- Waardering
- 9
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 82kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik had hem vandaag ook toevallig gedaan maar bij 50 kilo begin ik erge last van mijn voorste schouderkoppen te krijgen, heb jij hier ook last van?
Goede training, wow die small grip bench press is bij jou hoog niceik had hem vandaag ook toevallig gedaan maar bij 50 kilo begin ik erge last van mijn voorste schouderkoppen te krijgen, heb jij hier ook last van?
Dat van die pens komt me bekend voor ik zit nu ook in de cut maar lijkt wel of ik steeds vetter word in plaats van dunner. En ben nu ook cardio erbij het doen (wat ik werkelijk verschrikkelijk vind, maar goed wat moet dat moet). Ik doe ook momenteel maar 20 min cardio terwijl ze eingelijk zeggen 40 min maar na 20 min heb ik heb echt gehad.![]()
Wat is jou vetpercentage op het moment?
Hier seh, nog iemand met dezelfde symptomen als ikEn toch maar weer trainen hé
![]()
Heb je trouwens dat extra werk op je front delts nodig met die front raises?
Die krijgen nl al een opdonder in al je presses![]()

Bij je Rows moet je eigenlijk je rug goed archen en de beweging inzetten met
het naar achteren trekken van de schouders en dan pas de armen gaan
bewegen. Zo spreek je echt de rug aan. Weet niet goed hoe ik het anders
moet uitleggen eigenlijk![]()
CoC is wel leuk maar imo heeft het geen carry over naar grip. Enkel knijpkracht.
Meer grip kan je best trainen door bv weighted deadhangs, high reps DB rows,
of static holds.
Met goed archen bedoel je?
Ik zal meer de focus proberen te leggen in het naar achteren trekken van de schouders, begrijp wat je bedoeld.
Zal me van het weekend, mocht ik even tijd hebben, hier in verdiepen.
Thanks man!
En wat zijn high reps, 12+, 15+ of 20+ reps?Meer grip kan je best trainen door bv weighted deadhangs, high reps DB rows,
of static holds.
nice training, en goede cardiomoet zeggen dat onze trainingen erg veel op elkaar lijken
op de rack pulls en de dips na heb ik precies dezelfde oefeningen net gedaan
![]()
En wat zijn high reps, 12+, 15+ of 20+ reps?
De deadhangs zijn zwaar! Laat de weight voorlopig nog maar achterwegen
Die pakt ze idd 20+
Maar wel een pak aangenamer dan bv
En wat zijn high reps, 12+, 15+ of 20+ reps?
De deadhangs zijn zwaar! Laat de weight voorlopig nog maar achterwegen.
Bedankt. Training ging best wel lekker, cardio is toch eigenlijk wel afzien. Is wel toevallig dat we nagenoeg dezelfde training hebben. Volgens mij zitten we qua stats ook redelijk bij elkaar in de buurt. Jij doe alleen setjes van 8 reps als ik me niet vergis toch?

Volgens mij liggen onze stat ook wel redelijk in de buurt. Ik doe idd nu altijd 4 sets van 8 reps, ben pas weer terug in 4day split en merk gewoon dat dit voor mij veel beter werkt. Ben nu alleen het bedenken wat ik over 6/7 weken ga veranderen meer sets? meer reps? hogere intensiteit? Of misschien ga ik een 12/10/8/6 reps proberen lijkt me ook wel wat eigenlijk.