frame ook... wie is die top fotograaf? :roflol:

Waarom houd je je duim ook niet omhoog? :thumb:
Die andere duim/hand gewoon in z'n broekzak... prachtig :roflol:

Ik dacht dat rooke groter was, al lijkt iedereen natuurlijk klein tegen zo een beest :D

ik denk dat dennis wolf zijn schouders groter zijn dan iedereen zijn lichaam hier op dbb , behalve snoob natuurlijk

mooie picture rooke -

Coole foto, wat staat wolf buff op die foto, nice wel hehe.

Mijn camera heeft een wide lens en Wolf stond dichterbij. Stond Rooke op zijn positie dan waren de rollen omgedraaid.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.915
Voorlopig nog niet. Eerst minimaal 1 volledige chin maken en 20 kg gainen.

s6

mij hoor je ook nergens schrijven dat ik tevreden ben :) maar toch thnx voor de aanmoediging , i guess:rolleyes:

moet minimaal nog 15kg bij...maarja of dat met of zonder chin is zou me een worst zijn eigenlijk..als ik die spiermassa maar gain

gewoon hard trainen buddy - je hebt een goeie partner - dus het komt allemaal goed , ik heb er ook een tijdje over gedaan om mijzelf op te trekken , nu heb ik natuurlijk wel ideale genen daarvoor:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.918
I know :D hij is gewoon een beest, daar lijk iedereen klein tegen :p Al had ik van je rugfoto's wel iets meer van je front verwacht :p

zoals eerder vermeld is mn front redelijk beschamend tegenover mn rug (hoewel mn front wel bij begint te trekken). Schouders zitten gewoon raar bij mij dat is de pest, daarbij heb ik die ook altijd verwaarloosd. Daardoor moet ik nu bloeden bij het posten van dergelijke foto;s;)

lol come on die gast een beest je kan jezelf niet met hem vergelijken.

Terug
Naar boven