seppe1812
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 179
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 76kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks. Yep vanaf begin meteen benen mee getraind. Moet wel zeggen dat ik heel rustig aan ben begonnen hoor.goeie squat man, goed dat je je benen ook al vanaf het begin traint, heb ik nog elke dag spijt van dat ik dat niet gedaan heb.
Thanks Man! Op moment ook super gemotiveerd ondanks de hoge temp.Damn, je squat al meer volume dan ik ... nice work mate !
Voel ze nog steeds, damn it hurts.Die SLDL ziet er ook nice uit, zal je wel voelen vandaag![]()
Pak ze met de EZ bar, maar denk dat ik de handen nog wel dichter bij elkaar kan doen. Bedankt voor de tip.Bij je upright rows handen vrij dicht bij mekaar houden, zo pak je meer traps, minder schouders
Zo voelde het ook!Foei zeg, je maakt een bruut volume op de squats, lekkerr![]()
Yep het hakt er altijd flink in, daarna nog even lunges en dan kun je me wel weg dragen. Maar goed heb dan wel altijd het gevoel van het zwaarste zit erop. Wat ik vaak heb is dat wanneer ik BB Shrugs doe ik vaak sta te trillen op mijn benen ( is een van de laatste oefeningen van deze workout).na zo'n serie squats is de koek al een eind op! sterke training
Thanks!
, netjes hoor.Ja was echt wel pittig om te doen.

Had ook het gevoel dat ik dood ging... Squatten en deadliften op hoog volume en high reps is echt zwaar fysiek en mentaal.indeed ik ga dood op high rep deadlift, netjes hoor.
Het leek meer alsof ik onder de does met kleding aan het gestaan. Was helemaal doorweekt.
Ga je trouwens nu een tijdje zo hoog in reps blijven? Of wat is je planning?
En benen trainen bij +30° ...![]()
Dat is wel mijn insteek, 4 x 12 x 105. Is dat niet verstandig om dat op deze manier te doen?Ja ok, snap wel dat je naar die 12x 105 wil, maar ga je dan proberen gewoon telkens
te verhogen en 12 reppers te blijven draaien?
Was er helemaal klaar mee
.Dat is wel mijn insteek, 4 x 12 x 105. Is dat niet verstandig om dat op deze manier te doen?
Thanks
Denk eerder dat je dan snel gaat plateau'en ...
Je moet ook kracht kunnen opbouwen en dat gaat beter in de wat lagere reps.
Thanks Rob. Neem aan dat wanneer je een newbie bent en dat ben ik, dat wanneer je op kracht train je dan ook wel in spiervolume aankomt? Of is mijn theorie niet juist?
Denk dat ik dan toch mijn doelen zal moeten aanpassen.