LightO
Cool Novice
- Waardering
- 12
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 16%
Heb zelf nog geen idee wat mijn volgende schema gaat worden. Het is voor mij allemaal redelijk nieuw en moet er veel research voor doen (voeding, oefeningen, trainingsschema's). Research kost erg veel tijd, wat ik meestal niet heb. Probeer dus tussen de bedrijven door het een en ander uit te zoeken. Maar soms zie je door de bomen het bos niet. Maar goed het begin is er. beter iets doen dan niets. Bijsturen kan altijd.
Qua oefeningen doe ik het zelf niets veranderen, ik blijf hier voorlopig op groeien dus why change a winning team? Maar doe dan gewoon veranderen op sets en intensiteit om toch die andere prikkel te krijgen.
Verder goeie training maar pff wat doe jij die lunges zwaar, bij mij lukken deze echt niet val steeds half om en na 5 herhalingen ben ik op

. Van de week mijn voedingsschema maar eens onder de loep nemen. Neem aan dat de oefeningen die in mijn schema staan goede oefeningen zijn. Het gewicht is nog niet super, maar goed ben ook nog niet zo lang bezig. Doe ik misschien iets verkeerd of verwacht ik te snel resultaat?
even lekker rust gehad in het weekend 
.